Przetargi.pl
Usługa szkolenia zawodowego pod nazwą Brukarz

Powiatowy Urząd Pracy w Olecku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 520-30-78 , fax. 0-87 520-27-46
  • Data zamieszczenia: 2014-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
    ul. Armii Krajowej 30 30
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 520-30-78, fax. 0-87 520-27-46
    REGON: 51093402100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.olecko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szkolenia zawodowego pod nazwą Brukarz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia zawodowego pod nazwą Brukarz, realizowanego w ramach projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla 5 osób, posiadających status osoby bezrobotnej. 2. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych, przygotowujących do pracy w charakterze brukarza. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia w wymiarze 180 godzin zegarowych, przypadających na każdego uczestnika szkolenia i obejmujących: 50 godz. zajęć teoretycznych i 130 godz. zajęć praktycznych. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 4. Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 667). 5. Zajęcia teoretyczne powinny zostać przeprowadzone na terenie Olecka. Bazą szkoleniową zajęć praktycznych powinny być miejsca zlokalizowane przy obiektach Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej, Olecko Kolonia 4, 19-400 Olecko lub miejsca przy obiektach pozostających w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Olecku, ul. Wojska Polskiego 12. Jeżeli zajęcia praktyczne odbywać się będą w miejscowości innej niż siedziba zamawiającego wykonawca zorganizuje dowóz uczestników szkolenia z Olecka do miejsca realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych i powrotu do Olecka. Wykonawca uzgodni z Dyrektorem SPZZOD lub Dyrektorem PZD dokładne miejsce realizacji zajęć praktycznych. 6. Zajęcia powinny odbywać się w okresie od poniedziałku do piątku, w godzinach między 800 a 1600 w wymiarze od 6 do 8 godzin zegarowych dziennie. 7. Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia teoretyczne powinien posiadać pomieszczenia sanitarne i socjalne, gwarantować naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) zapewnienia w trakcie trwania szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowymi oraz przeszkolenia uczestników z zakresu przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, b) ubezpieczenia, osób wskazanych przez Zamawiającego, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Zamawiający dokona refundacji poniesionych kosztów za ubezpieczenie osób szkolonych na podstawie kserokopii polisy ubezpieczeniowej i wystawionej przez wykonawcę faktury/rachunku. c) zapewnienia niezbędnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia adekwatnych do treści szkolenia, umożliwiających prawidłowe przygotowanie się do egzaminu końcowego tj. co najmniej jednego podręcznika związanego z tematyką szkolenia, notatnik formatu A4 zawierający co najmniej 50 kartek, 1 długopis, 1 zakreślacz, 1 teczka, segregator formatu A4, prezentacje i konspekty z przeprowadzonych wykładów w formie papierowej. Materiały szkoleniowe i dydaktyczne powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia. d) zapewnienia odzieży ochronnej podczas realizacji zajęć praktycznych dla każdego uczestnika szkolenia tj. co najmniej spodnie, koszula, bluza, czapka, rękawice ochronne oraz obuwie ochronne. Odzież ochronna i obuwie ochronne powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem na początku szkolenia i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia. e) zapewnienia uczestnikom szkolenia środków ochrony i higieny osobistej. Środki ochrony i higieny osobistej powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem na początku szkolenia i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia. f) sprawdzania efektów szkolenia. g) stosowania logowania materiałów szkoleniowych, wydanych dokumentów oraz oznakowania sal wykładowych logotypami Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego a także wizualizacją projektu w ramach, którego realizowane jest szkolenie. h) sprawowania nadzoru wewnętrznego nad szkoleniem, służącemu podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, i) zapewnienia uczestnikom szkolenia poczęstunku (min. ciastka, kawa, herbata, cukier, woda) w trakcie trwania przerw, podczas realizacji zajęć teoretycznych, podczas realizacji zajęć praktycznych zapewni uczestnikom szkolenia poczęstunek (min. kanapki z wędliną, ciastka, kawa, herbata, cukier, woda), j) zapewnienia podczas realizacji zajęć praktycznych co najmniej następujących materiałów budowlanych: kostka brukowa szara o grubości 5 cm - 20m2, kostka brukowa szara o grubości 6 cm - 20 m2, kostka brukowa szara o grubości 8 cm -10 m2, kostka brukowa kolorowa o grubości 5 cm - 10 m2., krawężnik 15x30x33 - 32 szt., obrzeże trawnikowe 6x20x100 - 30 szt., cement - 2 t, piasek - 10 t, pospółka - 5 t. k) zapewnienia dla uczestników podczas zajęć praktycznych miejsca schronienia (np.: barakowóz) w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych j) zorganizowania badań lekarskich przed rozpoczęciem szkolenia - koszt badań lekarskich należy wliczyć do kosztów szkolenia. 9. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym nabyte wiadomości i umiejętności praktyczne. Egzamin może stanowić część programu szkolenia. 10. Po ukończonym szkoleniu wykonawca wyda uczestnikom szkolenia: a) zaświadczenie o ukończeniu szkolenia pn. nazwą Brukarz zawierające, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. W przypadku wydawania zaświadczenia zgodnego ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186) należy dołączyć do niego suplement zawierający informacje odnośnie okresu trwania szkolenia, tematów i wymiaru godzin zajęć edukacyjnych, numer z rejestru zaświadczenia do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową; b) zaświadczenie o ukończeniu szkolenia pn. nazwą Brukarz z wizualizacją projektu Z myślą o przyszłości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.olecko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach