Powiatowy Urząd Pracy w Olecku ogłasza przetarg
- Adres: 19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 520-30-78 , fax. 0-87 520-27-46
- Data zamieszczenia: 2010-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
ul. Armii Krajowej 30 30
19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-87 520-30-78, fax. 0-87 520-27-46
REGON: 51093402100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.olecko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa szkolenia zawodowego pn. Obsługa gastronomiczno-turystyczna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Obsługa gastronomiczno-turystyczna, realizowanego w ramach projektu Nowe perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla 20 osób, posiadających status rolnika lub domownika rolnika. Szkolenie obejmie swym zakresem sześć modułów tematycznych: a)moduł I - Kelner-barman - 48 godz.: 12 godz. teorii i 36 godz. praktyki, b)moduł II - Sporządzanie posiłków - 48 godz.: 12 godz. teorii i 36 godz. praktyki, c)moduł III - Recepcjonista - 20 godz.: 8 godz. teorii i 12 godz. praktyki, d)moduł IV - Obsługa komputera (stopień zaawansowania wg rozpoznanych potrzeb uczestników szkolenia) i kas fiskalnych - 36 godz., e)moduł V - Savoir-vivre i komunikacja interpersonalna - 12 godz., f)moduł VI - Język obcy od podstaw (do wyboru przez uczestników szkolenia: język rosyjski, niemiecki lub angielski) z naciskiem na konwersację, opanowanie podstawowych zwrotów w kontakcie z klientem, język bezpośredniego kontaktu - 36 godz. Zamawiający dopuszcza realizację zajęć z podziałem na dwie grupy szkoleniowe w przypadku modułu I, II, III, IV, V. W przypadku modułu VI zajęcia mają być realizowane w 4 grupach. Zajęcia powinny odbywać się w okresie od poniedziałku do piątku, maksymalnie trzy razy w tygodniu dla każdej grupy. Liczba godzin szkolenia teoretycznego nie może przekroczyć 6 godzin zegarowych dziennie (w układzie: 2 godz. języka obcego i 3-4 godziny zajęć teoretycznych z pozostałych modułów). Zajęcia z języka obcego powinny zostać przeprowadzone tylko w dniach zajęć teoretycznych. Liczba godzin szkolenia praktycznego nie może przekroczyć 6 godzin zegarowych dziennie. Dopuszcza się odbywanie zajęć w godzinach popołudniowych. Miejsce realizacji szkolenia: Zajęcia teoretyczne powinny zostać przeprowadzone na terenie Olecka. W przypadku zajęć praktycznych z modułu I, II i III baza szkoleniowa wskazana przez wykonawcę, znajdująca się na terenie powiatu oleckiego. Zajęcia praktyczne z modułu I, II i III powinny zostać przeprowadzone w obiektach gastronomicznych i hotelarskich typu: restauracje, hotele. Wykonawca zobowiązany będzie do: a)ubezpieczenia uczestników szkolenia na okres trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, b)zorganizowania badań lekarskich, mających na celu stwierdzenie zdolności do uczestnictwa w szkoleniu oraz badań do celów sanitarno-epidemiologicznych (książeczka zdrowia), c)zapewnienia w trakcie trwania szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowymi, d) zapewnienia niezbędnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia adekwatnych do treści szkolenia, umożliwiających prawidłowe przygotowanie się do egzaminu końcowego tj. co najmniej trzy podręczniki związane z tematyką szkolenia (rok wydawnictwa nie starszy niż 2007 r.), notatnik formatu A4 zawierający co najmniej 50 kartek, 2 długopisy, 2 zakreślacze, 2 teczki, segregator formatu A4, prezentacje i konspekty z przeprowadzonych wykładów w formie papierowej, skrypt zawierający przepisy na potrawy, napoje, koktajle oraz drinki, które będą przygotowywane podczas zajęć praktycznych. Materiały szkoleniowe i dydaktyczne powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem i będą stanowiły jego własność po zakończeniu szkolenia. e) zapewnienia jednego ciepłego posiłku obiadowego dziennie podczas zajęć praktycznych dla każdego uczestnika szkolenia, f) stosowania logowania materiałów szkoleniowych, wydanych dokumentów oraz oznakowania sal wykładowych logotypami Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego a także wizualizacją projektu w ramach, którego realizowane jest szkolenie, g) zapewnienia uczestnikom szkolenia środków ochrony i higieny osobistej, h) zapewnienia uczestnikom szkolenia odzieży i obuwia ochronnego (fartuch, czepek, obuwie ochronne). Odzież i obuwie ochronne powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem i będą stanowiły jego własność po zakończeniu szkolenia. 3.6.Po ukończonym szkoleniu wykonawca wyda uczestnikom szkolenia: a)zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Obsługa gastronomiczno-turystyczna, b)dodatkowe zaświadczenie lub certyfikat o ukończeniu szkolenia Obsługa gastronomiczno-turystyczna z wizualizacją projektu Nowe perspektywy, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.olecko.pl www.rolnicy.efs.olecko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie Spawanie metodami TIG-141 i MAG-135 dla 10 osób bezrobotnych DPI.5523-2/RPO/MJ/16
Dodano: 2016-06-01 - Szkolenie Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV dla 10 osób bezrobotnych DPI.5523-1/RPO/MJ/16
Dodano: 2016-05-11 - Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych na rzecz Zamawiającego przeznaczonych dla bezrobotnych zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Olsztynie. Usługi stanowią część całości zamówienia, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Cz I - Kurs Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG 141 i MAG 135. Cz II - Kurs Operator koparko - ładowarki kl. III. Cz III - Kurs Pracownik magazynowy z obsługą wózka jezdniowego. Cz IV - Kurs Uprawnienia elektroenergetyczne do 1 kV. POSTĘPOWANIE OBJĘTE JEST KLAUZULĄ SPOŁECZNĄ.
Dodano: 2016-05-10 - Szkolenie Spawanie metodami TIG-141 i MIG-131 dla 10 osób bezrobotnych DPI.5523-1/POWER/MJ/16
Dodano: 2016-04-22 - Szkolenie Prowadzenie działalności gospodarczej z elementem doradczym dla 10 osób bezrobotnych DPI.5522-1/MJ/16
Dodano: 2016-02-02 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Dodano: 2015-10-09 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz obsługą maszyn do obróbki drewna
Dodano: 2015-10-09 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Operator walca drogowego klasa III o masie walca do 18t. - dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Węgorzewie w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa osób w wieku powyżej 29 roku życia pozostających bez pracy w powiecie węgorzewskim (I) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2015
Dodano: 2015-09-29 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Operator koparko-ładowarki klasa III wszystkie typy - dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Węgorzewie w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa osób w wieku powyżej 29 roku życia pozostających bez pracy w powiecie węgorzewskim (I) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2015.
Dodano: 2015-09-23 - Szkolenie Tapicer dla 10 osób bezrobotnych DPI.5522-4/MS/15
Dodano: 2015-09-21