Przetargi.pl
usługa szkolenia p.n.: Sprzedawca - Fakturzysta + minimum sanitarne

Powiatowy Urząd Pracy w Ełku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Suwalska 38
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6290200 , fax. 087 6290204
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
    ul. Suwalska 38 38
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6290200, fax. 087 6290204
    REGON: 79002606800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa szkolenia p.n.: Sprzedawca - Fakturzysta + minimum sanitarne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkolenia p.n.: Sprzedawca - Fakturzysta + minimum sanitarne Ilość miejsc- do 45 osób bezrobotnych. Planowane jest przeprowadzenie 3 edycji kursowych. Maksymalna liczba uczestników w 1 edycji kursowej : do 15 osób. Termin i warunki realizacji szkoleń : Rozpoczęcie szkolenia: 1.edycja nie później niż od 28.02.2010 r. 2.edycja nie później niż od 31.07.2010 r. 3.edycja nie później niż od 30.11.2010 r. Miejsce realizacji szkolenia: Ełk Szkolenie odbywa się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny). Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie poniedziałek - piątek, w przypadkach uzasadnionych harmonogramem szkolenia zajęcia mogą odbywać się również w soboty. Liczba godzin dziennie nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Zajęcia szkoleniowe odbywają się w godzinach od 8 do 16, w przypadkach uzasadnionych harmonogramem szkolenia zajęcia mogą trwać do godziny 18. Liczba godzin szkoleniowych: 120 godzin dla każdej z grup. Konieczność zapewnienia warunków szkolenia zgodnie z przepisami BHP Zapewnienie wszelkich niezbędnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych związanych z przeprowadzeniem kursu tj. podręczników, zeszytów, długopisów itp. Zapewnienie przerw kawowych dla uczestników szkolenia (ciasto, kawa, herbata, owoce) oraz jeden posiłek ciepły dziennie dla każdego uczestnika szkolenia. Zakres szkolenia powinien być opracowany na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl Szkolenie powinno zakończyć się uzyskaniem następujących certyfikatów : 1. zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych(Dz. U. Nr 31 poz. 216). 2. certyfikatu z logo EFS
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6. oferują program szkolenia zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl 7. wskażą osobę odpowiedzialną za nadzór wewnętrzny służący podniesieniu jakości prowadzonego szkolenia, 8. wskażą sposoby i metody sprawdzenia efektów szkolenia; 9. przedstawią rodzaj i wzór dokumentów potwierdzają ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1.Wypełniony druk OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ 2.Wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, tj. w przypadku: 1) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), 2)spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami oraz umowę spółki cywilnej), 3)osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) - załącznik Nr 1 do Oferty 5. Oświadczenie o zaakceptowaniu warunków postępowania, warunków umowy i zapoznaniu się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia załącznik nr 2 do Oferty 6. Kosztorys ofertowy - załącznik Nr 3 do Oferty 7. Wykaz usług szkoleniowych - załącznik Nr 4 do Oferty 8. Wykaz bazy sprzętowej - załącznik Nr 5 do Oferty 9. Wykaz osób wykonujących zamówienie - załącznik Nr 6 do Oferty 10. Program szkolenia - załącznik Nr 7 do Oferty 11. Zaświadczenia o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 12. wzór dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 13. wzór ankiety jakie zostanie przeprowadzona na zakończenie kursu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje kadry dydaktycznej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.elk.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach