Przetargi.pl
Usługa świadczenia konserwacji i serwisu urządzeń dźwigowych i dźwignicowych zainstalowanych o obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu.

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http;//przetargi.pwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa świadczenia konserwacji i serwisu urządzeń dźwigowych i dźwignicowych zainstalowanych o obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest: a) stała konserwacja urządzeń dźwigowych i dźwignicowych; b) serwis urządzeń dźwigowych i dźwignicowych. 2. Usługi, o których mowa w ust. 1 będą wykonywane w oparciu o: a) wykaz urządzeń dźwigowych i dźwignicowych objętych umową konserwacji i serwisu stanowiący załącznik nr 1 do umowy; b) wykaz czynności wchodzących w zakres konserwacji oraz częstotliwość prowadzonych prac stanowiący załącznik nr 2 do umowy; 3. Pod pojęciem serwisu Zamawiający rozumie diagnozowanie błędów i awarii oraz prowadzenie napraw i dodatkowych prac w oparciu o protokół konieczności i kalkulacje robót zatwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego. CZAS ZWIĄZANIA UMOWĄ. 1. Umowa zostaje zawarta na czas określony od dnia 01.01.2018 do dnia 31.12.2018 roku. 2. Umowa wygasa w przypadku upływu terminu określonego w ust. 1, lub w przypadku zapłacenia Wykonawcy maksymalnej wysokości wynagrodzenia wskazanej w §4. 3. W przypadku wygaśnięcia umowy z powodu zakończenia terminu jej trwania, a nie wykorzystania pełnej kwoty umownej, Wykonawca nie ma prawa dochodzić różnicy kwoty wykorzystanej w stosunku do kwoty umownej. OKREŚLENIE OBOWIĄZKÓW STRON W RAMACH KONSERWACJI 1. Wykonawca prowadzi stałą konserwację nad urządzeniami dźwigowymi i dźwignicowymi zainstalowanymi w obiektach Uczelni zgodnie załącznikiem nr 1 (wykazem urządzeń dźwigowych i dźwignicowych objętych umową konserwacji i serwisu) oraz załącznikiem nr 2 do umowy (wykazem czynności w zakresie konserwacji). 2. Strony ustalają, że czynności konserwacyjne urządzeń dźwigowych i dźwignicowych będą wykonane co miesiąc w czasie trwania umowy. 3. Przedstawicielami Zamawiającego w odniesieniu do wszelkich uzgodnień są pracownicy Działu Infrastruktury Technicznej:  Romuald Szauderna nr tel. 713203250 , kom. 695 350 455, fax 713203522;  Sławomir Chojnacki nr tel. kom. 695 350 454. 4. Wykonawca dokonuje każdorazowo wpisów w „Dzienniku konserwacji, wyników przeglądów i wykonanych czynności” wykonywanych zabiegów konserwacji dla każdego urządzenia dźwigowego lub dźwignicowego znajdującego się w obiektach Zamawiającego. 5. Każda z osób realizująca prace konserwacyjne winna posiadać stosowne kwalifikacje, wiedzę i uprawnienia do realizowanego aktualnie danego zakresu robót. OKREŚLENIE OBOWIĄZKÓW STRON W RAMACH SERWISU 1. Wykonawca prowadzi serwis urządzeń dźwigowych i dźwignicowych zainstalowanych w obiektach Uczelni zgodnie z załącznikiem nr 1 (wykazem urządzeń dźwigowych i dźwignicowych objętych umową konserwacji i serwisu) do umowy. 2. W przypadku zaistnienia konieczności wymiany podzespołów, naprawy bieżącej lub naprawy awaryjnej urządzeń dźwigowych i dźwignicowych, Wykonawca poinformuje pisemnie wskazanych pracowników Działu Infrastruktury Technicznej. 3. Wykonawca w ramach serwisu prowadzi prace dodatkowe, nie mieszczące się w zakresie konserwacji bieżącej, w oparciu o protokół konieczności i pisemną kalkulację robót po uzgodnieniu z wyznaczonymi pracownikami Działu Infrastruktury Technicznej Zamawiającego wskazanymi w §5 ust.3. 4. Koszt części zamiennych obciąża Zamawiającego na podstawie uzgodnionej kalkulacji. Strony postanawiają, że ceny wymienionych przez Wykonawcę części nie będą wyższe od średnich cen tych części u innych przedsiębiorców (średnie ceny rynkowe). W przypadku części lub podzespołów o znacznej wartości Zamawiający może odstąpić od ich wymiany. 5. Podstawą obliczenia należności za usługę serwisu stanowić będzie iloczyn ilości roboczogodzin i ceny jednej roboczogodziny określonej w §4. ust. 2. Każde rozpoczęte pół godziny serwisu będzie wynagradzane połową stawki za jedną roboczogodzinę. 6. Na wykonane naprawy i wymienione części Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji jakości. W ramach udzielonej gwarancji jakości Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej naprawy lub wymiany wymienianych przez siebie części na nowe. 7. W ramach usługi serwisu ustala się 0,5 godzinny czas reakcji na zgłoszenie o uszkodzeniu urządzenia dźwigowego i dźwignicowego, liczony od chwili rozmowy do podjęcia interwencji przy urządzeniu w obiekcie Zamawiającego na terenie Wrocławia. 8. Wykonawca zapewnia stały, czynny przez cały rok, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, dyżurny telefon alarmowy do zgłaszania uszkodzeń i awarii systemów. 9. Każda z osób realizująca prace naprawcze winna posiadać stosowne kwalifikacje, wiedzę i uprawnienia do realizowanego aktualnie danego zakresu robót. WYKAZ CZYNNOŚCI WCHODZĄCYCH W ZAKRES KONSERWACJI Do prowadzącego czynności konserwacyjne należy: 1. Przestrzeganie instrukcji eksploatacji urządzeń dźwigowych i dźwignicowych. 2. W miesięcznych odstępach dokonywać przeglądów konserwacyjnych urządzeń, w tym sprawdzać: a) stan techniczny mechanizmów napędowych, układu hamulcowego oraz cięgien nośnych i ich zamocowań; b) działanie urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych dźwigów i dźwignic; c) poprawność działania dźwigu i dźwignicy. 3. Nie rzadziej niż co 12 miesięcy dokonać oględzin: a) konstrukcji nośnej, w szczególności połączeń spawanych, nitowanych i rozłącznych; b) toru jezdnego kabiny i przeciwwagi; c) instalacji ochrony przeciwporażeniowej. 4. Dokonać, z podaniem daty, stosownego zapisu w „Dzienniku konserwacji wyników przeglądu i wykonanych czynności” i potwierdzić podpisem. 5. Wstrzymać eksploatację niesprawnego dźwigu, dźwignicy, wymagających naprawy oraz powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 6. W ramach serwisu usuwać usterki i inne nieprawidłowości w działaniu dźwigu, dźwignicy zgodnie z zapisami umowy. 7. Przygotować dźwig, dźwignicę do okresowych badań dozorowych. 8. Brać udział w okresowych badaniach dozorowych. 9. Wykonać okresowe pomiary eksploatacyjne urządzeń dźwigowych i dźwignicowych wymagane przez UDT. 10. Informować użytkownika i Zamawiającego o nieprawidłowym użytkowaniu i obsłudze dźwigu i dźwignicy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 18 tys. zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełniają przez oferowane usługi wymagania określone przez Zamawiającego W celu potwierdzenia, powyższego- (odpowiednio Załącznik nr 5 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców), Zamawiający żąda: Załączenia do oferty wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Wykaz kosztów stałej konserwacji urządzeń dźwigowych i dźwignicowych. – załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Zawartość oferty Oferta musi się składać z: Oświadczeń i dokumentów wg SIWZ rozdz. V pkt 1; Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; Wykaz kosztów stałej konserwacji urządzeń dźwigowych i dźwignicowych (Kalkulacja) - Załącznik nr 4 i 4 a do SIWZ; (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. XI pkt 3 SIWZ);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach