Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, J. Iwaszkiewicza
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (076) 721 11 26, , fax. (076) 721 11 27
- Data zamieszczenia: 2020-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
J. Iwaszkiewicza 5
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. (076) 721 11 26, , fax. (076) 721 11 27
REGON: 39099944100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica oraz www.szpital.legnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W LEGNICY - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) stały nadzór nad urządzeniami dźwigowymi wyszczególnionymi w załączonym „wykazie dźwigów objętych zamówieniem” polegający na utrzymaniu urządzeń w ruchu ciągłym w sposób zapewniający niezawodne i prawidłowe ich funkcjonowanie przez okres 36 miesięcy, a w szczególności zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników, za które Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, 2) wykonywanie okresowych przeglądów konserwacyjnych zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. 2018 poz. 2176), w tym: a) wykonywanie przeglądów konserwacyjnych zgodnie z wytycznymi określonymi w Załączniku nr 2 do projektu umowy przynajmniej raz na 30 dni, b) wykonywanie przeglądów okresowych półrocznych zgodnie z wytycznymi określonymi w Załączniku nr 3 do projektu umowy przynajmniej raz na pół roku, c) wykonywanie przeglądów okresowych rocznych zgodnie z wytycznymi określonymi w Załączniku nr 4 do projektu umowy przynajmniej raz w roku; 3) utrzymanie dźwigów w stałej sprawności technicznej (z wyjątkiem postojów urządzeń niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych) oraz usuwanie awarii i usterek we wszystkie dni tygodnia na wezwanie telefoniczne Zamawiającego, które obejmuje w szczególności: A. Prowadzenie na bieżąco kontroli stanu technicznego dźwigów, w tym: a) sprawdzanie stanu technicznego mechanizmów napędowych dźwigów, b) sprawdzanie działania urządzeń bezpieczeństwa drzwi przystankowych i drzwi szybowych, c) sprawdzanie działania wskaźników sygnalizacji oświetlenia oraz oświetlenia kabin i uzupełnienia ewentualnych braków, d) sprawdzanie luzu pomiędzy ślimakiem a ślimacznicą oraz stanu łożysk, e) sprawdzanie i regulacja szczęk hamulcowych a także sprzężenia ciernego między kołem ciernym, a linami nośnymi, f) sprawdzanie mocowania lin oraz elementów nośnych kabiny i przeciwwagi, g) sprawdzanie i regulacja naciągu oraz sprawdzenie stanu zużycia lin nośnych w zakresie ewentualnych deformacji i pęknięć, regulacja naciągu, h) sprawdzanie mocowania prowadnic kabiny i przeciwwagi z dokonaniem koniecznych poprawek, i) sprawdzanie pracy i regulacja przełączników piętrowych, smarowanie rolek napędowych, j) sprawdzanie działania urządzeń zabezpieczających przed przeciążeniami oraz zabezpieczeń termicznych i zaniku fazy, k) próby funkcjonalne obwodów sterowniczych, w tym bezpieczeństwa całego dźwigu, l) sprawdzanie okładów zasilania i sterowania, m) sprawdzanie działania kaset wezwań, działania drzwi szybowych, amortyzatorów połączone z ewentualną wymianą uszkodzonych elementów, n) wykonywanie innych prostych czynności konserwacyjnych zapewniających bezpieczeństwo i utrzymanie dźwigów w ciągłym ruchu, o) czyszczenie elementów mechanicznych. B. Reagowanie na nieprawidłowości w pracy urządzeń, zgłaszane przez Zamawiającego całodobowo we wszystkie dni tygodnia, w tym w ramach pełnienia dyżuru pogotowia dźwigowego C. W przypadku niemożliwości natychmiastowego usunięcia awarii lub usterki – zabezpieczenie dźwigu przed możliwością spowodowania zagrożenia oraz przed dostępem osób niepowołanych. 2. Warunki dotyczące wykonania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz. 3. Zamawiający wymaga, aby zakres zamówienia określony w ust. 1 w pkt.1), 2) i 3) powyżej był wykonywany przez osoby zatrudnione u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Wymóg określony w zdaniu poprzednim nie dotyczy czynności wykonywania pomiarów elektrycznych, które mogą być zlecone innemu podmiotowi. Szczegółowe wymagania dotyczące zatrudnienia pracowników przez Wykonawcę określa §12 projektu umowy. 4. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a uPzp - Zamawiający wymaga świadczenia usługi o ściśle określonym standardzie, który określają m. in. przepisy ustawy o Dozorze Technicznym z dnia 20.12.2000 roku – określającej zasady zakres i formy dozoru technicznego, Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 29.10.2003 roku, w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji transportu bliskiego oraz norma PN-EN 13015:2003 - Konserwacja dźwigów i schodów ruchomych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - druk oferty stanowiący Załącznik nr 2 do siwz: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Załączniku 1 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.2. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców występujących wspólnie lub dla osoby, o ile ofertę składa pełnomocnik; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć z ofertą w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Prosimy nie składać oświadczenia wraz z ofertą - Zamawiający zamieści wzór oświadczenia na stronie internetowej razem z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp) uwaga! Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,gdyż ich nie postawił.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dźwigi – konserwacje, remonty”
Dodano: 2023-03-15 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów.
Dodano: 2022-12-15 - Usługa konserwacji i napraw systemów SSWiN oraz CCTV w obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu.
Dodano: 2021-10-19 - Usługa konserwacji i napraw systemów SSWiN oraz CCTV w obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu.
Dodano: 2020-12-10 - Usługa konserwacji i napraw systemów SSWiN oraz CCTV w obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu.
Dodano: 2020-08-10 - Wykonywanie napraw głównych i utrzymanie w sprawności technicznej i użytkowej dźwigów zabudowanych w budynkach szpitalnych Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego przy ul. Sokołowskiego i Batorego w Wałbrzychu przez okres 48 miesięcy wraz z wykonaniem ich pomiarów ochronnych.
Dodano: 2020-06-01 - Usługa przeglądów, napraw i modernizacji dźwignic
Dodano: 2020-03-20 - Usługa konserwacji i serwisu (napraw bieżących i awaryjnych) dźwigowych i dźwignicowych zainstalowanych w obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu.
Dodano: 2020-02-06 - Usługi serwisowania, przeglądów i modernizacji dźwignic
Dodano: 2020-01-31 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
Dodano: 2019-12-20