Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne ogłasza przetarg
- Adres: 59-100 Polkowice, 3 Maja 51
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 767469000
- Data zamieszczenia: 2023-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne
3 Maja 51
59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 767469000
REGON: 020652023 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ppk.polkowice.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dźwigi – konserwacje, remonty” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji, napraw i utrzymanie w ruchu oraz pełnieniu dyżuru pogotowia dźwigowego i dokonywaniu przeglądów urządzeń transportu bliskiego:1) dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych przy ul. Hubala 20ab, 22, 24, 26 i 28, oraz w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Skalników 6 w Polkowicach przy ul. Okrężnej 1 w miejscowości Sucha Górna2) platform dla osób niepełnosprawnych znajdujących się w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Małej 1 i ul. Kopalnianej 4 w Polkowicach oraz Okrężnej 1 w miejscowości Sucha Górna,3) żurawia o napędzie ręcznym znajdującego się na terenie basenów zewnętrznych przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach,4) dźwigów osobowych ze sterowaniem mikroprocesorowym seria 2B, sterownik PLC FX1N produkcji Microlift Wrocław.administrowanych przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne, w ramach zadania pn.: „Dźwigi – konserwacje, remonty.2. Poprzez ogólne określenie „dźwignice” w dalszej części niniejszej umowy Zamawiający rozumie zarówno dźwigi osobowe w budynkach przy ul. Hubala 20ab, 22; 24; 26 i 28 w Polkowicach oraz przy ul. Okrężnej 1 w miejscowości Sucha Górna jak również platformę dla niepełnosprawnych w budynkach przy ul. Małej 1 i ul. Kopalnianej 4 w Polkowicach oraz przy ul. Okrężnej 1 w miejscowości Sucha Górna a także żuraw ręczny znajdujący się na terenie basenów zewnętrznych przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach.3. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:1) wykonanie przeglądów technicznych dźwignic zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 4, oraz art. 23 ust. 5, ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. - o Dozorze Technicznym (Dz. U. z 2022 poz. 1514 ze zm.), w tym:a) wykonywanie do 25 dnia każdego miesiąca przeglądów konserwacyjnych podstawowych P-1 co 30 dni, których zakres przedstawiono w załączniku nr 2 do umowy;b) wykonywanie do dnia 25 miesiąca kończącego kwartał przeglądów konserwacyjnych kwartalnych, których zakres przedstawiono w załączniku nr 3 do umowy;c) wykonanie przeglądu konserwacyjnego rocznego, którego zakres przedstawiono w załączniku nr 4 do umowy przed upływem terminu określonego w decyzji UDT zezwalającej na eksploatację dźwigu;d) prowadzenie wymaganej przepisami, pełnej dokumentacji technicznej przeglądów i konserwacji oraz wykonanych pomiarów elektrycznych;2) utrzymanie dźwignic w stałej sprawności technicznej, w tym usuwanie awarii i dokonywanie drobnych napraw we wszystkie dni tygodnia na wezwanie telefoniczne Zamawiającego z wyjątkiem postojów urządzeń niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych;3) wykonywanie innych napraw dźwignic, zleconych każdorazowo przez Zamawiającego, w ramach posiadanych środków, o których mowa w projekcie umowy.4. Wykonawca zobowiązany jest do:1) Składania Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca raportów z przeprowadzonych przeglądów konserwacyjnych dźwigów zgodnie ze wzorem druku zamieszczonym w załączniku nr 6 do umowy.2) Niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o konieczności dokonania niezbędnych napraw zapewniających utrzymanie dźwigów w pełnej sprawności technicznej.3) Przygotowania i przedstawienia na koniec każdego miesiąca, do akceptacji Zamawiającemu kosztorysów powykonawczych robót wykonanych na podstawie zgłoszeń.4) Przygotowania dźwigów do badań okresowych i doraźnych przeprowadzanych przez UDT jak również do brania czynnego udziału w czasie ich przeprowadzania.5) Pełnienia dyżuru pogotowia dźwigowego całodobowo, przez wszystkie dni tygodnia oraz utrzymania dźwigów w stałej sprawności technicznej.6) Przybycia na miejsce i przystąpienia do usunięcia awarii lub usterki w ciągu trzydziestu pięciu minut od otrzymania zgłoszenia na czynny całą dobę numer telefonu Wykonawcy. W przypadku niemożliwości natychmiastowego usunięcia awarii czy usterki - zabezpieczeniadźwigu przed możliwością spowodowania zagrożenia oraz przed dostępem osób niepowołanych.7) Uwolnienia osób z niesprawnego dźwigu w ciągu ………………………..* minut (maksymalnie trzydziestu minut) od otrzymania zgłoszenia na czynny całą dobę numer telefonu Wykonawcy ………………...(* - Zamawiający przyjął czas reakcji przystąpienia do uwolnienia osób z niesprawnego dźwigu jako jedno z kryteriów oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu)8) Prowadzenia dziennika konserwacji dźwigu poprzez dokonywanie zapisów wszelkich wykonanych czynności.9) Dokonania zakupu niezbędnych materiałów i części zamiennych zgodnych z odpowiednimi normami PN/ISO, oznakowanych i posiadających wymagane prawem dokumenty np. deklaracje zgodności i atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, w pełni kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem, w pierwszym gatunku, posiadających minimum 24-miesięczną gwarancję producenta lub minimum 12 miesięczny okres przydatności do użytku licząc od daty dostawy oraz posiadających dokumentację techniczną niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego, taką jak: gwarancje, instrukcje, pouczenia, opisy techniczne, plany i schematy, sporządzone w języku polskim.10) Przy wykonywaniu napraw Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. 2018 r. poz. 2176).11) Prowadzenia robót z zachowaniem przepisów BHP i Prawa budowlanego.12) Zabezpieczenia dźwigu przed dostępem osób trzecich w trakcie prowadzenia robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:a) należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie:- co najmniej dwóch usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia, polegających na wykonywaniu konserwacji, remontów lub utrzymaniu w ruchu oraz pełnieniu dyżuru pogotowia dźwigowego i dokonywaniu przeglądów dźwigów osobowych przez okres min. 1 roku dla co najmniej dwóch urządzeń wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów,czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,- co najmniej konserwacji 5 sztuk dźwigów osobowych ze sterowaniem mikroprocesorowym seria 2B, sterownik PLC FX1N produkcji Microlift Wrocław wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże możliwość dysponowania:- osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do pełnienia czynności nadzoru nad wykonywaniem prac naprawczo-konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego,3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. VIII.pkt 2. ppkt 4) niniejszej SWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli:− co najmniej jeden z nich wykaże samodzielnie spełnienie warunku udziału, o którym mowa w rozdz. VIII. pkt 2. ppkt 4) lit.a) niniejszej SWZ;.Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie wymaganą przez Zamawiającego ilość zamówień, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie ilości zamówień wymaganych przez Zamawiającego.4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony,:− gdy podmiot udostępniający zdolność techniczną lub zawodową wykaże samodzielnie spełnienie warunku udziału, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 2 ppkt. 4) lit. b) niniejszej SWZ,5. Dodatkowe informacje o Wykonawcach polegających na zasobach innych podmiotów oraz o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia zawarte zostały w rozdziale XI i XII niniejszej SWZ.6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizacjęzamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-23
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów.
Dodano: 2022-12-15 - Usługa konserwacji i napraw systemów SSWiN oraz CCTV w obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu.
Dodano: 2021-10-19 - Usługa konserwacji i napraw systemów SSWiN oraz CCTV w obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu.
Dodano: 2020-12-10 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W LEGNICY
Dodano: 2020-09-28 - Usługa konserwacji i napraw systemów SSWiN oraz CCTV w obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu.
Dodano: 2020-08-10 - Wykonywanie napraw głównych i utrzymanie w sprawności technicznej i użytkowej dźwigów zabudowanych w budynkach szpitalnych Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego przy ul. Sokołowskiego i Batorego w Wałbrzychu przez okres 48 miesięcy wraz z wykonaniem ich pomiarów ochronnych.
Dodano: 2020-06-01 - Usługa przeglądów, napraw i modernizacji dźwignic
Dodano: 2020-03-20 - Usługa konserwacji i serwisu (napraw bieżących i awaryjnych) dźwigowych i dźwignicowych zainstalowanych w obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu.
Dodano: 2020-02-06 - Usługi serwisowania, przeglądów i modernizacji dźwignic
Dodano: 2020-01-31 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
Dodano: 2019-12-20