Gmina Góra ogłasza przetarg
- Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
- Data zamieszczenia: 2017-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
ul. Mickiewicza 1
56200 Góra, woj. dolnośląskie
tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
REGON: 41105066900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn:„Budowa sztucznego lodowiska wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby turystyki i rekreacji przy Ośrodku Kultury i Sportu w Górze” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sztucznego lodowiska wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby turystyki i rekreacji przy Ośrodku Kultury i Sportu w Górze” w branży sanitarnej i elektrycznej. Zamówienie podzielono na dwie części: Część 1 – nadzór inwestorskiego w branży sanitarnej Część 2 - nadzór inwestorskiego w branży elektrycznej Wykonawca może złożyć ofertę na dowolne części zamówienia. W przypadku, gdy składa oferty w obu częściach postępowania, składa odrębne formularze ofertowe, pozostałe załączniki mogą być wspólne. Ogólne informacje o zakresie inwestycji, dla której nadzór nad realizacją stanowi przedmiot zamówienia: - przewiduje się wykonanie następujących robót: Inwestycja zlokalizowana jest na działce o numerze ewid. 1909/4, obręb Góra. Przewidziano do realizacji kompletny zakres robót opisany załączoną dokumentacją, tj. etap I zadania oraz wyposażenie lodowiska opisane jako etap II. Charakterystyka i zakres robót: a) etap I zadania: -wykonanie utwardzenia pod agregat z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - 20m2, -lodowisko – dostawa i montaż technologii lodowiska o powierzchni 540m2, agregat z modułem hydraulicznym na sprężarkach scroll na lodowisko 540m2 – 1 kpl., samoprzymarzalne bandy lodowiska o wym. 1200 mm x 2400mm wykonane ze stali cynkowanej ogniowo, wyłożone białą płytą z tworzywa sztucznego PE300, żółtą płytą odbojową, niebieską listwą poręczową. Komplet band zawiera: 1 furtka dla łyżwiarzy, 1 brama wjazdowa dla rolby, kpl. mocowania przy użyciu stop samoprzymarzalnych R=5,0 m – 1 kpl., - instalacja lodowiska rury PEHD 16mm x 2,0 mm z kompletnym orurowaniem z listwami dystansującymi, izolacja termiczna i przeciwwilgociowa – 1 kpl., napełnienie glikolem, próby, uruchomienie. -wewnętrzna linia zasilająca – 90m, - wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm – 50,98m2, -wyposażenie lodowiska (dostawa suszarki do łyżew i butów 1 kpl, regału na łyżwy na 72 pary – 2 kpl., regału paletowego- 1 kpl.), -dostawa i montaż elementów nagłośnienia, -pozostałe roboty - ławka bez oparcia z fundamentem – 8 szt., kosz na śmieci – 5 szt., mata gumowa zabezpieczająca na kostce betonowej – 80,98 m2, ogrodzenie panelowe 9 m, uporządkowanie terenu, - roboty pomiarowe – 72,03m2. b) etap II zadania: - wyposażenie lodowiska – przenośna ostrzałka do łyżew 1 kpl., dostawa łyżew 136 par, dostawa ,,pingwinów” do nauki jazdy – 5 szt., dostawa płóz saneczkowych do nauki jazdy dla dzieci – 10 szt. Zakres nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej obejmuje m.in.: - montaż technologii lodowiska o powierzchni 540m2, agregat z modułem hydraulicznym na sprężarkach scroll na lodowisko 540m2 – 1 kpl., instalacja lodowiska rury PEHD 16mm x 2,0 mm z kompletnym orurowaniem z listwami dystansującymi, izolacja termiczna i przeciwwilgociowa – 1 kpl., napełnienie glikolem, próby, uruchomienie. Zakres nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej obejmuje m.in.: wewnętrzna linia zasilająca – 90m, dostawa i montaż elementów nagłośnienia, Dokładny opis inwestycji zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje kompleksowy nadzór w branży konstrukcyjno-budowlanej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. Inspektor nadzoru zobligowany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych w każdej branży w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji. Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska
Dodano: 2024-07-17 - Pełnienie obowiązków kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Przebudowa dróg gminnych w Dusznikach-Zdroju (zaprojektuj-wybuduj)”
Dodano: 2024-07-11 - Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
Dodano: 2024-06-24 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji polegającej na przebudowie budynku biurowego Delegatury Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Jeleniej Górze
Dodano: 2024-05-19 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji prac i robót budowlanych na terenie miasta Polanica-Zdrój.
Dodano: 2024-04-30 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2720D Podgórzyn-Borowice-Sosnówka w km 0+000 do 5+002"
Dodano: 2024-03-09 - Realizacja kompleksowego nadzoru inwestorskiego na dwóch zadaniach inwestycyjnych w zakresie przebudowy dróg gminnych
Dodano: 2024-01-02 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2720D Podgórzyn-Borowice-Sosnówka w km 0+000 do 5+002"
Dodano: 2023-12-20 - Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ciągu drogi powiatowej nr 3462D w obrębie Chełmsko Śląskie i na odcinku Uniemyśl-Okrzeszyn -zamówienie podzielone na części
Dodano: 2023-12-04 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont dachu w obiekcie przy ul. Sztabowej 100 we Wrocławiu”
Dodano: 2023-09-29