Przetargi.pl
Realizacja kompleksowego nadzoru inwestorskiego na dwóch zadaniach inwestycyjnych w zakresie przebudowy dróg gminnych

Gmina Sobótka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-050 Sobótka, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobótka
    Rynek 1
    55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie
    REGON: 931935112
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja kompleksowego nadzoru inwestorskiego na dwóch zadaniach inwestycyjnych w zakresie przebudowy dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest realizacja kompleksowego nadzoru inwestorskiego na dwóch zadaniach inwestycyjnych znajdujących się w budżecie inwestycyjnym Zamawiającego:3) „Przebudowa ul. Przysiółkowej w Mirosławicach wraz z przebudową sieci elektroenergetycznej oraz budową kanałów teletechnicznych” – zadanie nr 14) „Przebudowa dróg gminnych ul. Ciasnej w Sobótce i ul. Słonecznej w Rogowie Sobóckim” – zadanie nr 2Do obowiązków Wykonawcy należy realizacja zadań wskazanych w art. 25 ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). W szczególności do:1) Reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane;3) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;4) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.Wykonawca posiada uprawnienia zgodnie z art. 26 ustawy Prawo budowlane. W tym w szczególności do:1) Wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych; 2) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.3) Do dodatkowych obowiązków Wykonawcy należy:• Sprawdzenie, akceptowanie, bądź wnoszenie uwag do przedstawionych przez Generalnego Wykonawcę projektów budowlanych oraz wykonawczych• Sprawdzanie, akceptowanie, bądź wnoszenie uwag do przedstawionych przez Generalnego Wykonawcę robót budowlanych wniosków materiałowych na proponowane materiały przeznaczone do wbudowania.Opis zakresu do nadzorowania:„Przebudowa ul. Przysiółkowej w Mirosławicach wraz z przebudową sieci elektroenergetycznej oraz budową kanałów teletechnicznych” zadanie nr 1Opis robót drogowych, sanitarnych oraz elektrycznych:Przebudowywane ul. Przysiółkowa zaczyna się od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1990D a kończy się na skrzyżowaniu z ul. Kryształowicką w rejonie mostu nad Czarną Wodą. Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 925 mb. Istniejąca nawierzchnia jezdni posiada szerokość zmienną 4-4,5 m i jest wykonana z bitumu. Po realizacji przebudowy droga będzie posiadać szerokość 5,5 m. Na całej długości projektowany jest chodnik o szerokości 1,5 – 2,0 m. Konstrukcje poszczególnych elementów drogi:Nawierzchnia ul. Przysiółkowej w miejscu ist. Nawierzchni:• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm,• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 8 cm,• Podbudowa z kruszywa łam. stab. mech. 0/31, gr. 20 cm,• Podbudowa istn. DrogiNawierzchnia ul. Przysiółkowej w miejscu poszerzenia:• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm,• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 8 cm,• Podbudowa z kruszywa łam. stab. mech. 0/31, gr. 20 cm,• Grunt stabilizowany cementem RM=2,5 MPa gr. 20 cm• Podłoże G1Chodnik przy ul. Przysiółkowej:• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S gr. 4 cm,• Podbudowa z kruszywa łam. stab. mech. 0/31, gr. 20 cm,• Podłoże G1Nawierzchnie zjazdów publicznych/indywidualnych (bitumicznych):• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm,• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 8 cm,• Podbudowa z kruszywa łam. stab. mech. 0/31, gr. 20 cm,• Podłoże G1Ponadto zakres prac obejmuje m.in.: montaż elementów stałej organizacji ruchu, pobocza chłonnego, pobocza z kruszywa, pobocza gruntowego, profilowanie poboczy wraz z ich obsianiem, montaż krawężników oraz obrzeży, odwodnienie jezdni, regulacje wysokościowe infrastruktury, przedłużenie istniejącego przepustu, montaż wiat przystankowych, przebudowę istniejącej przepompowni, usunięcie kolizji elektroenergetycznych, przełożenie istniejącego oświetlenia, demontaż słupów i przewodów, budowę kanału technologicznego.„Przebudowa dróg gminnych ul. Ciasnej w Sobótce i ul. Słonecznej w Rogowie Sobóckim” zadanie nr 2. Niniejsza inwestycja podzielona jest na dwa zasadnicze zakresy (etapy)• ETAP I – Przebudowa ul. Ciasnej w Sobótce• ETAP II – Przebudowa ul. Słonecznej w Rogowie SobóckimETAP I. Przebudowa ul. Ciasnej w Sobótce – w formule zaprojektuj wybudujZamawiający w ramach niniejszego etapu przewiduje wykonanie przebudowy ul. Ciasnej i części ul. Parkowej w Sobótce. Wykonawca w celu wykonania niniejszego zadania winien jest na podstawie przedłożonego przez Zamawiającego programu funkcjonalno-użytkowego wraz z opiniami i uzgodnieniami zaprojektować oraz wykonać roboty budowlane z niego wynikające.Zakres robót projektowych do wykonania:W zakres wchodzi wykonanie projektu budowlanego (projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego, a także uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień) oraz projektów wykonawczych na podstawie przekazanego przez Zamawiającego PFU. 1) Inwentaryzacja zagospodarowania pasa drogowego 2) Projekt organizacji ruchu tymczasowego wraz z obsługą i organizacją placu budowy 3) Projekt drogowy wraz z odtworzeniem nawierzchni 4) Projekt kanalizacji deszczowej 5) Projekt organizacji ruchu docelowego 6) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót 7) Kosztorysy tożsame z ofertą Wykonawcy 8) Inne opracowania niezbędne do zatwierdzenia dokumentacji projektowej i realizacji robót 9) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót na podstawie opracowanych projektów wykonawczych Zakres robót budowlanych do wykonania:Realizacja robót budowlanych na podstawie przekazanego PFU i decyzji administracyjnych oraz opracowanego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego wielobranżowego projektu budowlanego obejmuje:Zakres robót budowalnych (Ilości orientacyjne określone na podstawie PFU. Wykonawca w ramach zaoferowanego wynagrodzenia ma obowiązek wykonać roboty w ilościach wynikających z projektów budowlanych opracowanych w ramach niniejszego zamówienia a następnie zatwierdzonych przez Zamawiającego):1) Przygotowanie, utrzymanie i likwidacja zaplecza oraz placu budowy.2) Zaprojektowanie i uzyskanie zatwierdzenia a następnie wyniesienie zastępczej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót3) Inwentaryzacja oraz ewentualne usunięcie drzew i krzewów kolidujących z zakresem inwestycji oraz wy-grodzenie i zabezpieczenie zachowywanej zieleni na czas robót.4) Roboty budowlano – drogoweWykonanie robót przygotowawczych i ziemnych, tyczenie, zdjęcie, hałdowanie i wywóz nadmiaru humusu, wykopy, nasypy, wbudowanie krawężników i obrzeży, przygotowanie warstw konstrukcyjnych wraz z zagęszczeniem z uzyskaniem wymaganych nośności konstrukcji, wykonanie nawierzchni drogowych, regulacja istniejącej infrastruktury sieciowej.5) Roboty związane z odwodnieniemZe względu na ukształtowanie terenu projekt przewiduje budowę sieci kanalizacji deszczowej. W zakresie odwodnienia projekt przewiduje rozbudowę kolektorów na ulicy Parkowej i Ciasnej w Sobótce, które wpięte będą do istniejącej kanalizacji deszczowej na ulicy Parkowej i Ciasnej. Na ul. Parkowej projekt przewiduje rozbudowę kolektora kanalizacji deszczowej oraz przebudowę istniejących oraz budowę nowych studni rewizyjnych.Część ulicy Ciasnej, w pobliżu skrzyżowania z ul. Parkową, odwadniania będzie za pomocą projektowanych wpustów, które wpięte będą do przebudowywanej studni rewizyjnej. Pozostała część ul. Ciasnej odwadniana będzie do projektowanej kanalizacji deszczowej, która wpięta będzie do istniejącej kanalizacji deszczowej na dz. nr ewid. 22 (obręb Sobótka). 6) Wyniesienie na podstawie zaktualizowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego projektu docelowej or-ganizacji ruchu obejmującego wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.7) Nasadzenia drzew W przypadku wystąpienia roślinności kolidującej z projektowanymi obiektami i konieczności jej usunięcia Wykonawcy może być zobowiązany (przez odpowiedni organ) do wykonania dokumentacji nasadzeń kompensacyjnych oraz ich wykonania.8) Odbudowa nawierzchni po robotach ziemnych, uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót. 9) Uprzątnięcie terenu po robotach, wywóz i utylizacja odpadów oraz nadmiaru ziemi.10) Zakup, dostawa i montaż (wykonanie) oznakowania pionowego i poziomego.11) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.12) Opracowanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego).13) Wszelkie inne prace niezbędne do kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia.14) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub innej równoważnej decyzji.15) Pełnienie nadzorów: autorskiego w zakresie PW.16) Pielęgnacja zieleni posadzonej w ramach zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach