Przetargi.pl
Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania na terenie 26 dzielnic miasta Rybnik

Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 41 B
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 4329540 , fax. 0-32 4329550
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne
    ul. Jankowicka 41 B 41 B
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 0-32 4329540, fax. 0-32 4329550
    REGON: 27150554300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rsk.rsi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania na terenie 26 dzielnic miasta Rybnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzętowej związanej z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania na terenie 26 dzielnic miasta Rybnik. Szczegóły zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: - Wykonawca musi dysponować sprawnym, spełniającym wymogi kodeksu drogowego ciągnikiem o mocy min. 50 koni mechanicznych z osprzętem służącym do usuwania z drogi śniegu i błota pośniegowego (pług odśnieżny czołowy) bądź inną maszyną budowlaną zdolną do usuwania śniegu i błota pośniegowego z nawierzchni drogi nie powodując przy tym uszkodzeń samej nawierzchni ani innych elementów infrastruktury drogowej (na każdą dzielnicę po min. 1 ciągniku/maszynie). - Wykonawca musi dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą aktualne uprawnienia do poruszania się pojazdami służącymi do odśnieżania (na ciągnik/maszynę po jednej osobie). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 Pzp) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 Pzp). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów na potwierdzenie warunków, o których mowa w punkcie IV ppkt 2) SIWZ. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie V ppkt 2 SIWZ, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2. 2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -załącznik nr 3. 3.Wykaz sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 4. 4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 5 5.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu zdolnego do wykonania zamówienia [dokument należy dołączyć w sytuacji, gdy w wykazie sprzętu - załącznik nr 4 - Wykonawca wskaże sprzęty, którymi nie dysponuje lecz będzie dysponował]. 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia [dokument należy dołączyć w sytuacji, gdy w wykazie osób - załącznik nr 5 - Wykonawca wskaże osoby, którymi nie dysponuje lecz będzie dysponował]. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy na każdej zapisanej stronie. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rsk.rsi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach