Przetargi.pl
Ochrona dorzecza Małej Panwi i Liswarty poprzez modernizację gospodarki ściekowej polegającej na modernizacji, rozbudowie i budowie oczyszczalni ścieków wraz z systemem sieci kanalizacji sanitarnej

Urząd Gminy Ciasna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-793 Ciasna, ul. Nowa 1a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3535100 w. 19 , fax. 034 3535105
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ciasna
    ul. Nowa 1a 1a
    42-793 Ciasna, woj. śląskie
    tel. 034 3535100 w. 19, fax. 034 3535105
    REGON: 15139841600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciasna.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona dorzecza Małej Panwi i Liswarty poprzez modernizację gospodarki ściekowej polegającej na modernizacji, rozbudowie i budowie oczyszczalni ścieków wraz z systemem sieci kanalizacji sanitarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Ciasna i Sieraków Śląski. 2. Zakres: 2.1. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Sierakowie Śląskim, gmina Ciasna w zakresie: 2.1.1. uruchomienia drugiego reaktora biologicznego na bazie istniejącego zbiornika betonowego, 2.1.2. zainstalowanie kontenerowej stacji zlewnej typu ENKO 2.1.3. budowa zbiornika retencyjnego ścieków dowożonych, 2.1.4. budowa pompowni głównej dla ścieków dopływających 2.1.5. budowa komory pomiarowej ścieków oczyszczonych 2.1.6. przebudowa sieci międzyobiegowych, 2.1.7. modernizacja obecnego zespołu oczyszczania biologiczno - chemicznego - obiekt obecnie nieeksploatowany - na zespół oczyszczania biologicznego, 2.1.8. modernizacja pompowni głównej, 2.1.9. przebudowa studni z kratą koszową, 2.1.10. modernizacja budynku technicznego, 2.1.11. wykonanie instalacji elektrycznej oraz automatyki i pomiarów w rozbudowywanej i modernizowanej oczyszczalni 2.1.12. wykonanie dróg i chodników stanowiących przedłużenie dróg istniejących i zagospodarowanie terenu. 2.1.13. Wykonanie kraty na wejściu ścieków surowych (nie uwzględniono w dokumentacji projektowej). 2.2. Modernizacja, rozbudowa i budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Ciasna w zakresie: 2.2.1. modernizacja sieci technologicznych na oczyszczalni 2.2.2. modernizacja instalacji elektrycznej oraz automatyki i pomiarów w rozbudowywanej i modernizowanej oczyszczalni 2.2.3. budowa drugiego reaktora biologicznego z pompownią osadu, komorą zasuw, komorą odpływów ścieków oczyszczonych oraz wiatą stalowa i składowiskiem odpadów z murem oporowym, 2.2.4. przebudowa węzła przeróbki osadu, 2.2.5. rozbudowa budynku technologicznego 2.2.6. wykonanie dróg i chodników stanowiących przedłużenie dróg istniejących, place składowe, 2.2.7. Wykonanie kraty na wejściu ścieków surowych (nie uwzględniono w dokumentacji projektowej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324233
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50 000,- zł . Wadium można wnieść w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz. 1824). 2. Wadium w postaci pieniądza należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Nr 97 8457 0008 2012 0300 0231 0002. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Gminy. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od daty otwarcia ofert. 3. Jeżeli wadium wpłacone jest przelewem na konto Urzędu, środki finansowe muszą być na koncie Zamawiającego w dniu otwarcia ofert, tj. 18.11.2009r. do godz. 11:00. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 4.1. w sytuacji określonej art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, 4.2. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 4.3. Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa zadania polegające na budowie kompletnych oczyszczalni ścieków mechaniczno - biologicznych o zakresie rzeczowym zawierającym: - budowę reaktorów biologicznych z żelbetu wykonywanego na miejscu o pojemności minimum 200 m3, - wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej, elektronicznej, automatyki oraz sieci technologicznych, Każde z wykonanych dwóch zadań musi zawierać minimum powyższy zakres robót. 3) wykażą się dysponowaniem osobą lub osobami kierownika budowy w branży architektonicznej oraz instalacji sanitarnych, elektrycznych i elektronicznych oraz przedłożą jego lub ich oświadczenia o podjęciu się obowiązków kierownika budowy na przedmiotowym zakresie prac. 4) dysponują sprzętem oraz kadrą osobową do wykonania zamówienia, 5) posiadają odpowiedni potencjał ekonomiczny w celu wykonania zamówienia, 6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość minimum kwoty ceny ofertowej. 7) nie zalegają z opłatami podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz nie byli karani sądowo w związku z zamówieniem publicznym, 8) przedstawią kosztorys ofertowy szczegółowy na przedmiotowe zadanie na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składowania ofert, b) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz zaświadczenie właściwego oddziału ZUS o nie zaleganiu przez Wykonawcę z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, d) dla potwierdzenia posiadania wymaganego w pkt V.2 doświadczenia należy przedłożyć: dokumenty wykazujące wykonanie dwóch zadań polegających na budowie kompletnych oczyszczalni ścieków mechaniczno - biologicznych o zakresie rzeczowym zawierającym wykonanie następujących robót: - budowa reaktorów biologicznych z żelbetu wykonywanego na miejscu o pojemności minimum 200 m3, - wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej elektronicznej oraz automatyki oraz sieci technologicznych, Każde z wykonanych dwóch zadań musi zawierać minimum powyższy zakres robót. Ww. dokumenty muszą zawierać następujące informacje: - nazwę zadania z rodzajem wykonanych prac, - miejsce realizacji, - zakres rzeczowy wraz z kosztem zadania, - okres czasowy (data rozpoczęcia i zakończenia zadań), - potwierdzenie właściwego, rzetelnego i starannego wykonania przedmiotowych zadań przez inwestora. e) aktualną na dzień otwarcia ofert polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w wysokości minimum kwoty ceny ofertowej, f) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, g) informację o osobach, które będą pełniły funkcje kierownika budowy w zakresie robót instalacyjnych i kubaturowych wraz z załączeniem uprawnień kierownika budowy w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenia właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającego przynależność kierownika budowy do tej izby na dzień składania ofert, h) oświadczenia kierowników budów o podjęciu się obowiązków kierownika budowy na przedmiotowym zadaniu, w zakresie robót drogowych i elektrycznych, i) oświadczenie o dysponowaniu sprzętem oraz kadrą osobową do wykonania zamówienia, o posiadaniu odpowiedniego potencjału ekonomicznego umożliwiającego wykonanie zamówienia, o posiadaniu odpowiedniego doświadczenia w prowadzeniu zadań o zakresie rzeczowym wyszczególnionym w SIWZ, (załącznik nr 3), j) kosztorys ofertowy szczegółowy na przedmiotowe zadanie wykonany na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazagmin.pl/bip_ciasna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach