Przetargi.pl
Usługa: Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu wokół Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku

Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-751 Gdańsk, ul. Ołowianka 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 3206250 , fax. (058) 323 83 63
  • Data zamieszczenia: 2014-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
    ul. Ołowianka 1 1
    80-751 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 3206250, fax. (058) 323 83 63
    REGON: 19031794000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa: Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu wokół Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Sprzątanie pomieszczeń Zamawiającego t.j. przygotowanie pomieszczeń na przyjście widzów, gości, zgodnie z harmonogramem miesięcznym na dany miesiąc przygotowanym przez Zamawiającego, 2. Uprzątanie terenu zewnętrznego przed wejściem głównym, wejściem od strony Recepcji , wokół Kasy Biletowej zgodnie z harmonogramem Zamawiającego, 3. Poniższy zakres zadań i ich zakres czynności należy wykonać przy każdorazowym zleceniu przez Zamawiającego zgodnie z harmonogramem, w którym są wskazane pomieszczenia do sprzątania w danym dniu miesiąca I. Zadania i ich zakres: Usługa dotyczy następujących pomieszczeń i zadań: A. Pomieszczenia: sale koncertowe, estrada, widownia, śluzy, loże, balkony, przynależne pomieszczenia techniczne czyszczenie i konserwacja foteli drewnianych tapicerowanych materiałem (podłokietniki, oparcia, siedziska ) czyszczenie twardych powierzchni podłóg (zapoznanie się z rodzajem materiału, z którego wykonano podłogi i stosowanie instrukcji czyszczenia i konserwacji danej nawierzchni zgodnie z zaleceniami producenta danej podłogi ) szczególnie dotyczy to podłóg wyłożonych marmurem i posadzkami drewnianymi, czyszczenie i konserwacja innych powierzchni płaskich np. parapety, szafki hydrantowe, lady w szatni oraz inne elementy metalowe i szklane wyposażenia usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, mycie balustrad, czyszczenie, konserwacja, zewnętrznych powierzchni mebli drewnianych, drzwi szyldów drzwiowych, klamek, uchwytów i innych elementów związanych z galanterią meblową, ściereczkami dostosowanymi do danego rodzaju powierzchni, B. Pomieszczenia: wiatrołap, foyer, szatnie, holle wejściowe, windy, sala bufetowa wraz z zapleczem i pomieszczenia pomocnicze odkurzanie , czyszczenie , mycie wycieraczek, usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, mycie balustrad, maszynowe doczyszczanie twardych powierzchni podłóg (zapoznanie się z rodzajem materiału z którego wykonano podłogi i stosowanie instrukcji czyszczenia i konserwacji zgodnie z instrukcją producenta podłogi) co najmniej raz na 2 tygodnie , szczególnie dotyczy to podłóg wyłożonych marmurem. W przypadku pielęgnacji posadzek marmurowych na dolnym i górnym Foyer należy stosować środki, preparaty powodujące ich nabłyszczenie- powinny posiadać właściwości antypoślizgowe (w załączeniu karta charakterystyki produktu) po każdorazowym ich umyciu aby nie powodowały zmatowienia powierzchni poziomych posadzek opróżnianie koszy, odkurzanie ,przecieranie na wilgotno, wymiana wkładów z worków foliowych dostosowanych do wielkości kosza na śmieci wraz z zachowaniem segregacji papieru, szkła, tworzywa sztucznego czyszczenie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli, poręczy, balustrad, metaloplastyki ściereczkami przystosowanymi do danej powierzchni, czyszczenie i konserwacja innych powierzchni płaskich np. parapety, wraz z zlewozmywakami i szafkami do zlewozmywaków, lady w szatni, oraz inne elementy metalowe i szklane wyposażenia mycie szyb wiatrołapów, windy i innych powierzchni szklanych środkami i ściereczkami przystosowanymi do konserwacji powierzchni szklanych C. Pomieszczenia sanitarne: łazienki mycie wszystkich urządzeń sanitarnych (armatura, wyposażenie sanitariatów), pojemniki na odpadki, deski sedesowe, sedesy, uchwyty na papier, do bieżącej higieny muszli - szczotki sedesowe wraz z pojemnikiem itp. mycie powierzchni podłóg (zapoznanie się z rodzajem materiału z którego wykonano podłogi i stosowanie instrukcji czyszczenia i konserwacji producenta podłogi lub środków niezbędnych do prawidłowego utrzymania czystości tych powierzchni) szczególnie dotyczy to podłóg wyłożonych marmurem opróżnianie pojemników na śmieci wraz z ich segregacją , wymiana worków z PCV czyszczenie na wilgotno pojemników na materiały eksploatacyjne suszarki do rąk, pojemniki na papier, pojemniki na szczotki inne elementy wyposażenia łazienek lub kabin sanitarnych, oraz inne elementy metalowe i szklane wyposażenia, czyszczenie i konserwacja innych powierzchni płaskich np. parapety z wykonawcę środki higieny tj. mydła, papier toaletowy ręczniki papierowe do rąk - standardowo używane w instytucjach kultury. mycie luster, powierzchni pionowych (glazura), mycie drzwi , obudowy kabiny sanitarnej, galanterii drzwiowej w tym klamki i szyldy , środkami zaleconymi przez producenta, mycie powłok ceramicznych na ścianach, usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów wraz z systematycznym utrzymaniem czystości kratek wentylacyjnych i opraw sufitowych, D. Sprzątanie wraz z zamiataniem terenu przed wejściem głównym, wejściem od strony Recepcji i przed budynkiem kasy (350,00 m2) z liści, śmieci, innych nieczystości itp., oczyszczenie koszy na śmieci , popielniczek itp.. E. W czasie koncertów/imprez dyżur jednego lub dwóch pracowników w zależności od zlecenia Zamawiającego celem utrzymania ciągłości czystości w obiekcie. II. Przekazywanie wykonanych robót : Do każdorazowego przekazywania - odbioru zleconych robót zgodnie z przekazanym harmonogramem robót określającym datę i godzinę gotowości sprzątnięcia danego obszaru Zamawiający wymaga aby ze strony Wykonawcy była powołana osoba koordynatora robót, który miałby miedzy innymi za zadanie w terminach i czasie wskazanym harmonogramem na przygotowanie danego obszaru do gotowości jak również dysponowanie pracownikami Wykonawcy w przypadku poprawienia wykonanych i nie odebranych robót. Koordynator przyjmowałby uwagi i zlecenia od Zamawiającego z ramienia Wykonawcy oraz inne czynności związane z przedmiotem zamówienia. III. Wydarzenia artystyczne a. koncerty symfoniczne: od 3 do 6 razy w miesiącu (w tym koncert sylwestrowy i noworoczny) b. koncerty kameralne: od 5 do 10 razy w miesiącu c. koncerty inne: około od 2 do 5 razy w miesiącu d. imprezy inne: około od 4 do 16 razy w miesiącu Każda z wyżej wymienionych imprez, koncertów może być z cateringiem lub bez cateringu . Szczegółowy wykaz pomieszczeń w Dodatku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747310002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach