Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu wokół Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku

Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-751 Gdańsk, ul. Ołowianka 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 3206250 , fax. (058) 323 83 63
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
    ul. Ołowianka 1 1
    80-751 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 3206250, fax. (058) 323 83 63
    REGON: 19031794000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu wokół Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Sprzątanie pomieszczeń Zamawiającego t.j. przygotowanie pomieszczeń na przyjście widzów, gości, zgodnie z harmonogramem miesięcznym na dany miesiąc przygotowanym przez Zamawiającego, 2. Uprzątanie terenu zewnętrznego przed wejściem głównym, wejściem od strony Recepcji , wokół Kasy Biletowej zgodnie z harmonogramem Zamawiającego, 3. Poniższy zakres zadań i ich zakres czynności należy wykonać przy każdorazowym zleceniu przez Zamawiającego zgodnie z harmonogramem, w którym są wskazane pomieszczenia do sprzątania w danym dniu miesiąca I. Zadania i ich zakres: Usługa dotyczy następujących pomieszczeń i zadań: A. Pomieszczenia: sale koncertowe, estrada, widownia, śluzy, loże, balkony, przynależne pomieszczenia techniczne czyszczenie i konserwacja foteli drewnianych tapicerowanych materiałem (podłokietniki, oparcia, siedziska ) czyszczenie twardych powierzchni podłóg (zapoznanie się z rodzajem materiału, z którego wykonano podłogi i stosowanie instrukcji czyszczenia i konserwacji danej nawierzchni zgodnie z zaleceniami producenta danej podłogi ) szczególnie dotyczy to podłóg wyłożonych marmurem i posadzkami drewnianymi, czyszczenie i konserwacja innych powierzchni płaskich np. parapety, szafki hydrantowe, lady w szatni oraz inne elementy metalowe i szklane wyposażenia usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, mycie balustrad, czyszczenie, konserwacja, zewnętrznych powierzchni mebli drewnianych, drzwi szyldów drzwiowych, klamek, uchwytów i innych elementów związanych z galanterią meblową, ściereczkami dostosowanymi do danego rodzaju powierzchni, B. Pomieszczenia: wiatrołap, foyer, szatnie, holle wejściowe, windy, sala bufetowa wraz z zapleczem i pomieszczenia pomocnicze odkurzanie , czyszczenie , mycie wycieraczek, usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, mycie balustrad, maszynowe doczyszczanie twardych powierzchni podłóg (zapoznanie się z rodzajem materiału z którego wykonano podłogi i stosowanie instrukcji czyszczenia i konserwacji zgodnie z instrukcją producenta podłogi ) co najmniej raz na 2 tygodnie , szczególnie dotyczy to podłóg wyłożonych marmurem, opróżnianie koszy, odkurzanie ,przecieranie na wilgotno, wymiana wkładów z worków foliowych dostosowanych do wielkości kosza na śmieci czyszczenie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli, poręczy, balustrad, metaloplastyki ściereczkami przystosowanymi do danej powierzchni, czyszczenie i konserwacja innych powierzchni płaskich np. parapety , wraz z zlewozmywakami i szafkami do zlewozmywaków, lady w szatni, oraz inne elementy metalowe i szklane wyposażenia mycie szyb wiatrołapów, windy i innych powierzchni szklanych środkami i ściereczkami przystosowanymi do konserwacji powierzchni szklanych C. Pomieszczenia sanitarne: łazienki mycie wszystkich urządzeń sanitarnych (armatura, wyposażenie sanitariatów), pojemniki na odpadki, deski sedesowe, sedesy, uchwyty na papier, do bieżącej higieny muszli - szczotki sedesowe wraz z pojemnikiem itp mycie powierzchni podłóg (zapoznanie się z rodzajem materiału z którego wykonano podłogi i stosowanie instrukcji czyszczenia i konserwacji producenta podłogi lub środków niezbędnych do prawidłowego utrzymania czystości tych powierzchni) szczególnie dotyczy to podłóg wyłożonych marmurem opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków z PCV czyszczenie na wilgotno pojemników na materiały eksploatacyjne suszarki do rąk, pojemniki na papier, pojemniki na szczotki inne elementy wyposażenia łazienek lub kabin sanitarnych, oraz inne elementy metalowe i szklane wyposażenia, czyszczenie i konserwacja innych powierzchni płaskich np. parapety wyposażanie (ewentualnie uzupełnianie) łazienek kompleksowo w dostarczane przez wykonawcę środki higieny tj. mydła, papier toaletowy ręczniki papierowe do rąk - standardowo używane w instytucjach kultury. mycie luster, powierzchni pionowych (glazura), mycie drzwi , obudowy kabiny sanitarnej, galanterii drzwiowej w tym klamki, szyldy środkami zaleconymi przez producenta, mycie powłok ceramicznych na ścianach usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów D. Sprzątanie wraz z zamiataniem terenu przed wejściem głównym, wejściem od strony Recepcji i przed budynkiem kasy (350,00 m2) z liści, śmieci, innych nieczystości itp., oczyszczenie koszy na śmieci , popielniczek itp.. E. W czasie koncertów/imprez dyżur jednego lub dwóch pracowników w zależności od zlecenia Zamawiającego celem utrzymania ciągłości czystości w obiekcie. II. Przekazywanie wykonanych robót : Do każdorazowego przekazywania - odbioru zleconych robót zgodnie z przekazanym harmonogramem robót określającym datę i godzinę gotowości sprzątnięcia danego obszaru Zamawiający wymaga aby ze strony Wykonawcy była powołana osoba koordynatora robót, który miałby miedzy innymi za zadanie w terminach i czasie wskazanym harmonogramem na przygotowanie danego obszaru do gotowości jak również dysponowanie pracownikami Wykonawcy w przypadku poprawienia wykonanych i nie odebranych robót. Koordynator przyjmowałby uwagi i zlecenia od Zamawiającego z ramienia Wykonawcy oraz inne czynności związane z przedmiotem zamówienia. III. Wydarzenia artystyczne a. koncerty symfoniczne: od 3 do 6 razy w miesiącu (w tym koncert sylwestrowy i noworoczny) b. koncerty kameralne: od 5 do 10 razy w miesiącu c. koncerty inne: około od 2 do 5 razy w miesiącu d. imprezy inne: około od 4 do 16 razy w miesiącu Każda z wyżej wymienionych imprez, koncertów może być z cateringiem lub bez cateringu . Szczegółowe zestawienie powierzchni do sprzątania w [ m 2 ] ( symbole np.A1-01 - oznacza nr pomieszczenia wg projektu budowlanego, 201,60 m2 - oznacza powierzchnie pomieszczenia, Estrada - nazwa ) Sala Koncertowa A1-01 Estrada 201,60m2 A1-02 Widownia 214,90m2 A2-16 Widownia 370,63m2 A1-04 Śluza 4,40m2 A1-07 Śluza 4,40m2 A1-09 Śluza 5,90m2 A1-41 Śluza 4,90m2 A2-02 Śluza 7,27m2 A2-04 Śluza 6,96m2 A2-06 Śluza 3,24m2 A2-07 2,27m2 A2-09 2,27m2 A2-10 3,24 m2 A2-12 7,05m2 A2-19 7,27m2 A2-05 Loże 10,73m2 A2-11 10,74m2 A2-03 Balkony 41,26m2 A2-08 37,06m2 WC A1-57 5,40m2 A1-54 7,00m2 A1-55 11,10m2 A1-52 11,80m2 A1-53 11,80m2 A1-49 10,90m2 A1-50 24,00m2 A1-47 14,80m2 A1-48 30,40m2 A1-10 16,80m2 A1-11 15,80m2 A1-12 4,40m2 B2-07 26,6m2 B2-08 31,50 Foyer dolne A1-39 19,80m2 Wiatrołap A1-38 157,50m2 Foyer sali koncertowej i zielonej A1-13 37,20m2 Szatnia przy pom. 19 A1-44 293,20m2 Foyer przy szatniach A1-43 17,00m2 A1-36 19,70m2 Korytarz przy WC pom. 51 i 33 A1-45 35,90m2 A1- 46 29,60m2 Szatnia A1-08 34,10m2 Śluza przy Sali Zielonej A1-15 171,50m2 A1-37 7,00m2 A1-61 9,20m2 A1-62 20,60m2 A1-63 6,50m2 A1-64 6,60m2 pom. gospodarcze nr 33+BOW Winda D2 4,00m2 A1-14 25,20m2 Szatnia od strony rz. Motławy K-7 87m2 Klatka przy windzie na foyer K-1 102,55m2 Klatka przy Motławie Foyer górne A2-13 113,87 m2 Foyer A2-14 590,07m2 Foyer A2-15 105,65m2 Foyer A3-12 73,41m2 Antresola C2-01 113,30m2 Sala Bufetowa plus zaplecze bufetu C2-02 16,60 m2 C2-03 5,30m2 C2-05 24,30m2 C2-10 2,70 m2 C2-11 4,50 m2 C2-12 6,0 m2 C2-13 3,30 m2 Kl. schodowa K-5 64,29m2 Plus C1-03 korytarz 3,80 m2 C1-04 pom. tech. 3,30 m2 C1-01 pom. biurowe 10,90m2 C1-02 pom. biurowe 7,30m2 C2-06 pom. biurowe 13,59m2 C2-07 pom. biurowe 7,98m2 Kl. schodowa K-4 56,22m2 SA1 pom. pod schodami 9,20 m2 Sala dębowa + sala jazzowa C1-05 113,40m2 Sala dębowa C1-09 154,40m2 Sala jazzowa A1-51 22,00m2 Korytarze C1-06 60,70 m2 Hall wejściowy C1-07 6,30m2 Wiatrołap Winda D-3 4,00m2 Segment B B1-15 48,90 m2 hall B1-16 20,40 m2 przedsionek estrady B1-17 2,0 m2 przedsionek estrady B1-18,19 23,20 m2 Toalety B1-20 38,20 m2 garderoba B1-21 207,20 m2 sala Kameralna B-1-23 9,20 m2 śluza B-1- 24 7,40 m2 korytarz A1-08 34,10 m2 przedsionek Razem powierzchnia do sprzątania 4.239,82 m2 Uprzątnięcie terenu przed wejściem głównym i budynkiem kasy z liści i śmieci O powierzchni 350,00m2 oraz opróżnienie popielniczek zewnętrznych i koszy zewnętrznych wraz z wymianą worków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747310002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach