Przetargi.pl
Usługa: Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu wokół Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku

Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-751 Gdańsk, ul. Ołowianka 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 3206250 , fax. (058) 323 83 63
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
    ul. Ołowianka 1 1
    80-751 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 3206250, fax. (058) 323 83 63
    REGON: 19031794000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa: Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu wokół Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis zamówienia 1. Sprzątanie pomieszczeń Zamawiającego t.j. przygotowanie pomieszczeń na przyjście widzów, gości, 2. Uprzątanie terenu przed wejściem głównym i budynkiem kasy z liści, śmieci itp. 3. Czyszczenie koszy na śmieci 4. Czyszczenie popielniczek Zadania i ich zakres: Usługa dotyczy następujących pomieszczeń i zadań: A. Pomieszczenia: estrada, widownia, śluzy, loże, balkony, pomieszczenia techniczne czyszczenie i konserwacja foteli (podłokietniki, oparcia) czyszczenie twardych powierzchni podłóg (zapoznanie się z rodzajem materiału, z którego wykonano podłogi i stosowanie instrukcji czyszczenia i konserwacji) czyszczenie, konserwacja, zewnętrznych powierzchni mebli drewnianych, drzwi i innych. odkurzanie wykładzin dywanowych B. Pomieszczenia: wiatrołap, foyer, szatnie, holle wejściowe, windy i pomieszczenia pomocnicze odkurzanie wykładzin dywanowych, wycieraczek maszynowe doczyszczanie twardych powierzchni podłóg (zapoznanie się z rodzajem materiału z którego wykonano podłogi i stosowanie instrukcji czyszczenia i konserwacji) opróżnianie koszy, przecieranie na wilgotno, wymiana wkładów foliowych czyszczenie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli, poręczy, balustrad, metaloplastyki mycie szyb wiatrołapu, windy i innych powierzchni szklanych C. Pomieszczenia sanitarne: łazienki mycie wszystkich urządzeń sanitarnych (armatura, wyposażenie sanitariatów), pojemniki na odpadki, deski sedesowe, mycie powierzchni podłóg (zapoznanie się z rodzajem materiału z którego wykonano podłogi i stosowanie instrukcji czyszczenia i konserwacji) opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków czyszczenie na wilgotno pojemników na materiały eksploatacyjne wyposażanie (ewentualnie uzupełnianie) łazienek kompleksowo w dostarczane przez wykonawcę środki higieny tj. mydła, papier toaletowy ręczniki papierowe do rąk - standardowo używane w instytucjach kultury. mycie luster, powierzchni pionowych (glazura) D. Sprzątanie terenu przed wejściem głównym i budynkiem kasy (350,00 m2) z liści, śmieci itp., oczyszczenie koszy na śmieci i popielniczek. E. W czasie koncertów/imprez dyżur jednej lub dwóch osób, w zależności od zlecenia Działu Administracji. Nomenklatura (CPV) 74731000-2, 74722000-6 Wydarzenia a. koncerty symfoniczne: od 3 do 6 razy w miesiącu (w tym koncert sylwestrowy i noworoczny) b. koncerty kameralne: od 5 do 10 razy w miesiącu c. koncerty inne: około od 2 do 5 razy w miesiącu d. imprezy inne: około od 4 do 16 razy w miesiącu Każda z wyżej wymienionych imprez, koncertów może być z cateringiem lub bez. Szczegółowy wykaz pomieszczeń znajduje się w SIWZ na stronach 6 do 8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747310002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Pzp e) spełniają wymagania formalne SIWZ 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty - na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp 2. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach