SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego ogłasza przetarg
- Adres: 81-348 Gdynia, ul. Wójta Radtkego 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6207501 , fax. 058 6201114
- Data zamieszczenia: 2009-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego
ul. Wójta Radtkego 1 1
81-348 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6207501, fax. 058 6201114
REGON: 19014158100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalmiejski-gdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy odczynników do hematologii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy odczynników do hematologii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni - spełniających graniczne parametry techniczno - użytkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wielkość zamówienia: 105 000 sztuk, dzierżawa dwóch analizatorów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336960005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium: 6 500 PLN; Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego zabezpieczenia umowy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany legitymować się wykonaniem , w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostawy/dostaw odpowiadających/cej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (odczynniki i środki kontrastowe- według Wspólnego Słownika Zamówień -CPV) o wartości brutto nie mniejszej niż: 160 000 zł (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych), c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia: wymagana wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy - kwota nie mniejsza niż: 27 000 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych), Informacje o których mowa wyżej, określone w walucie innej niż PLN, będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego w dniu otwarcia ofert; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w/g formuły spełnia/nie spełnia na podstawie danych (informacji) zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) koncesja, zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - jeżeli dotyczy), c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) oświadczenia potwierdzającego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, g) oświadczenia zgodnego z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. B. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - są zobowiązani do złożenia: a) wykazu dostaw/dostawy odpowiadających/cej swoją wartością i rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich/jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, b) dokumentu/ów potwierdzających, że dostawa/dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wykonane należycie, c) oświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów. D. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo: a) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymienionych w pkt.A) ust.a), c), d), e) oraz oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. oświadczenia przez pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie w imieniu każdego z nich. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w szczególności, powinna zawierać: - strony umowy z oznaczeniem lidera, - cel zawarcia umowy, - okres obowiązywania umowy (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia), - solidarną odpowiedzialność każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu umowy, - wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do czasu wykonania przedmiotu zamówienia, - nakaz powiadamiania Zamawiającego o dokonywanych zmianach w umowie w formie pisemnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, TESTÓW LABORATORYJNYCH, LEKÓW ORAZ MATERIAŁÓW WETERYNARYJNYCH DLA KPW GDYNIA NA 2016 rok z podziałem na 19 części.
Dodano: 2016-05-25 - SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH
Dodano: 2015-08-24 - SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW KONTRASTUJĄCYCH ORAZ INNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO BADAŃ TK I MRI NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W GDAŃSKU, Z PODZIAŁEM NA 10 PAKIETÓW, W OKRESIE 12 MIESIĘCY (II POSTĘPOWANIE)
Dodano: 2015-02-24 - SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW KONTRASTUJĄCYCH ORAZ INNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO BADAŃ TK I MRI NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W GDAŃSKU, Z PODZIAŁEM NA 10 PAKIETÓW, W OKRESIE 12 MIESIĘCY.
Dodano: 2015-02-19 - DOSTAWA LEKÓW WETERYNARYJNYCH, PODŁÓŻ, WZORCÓW, TESTÓW ORAZ ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH DLA WOMP GDYNIA
Dodano: 2014-03-10 - Dostawa środka kontrastowego
Dodano: 2013-10-14 - Sukcesywna środków kontrastowych
Dodano: 2013-09-12 - Dostawa środka kontrastowego dla UCK
Dodano: 2013-06-21 - DOSTAWA LEKÓW WETERYNARYJNYCH, PODŁÓŻ, WZORCÓW, TESTÓW ORAZ ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH DLA WOMP GDYNIA, sprawa 44/KPW/SŁ.ZDR/2013
Dodano: 2013-05-13 - SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH
Dodano: 2012-09-13