Przetargi.pl
Roboty budowlane związane z remontem budynku mieszkalnego leśnictwa Babi Dół.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kolbudy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-050 Kolbudy, ul. Osiedle Leśników 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6826846
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kolbudy
    ul. Osiedle Leśników 15 15
    83-050 Kolbudy, woj. pomorskie
    tel. 058 6826846
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gdansk.lasy.gov.pl/rdlpgdansk/jednostki/kolbudy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane związane z remontem budynku mieszkalnego leśnictwa Babi Dół.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane związane z remontem budynku mieszkalnego leśnictwa Babi Dół. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia są zawarte w Dokumentacji Projektowej zawierającej: Opis techniczny, Przedmiar robót, Opracowania graficzne, Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, określanej w dalszej treści skrótem: SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysięce pięćset złotych 00/100 PLN).Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-06-03 do godz. 9:00-Nadleśnictwo Kolbudy, ul. Osiedle Leśników 15, 83-050 Koludy. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ Gdańsk 42 2030 00451110 0000 0013 7380 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium na przetarg Babi Dół b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium w pieniądzu Zamawiający uzna za wniesione wyłącznie wówczas, jeżeli bank Zamawiającego potwierdzi wpływ kwoty wadium w trakcie kontroli elektronicznej, przeprowadzonej w dniu 2009-06-03 o godz. 9.00. Wadium w formach innych niż pieniądz należy złożyć w kasie Zamawiającego mieszczącej się w siedzibie Nadleśnictwa Kolbudy- pok. nr 6- w takim przypadku należy załączyć do oferty, informację o wniesieniu wadium do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek do spełnienia i sposobu dokonywania jego oceny: Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności gospodarczej do wykonywania robót ogólnobudowlanych (załączy aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie do ewidencji działalności gospodarczej-wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo Zamówień publicznych (załączy podpisany druk oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 i art. 24 zgodnie z załączonym wzorem). Aktualna zdolność ekonomiczna i finansowa: Wykonawca znajduje się w aktualnej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( załączy aktualną kserokopię polisy ubezpieczeniowej działalności gospodarczej w zakresie odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 100 000 zł w- posiadającą okres ważności na czas realizacji zamówienia lub jeżeli termin ważności polisy upłynie w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca załączy oświadczenie o gotowości przedłużenia polisy na okres do końca realizacji inwestycji). Zdolność techniczna: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a)Załączy zgodnie z wzorem wykaz, że w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania albo jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowane odpowiadające swoim rodzajem (przebudowa, budowa, remont budynku) i wartością zbliżoną robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( wartość robót min. 100 000,00 brutto zł, b)załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych powyżej (pkt. 3a). c)załączy zgodnie z wzorem, wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (min. 1 kierownik budowy, 1 murarz, 1 dekarz, 1 cieśla). d)Dysponuje kierownikiem budowy, załączy dokument potwierdzający, posiadanie wymaganych uprawnień i wykształcenia, tj.: kserokopię uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. e)Załączy zgodnie w wzorem wykaz że dysponuje właściwym sprzętem (min.: samochód skrzyniowy, samochód samowyładowczy, betoniarka). Ocena spełniania warunków wymienionych, dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie do ewidencji działalności gospodarczej: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: działalność gospodarczą wykonywania robót ogólnobudowlanych (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2.oświadczenie wg art. 22 i art. 24 : Podpisany druk oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 i art. 24 sporządzone wg załączonego wzoru do SIWZ. 3.polisa ubezpieczeniowa działalności gospodarczej w zakresie OC: Wykonawca znajduje się w aktualnej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: kserokopia polisy ubezpieczeniowej działalności gospodarczej w zakresie odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 100 000 zł; 4.Wykaz robót zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania. albo jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: w ciągu ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 2 roboty budowane odpowiadające swoim rodzajem(przebudowa, budowa , remont budynku ) i wartością zbliżoną robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( wartość robót min. 100 000,00 brutto zł ) wg załączonego wzoru do SIWZ. 5.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień wyszczególnionych w poz.4: Zamawiający uzna za dokument potwierdzający należyte wykonanie robót-referencje oraz protokół odbioru końcowego nie zawierający żadnych usterek. 6.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( 1 kierownik budowy, 1 murarz, 1 dekarz, 1 cieśla ) wg załączonego wzoru do SIWZ. 7.Dokumenty potwierdzające wymaganą wiedzę i doświadczenie:Dokument potwierdzający, posiadanie przez kierownika budowy wymaganych uprawnień i wykształcenia, tj.: kserokopię uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 8.Dysponuje sprzętem min: 1 samochód skrzyniowy,1 samochód samowyładowczy, 1 betoniarka wg załączonego wzoru do SIWZ. 9.Wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru. 10.Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wykonany przez Wykonawcę na podstawie załączonych przedmiarów robót. 11.Zaparafowany projekt umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdansk.lasy.gov.pl/rdlpgdansk/jednostki/kolbudy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach