Przetargi.pl
Wymiana urządzeń zabawowych w Parku Kultury i Wypoczynku, Parku im. PCK i Ogródku Jordanowskim

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2014-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana urządzeń zabawowych w Parku Kultury i Wypoczynku, Parku im. PCK i Ogródku Jordanowskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje demontaż starych (usunięcie) oraz zakup, dostawę i montaż następujących nowych urządzeń zabawowych: 1. Siedzisko deseczkowe do huśtawek z łańcuchami: ilość do usunięcia starych urządzeń w szt. 1, ilość do montażu nowych urządzeń w szt. 2. 2. Siedzisko kubełkowe do huśtawek z łańcuchami: ilość do usunięcia starych urządzeń w szt. 1, ilość do montażu nowych urządzeń w szt. 1. 3. Wyciąg górny: ilość do usunięcia starych urządzeń w szt. 0, ilość do montażu nowych urządzeń w szt. 3. 4. Urządzenie do wyciskania siedząc: ilość do usunięcia starych urządzeń w szt. 0, ilość do montażu nowych urządzeń w szt. 3. 5. Zestaw zabawowy nr 1: ilość do usunięcia starych urządzeń w szt. 0, ilość do montażu nowych urządzeń w szt. 1. 6. Zestaw zabawowy nr 2: ilość do usunięcia starych urządzeń w szt. 0, ilość do montażu nowych urządzeń w szt. 1. 7. Bujak - motor: ilość do usunięcia starych urządzeń w szt. 1, ilość do montażu nowych urządzeń w szt. 2. 8. Bujak - samochód: ilość do usunięcia starych urządzeń w szt. 2, ilość do montażu nowych urządzeń w szt. 2. 9. Huśtawka - podwójna + bocianie gniazdo: ilość do usunięcia starych urządzeń w szt. 0, ilość do montażu nowych urządzeń w szt. 1. 10. Karuzela z kierownicą: ilość do usunięcia starych urządzeń w szt. 0, ilość do montażu nowych urządzeń w szt. 1. 11. Huśtawka wagowa: ilość do usunięcia starych urządzeń w szt. 0, ilość do montażu nowych urządzeń w szt. 1. 12. Tablica z regulaminem: ilość do usunięcia starych urządzeń w szt. 0, ilość do montażu nowych urządzeń w szt. 2. Charakterystyka urządzeń oraz miejsce demontażu i montażu szczegółowo zostały opisane w SIWZ i załączniku nr 7 (wzór umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące PLN). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu składania ofert. Konto Zamawiającego nr 39 1140 1153 0000 2179 2400 1003. Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu oryginał dokumentu zapakowany w oddzielnej kopercie należy włożyć do opakowania z ofertą, zaś kopię tego dokumentu należy wpiąć do oferty. Opakowanie z wadium powinno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy oraz napisem Wadium do postępowania pn.: Wymiana urządzeń zabawowych w Parku Kultury i Wypoczynku, Parku im. PCK i Ogródku Jordanowskim. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe i na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Zwrot, żądanie ponownego wniesienia lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach