Przetargi.pl
Roboty budowlane - Zaprojektowanie i Wykonanie Instalacji Systemu BMS w Budynku Zaplecza Technicznego Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku

Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-751 Gdańsk, ul. Ołowianka 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 3206250 , fax. (058) 323 83 63
  • Data zamieszczenia: 2014-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
    ul. Ołowianka 1 1
    80-751 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 3206250, fax. (058) 323 83 63
    REGON: 19031794000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - Zaprojektowanie i Wykonanie Instalacji Systemu BMS w Budynku Zaplecza Technicznego Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej systemu BMS i wykonanie okablowania systemu BMS w budynku zaplecza technicznego Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku w czasie trwającego remontu pomieszczeń. I Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektu technicznego BMS budynku zaplecza technicznego Filharmonii z uwzględnieniem podziału na Etapy: a) I Etap - okablowanie urządzeń b) II Etap - dostawa urządzeń, sprzętu, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie systemu BMS w budynku zaplecza technicznego Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku Uwaga : ETAP II systemu BMS zostanie wykonany w późniejszym okresie II. Wykonanie I Etapu: okablowania urządzeń i sprzętu zarządzanego z poziomu BMS 1. Rodzaje instalacji obejmujących system BMS : a) Centrale wentylacyjne b) Centrale klimatyzacyjne c) Instalacje elektryczna d) Instalacja centralnego ogrzewania - węzeł cieplny 2.Program funkcjonalno - użytkowy systemu BMS: Zamawiający zleca wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - techniczno-kosztorysowej systemu BMS zarządzania budynkiem zaplecza technicznego Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku z podłączeniem do obecnie użytkowanego systemu BMS zarządzającego budynkiem Głównym Filharmonii. Koncepcja projektowa systemu BMS przed wykonaniem dokumentacji projektowo-technicznej musi zostać uzgodniona i zweryfikowana z Zamawiającym. Warunek obligatoryjny. System BMS winien obejmować zarządzanie: 2.1. Centrale wentylacyjne - funkcje podstawowe 2.2. Centrale klimatyzacyjne jednostki zewnętrzne - funkcje podstawowe 2.3. Instalacja elektryczna Oświetlenie ciągów komunikacyjnych funkcja wyłącz /włącz w tym : - sale konferencyjne poddasza II piętro, - klatka schodowa - wejście hol 2.4. Instalacja centralnego ogrzewania - funkcje podstawowe z pomp węzła cieplnego Do dokumentacji winny być dołączone karty katalogowe w języku polskim wraz z instrukcjami obsługi , Kompletna dokumentacja techniczno - projektowo - kosztorysowa winna być wykonana w 4 egz. w wersji papierowej oraz na nośniku CD - 1 kpl. dokumentacji na nośniku Dokumentacja projektowa jest utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i jako taka jest chroniona prawem autorskim. Projektant przeniesie w formie umowy na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do utworu na wszystkich polach eksploatacji, a w szczególności prawo do powielania dokumentacji techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, wprowadzenia do pamięci komputera, zbycia projektu, prowadzenia prac wskazanych w dokumentacji i dowolnego korzystania z projektu, udostępniania go w dowolnej formie osobom trzecim wykonującym pracę na zlecenie Zamawiającego. Ponadto Projektant zrzeka się wszelkich roszczeń związanych z wprowadzeniem do dokumentacji projektowej wszelkich zmian jakie Zamawiający uzna w późniejszym terminie za stosowne i pożądane. 3. Ponadto w drodze przetargu : Zakres robót I Etapu obejmuje również zakup materiałów i urządzeń, transport, rozładunek własnymi siłami oraz ręczne prace transportowe . W przypadku użytych nazw rozumieć je jako przykładowe - o parametrach, jakości żądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie produktu równoważnego pod względem głównych parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości funkcjonalności oraz kompatybilności Zamawiający w takim przypadku będzie wymagał złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autorów opisu technicznego, którzy sporządzą stosowną opinie. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego ze szczególnym uwzględnieniem zapisów projektanta w dokumentacji technicznej Odpady winny być zagospodarowane ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach ( Dz.U.nr 185 z 2010 poz.1243 ) Wykonawca będzie mógł korzystać ze źródeł poboru energii elektrycznej i wody. Prace mogą być wykonywane w każdy dzień tygodnia od godz. 6-00 do 22-00 .Wykonawca będzie wykonywał prace w sposób najmniej utrudniający użytkownikowi korzystanie z obiektu w czasie prac. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. Odbiory dokonywane będą zgodnie z przepisami prawa budowlanego i obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania robót określonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót załącznik do niniejszego opisu. Wymagany okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty odbioru przez Zamawiającego podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4. do 42 dni od daty podpisania umowy w tym do 35 dni od daty podpisania umowy na wykonanie dokumentacji projektowej 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: A) 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji zobowiązań zapisanych w umowie, 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą z przedstawicielem Zamawiającego - inspektorem nadzoru, 4. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 5. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności ustawą prawo budowlane, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami polskimi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów budowlanych, 6. Wykonania niezbędnych prób i rozruchu, badań i pomiarów na każde polecenie Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, 7. Po wykonaniu prac instalacyjnych muszą zostać przeprowadzone testy końcowe, które muszą potwierdzić, że instalacja ma wszystkie funkcjonalności wymagane przez Zamawiającego, B) Wymagania organizacyjne: 1. Wykonawca zapewni nadzór techniczny, nadzór nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny, koordynacje działań wszystkich etapów technologicznych, zabezpieczy plac budowy, oznakuje i zabezpieczy teren budowy, usuwać będzie na bieżąco ewentualne awarie powstałe w okresie prowadzenia budowy . 2. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bhp i poż. na terenie wykonywanych robót i w czasie ich wykonywania . C) Wymagania dotyczące gwarancji: 1. Wykonawca na wykonane roboty udzieli gwarancji na okres 36 - miesięcy, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń, 2. Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od daty zgłoszenia, 3.Wszystkie atesty, świadectwa, aprobaty techniczne, karty i warunki gwarancji będą przekazywane wraz z protokołami odbioru końcowego. D ) Wymagania dodatkowe dla Wykonawcy: Wraz z oferta Wykonawca dostarczy: - wykaz prac odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł netto, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Co najmniej trzy przykłady. - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Załączniki: Załączniki : Dane techniczne doboru urządzenia: GD/13/01/MB/009 (N6) GD/13/01/mb/009a (NW1 Opcja II) GD/13/01/MB/009a (NW2 Opcja II) GD/13/01/MB/009a (NW3 Opcja II) GD/13/01/MB/009a (NW4 Opcja II) GD/13/01/MB/009b (NW5 Opcja II) Projekt techniczny instalacji wentylacji i klimatyzacji Rysunki wentylacji i klimatyzacji Rzuty zasilania rozdzielnik elektrycznych Schematy rozdzielnic elektrycznych Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach