Przetargi.pl
Zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie jednego psychologa) uczniom/uczennicom w ZSO Nr 1 w Lęborku oraz w ZSO Nr 2 w Lęborku na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Starostwo Powiatowe w Lęborku ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8632810 , fax. 059 8632850
  • Data zamieszczenia: 2014-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lęborku
    ul. Czołgistów 5 5
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8632810, fax. 059 8632850
    REGON: 84115175650000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie jednego psychologa) uczniom/uczennicom w ZSO Nr 1 w Lęborku oraz w ZSO Nr 2 w Lęborku na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie jednego psychologa) uczniom/uczennicom w ZSO Nr 1 w Lęborku oraz w ZSO Nr 2 w Lęborku na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez jedną osobę zapewniającą opiekę psychologiczną spełniającą warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ. Łączna liczba godzin świadczenia usług psychologicznych do 19.12.2014 r. to 360 godzin, po ok. średnio 90 godzin w każdym miesiącu (po około 45 godzin w każdym miesiącu w każdej ze szkół). Jedna godzina pracy = 60 minut. Usługi będą realizowane co do zasady w dni robocze w trakcie godzin lekcyjnych uczniów - od 8:00 do 15:00 według harmonogramu ustalonego we współpracy z dyrekcją szkoły w ujęciu tygodniowym i miesięcznym oraz zaakceptowanym przez Zamawiającego. Poza ww. godzinami i w dni wolne od obowiązkowych zajęć lekcyjnych prowadzenie usługi odbywać się może wyłącznie za pisemną zgodą wszystkich zainteresowanych uczestników. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie badania i diagnozy psychologicznej zgłaszających się lub skierowanych uczestników/uczestniczek projektu. 2. Świadczenie 360 godzin usług w okresie 2 wrzesień 2014 - 19 grudzień 2014 r., średnio po 90 godzin w każdym miesiącu (w tym średnio po ok. 45 godzin miesięcznie w każdej ze szkół, średnio 22/23 godzin w każdym tygodniu, w trakcie trwania obowiązkowych godzin lekcyjnych uczniów tj. od 8:00 - 15:00). 3. Ankietyzowanie uczniów lub uczennic w celu oceny stopnia osiągnięcia rezultatów projektu oraz oceny osób prowadzących zajęcia przewidziane w ramach projektu. W tym celu Zamawiający zapewni opracowane wcześniej ankiety. 4. W uzasadnionych przypadkach przeprowadzenie indywidualnego oddziaływania terapeutycznego dla uczestników lub uczestniczek projektu. 5. Prowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla uczestników i uczestniczek z problemami w nauce bądź zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty. W tym celu należy m.in. zweryfikować uczniów lub uczennice, u których istnieje ryzyko nieosiągnięcia promocji do następnej klasy. Opracowanie Indywidualnego Planu Wsparcia Psychologicznego (średnio 5 IPWP w miesiącu w każdej ze szkół) 6. Prowadzenia grupowych zajęć z zakresu poradnictwa psychologicznego (średnio 3 spotkania grupowe w miesiącu w każdej ze szkół). 7. Zapewnienia materiałów dydaktycznych dla uczniów lub uczennic biorących udział w projekcie. Powielanie ich i dostarczanie (ksero, wydruki itp.) we własnym zakresie - 1 egzemplarz otrzyma Zamawiający. 8. Pomoc w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, barier i ograniczeń wynikających z niepełnosprawności, z wyuczonej bezradności lub innych. 9. Pomoc w łagodzeniu konfliktów interpersonalnych występujących u uczestników lub uczestniczek i poprawa ich relacji społecznych, komunikacji interpersonalnej poprzez prowadzenie terapii indywidualnej, rozmów terapeutycznych, profilaktycznych i interwencyjnych. 10. Wspieranie aktywności społecznej i zawodowej uczestników lub uczestniczek projektu. 11. Współpraca z rodzicami oraz nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie usług psychologicznych. 12. Współpraca z personelem projektu Tandemem do świetlanej przyszłości i doradcą merytorycznym - koordynatorem szkolnym w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku. 13. Współpraca z doradcami zawodowymi zatrudnionymi w ramach projektu w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku 14. Uczestnictwo w zaplanowanych wyjazdach edukacyjno-kulturowych dla uczestników projektu Tandemem do świetlanej przyszłości jako opiekun wycieczki przy jednoczesnym świadczeniu w tym czasie porad psychologicznych. 15. Przygotowania propozycji zestawu materiałów dydaktycznych z zakresu profilaktyki uzależnień (np. książki, filmy) do bibliotek szkolnych w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku - w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. 16. Stosowania właściwych metod, narzędzi i technik z obszaru indywidualnego oraz grupowego poradnictwa psychologicznego. 17. Współorganizacja warsztatów oraz pogadanek dla uczniów i rodziców zaplanowanych w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości 18. Dokumentacja własnej pracy (m.in. dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego przy rozliczeniu miesięcznym oraz całościowym wykonania usługi).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach