Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIE INDYWIDUALNEGO PORADNICTWA: PSYCHOLOGICZNEGO, ZAWODOWEGO, PRAWNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO pn.: Aktywizacja społeczno - zawodowa ,Brama Perspektyw WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ w ramach EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8628 106 , fax. 59 8628 106
  • Data zamieszczenia: 2013-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Czołgistów 5 5
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 8628 106, fax. 59 8628 106
    REGON: 77098326500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprlebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIE INDYWIDUALNEGO PORADNICTWA: PSYCHOLOGICZNEGO, ZAWODOWEGO, PRAWNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO pn.: Aktywizacja społeczno - zawodowa ,Brama Perspektyw WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ w ramach EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 1-1a: 1. Poradnictwo psychologiczne indywidualne dla uczestników i uczestniczek projektu systemowego, Załącznik nr 1-1b: 2. Poradnictwo zawodowe indywidualne - doradztwo zawodowe - dla uczestników i uczestniczek projektu systemowego, Załącznik nr 1-1c: 3. Poradnictwo prawne indywidualne dla uczestników i uczestniczek projektu systemowego. 3. Adresaci zadań: (dla zadania nr 1-3) - osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo lub zatrudnione, będące w wieku aktywności zawodowej, korzystające z pomocy społecznej, zagrożone wykluczeniem społecznym, należące do jednej z grup: - osób niepełnosprawnych w ramach Programu Integracji Społecznej i Zawodowej Osób Niepełnosprawnych, - osób będących w rodzinnej lub instytucjonalnej pieczy zastępczej w ramach Programu Aktywności Lokalnej, oraz - osób usamodzielnianych opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo - wychowawcze - w ramach Indywidualnych Programów Usamodzielnienia - w poradnictwie uczestniczyć będzie łącznie do 38 osób. Istnieje możliwość, dla każdego z zadań, zmniejszenia lub zwiększenia ilości uczestników/czek w zależności od zdiagnozowanych bieżących potrzeb adresatów zadań, z tym, że płatność nastąpi za każdą godzinę zegarową (60 min.) udzielonego poradnictwa. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Poradnictwo psychologiczne indywidualne dla uczestników i uczestniczek projektu systemowego - zadanie obejmuje realizację usługi polegającej na przeprowadzeniu: poradnictwa psychologicznego indywidualnego - dla chętnych osób - uczestników i uczestniczek: Programu Integracji Społecznej i Zawodowej Osób Niepełnosprawnych oraz Programu Aktywności Lokalnej i Indywidualnych Programów Usamodzielnienia skierowanych przez Zamawiającego, łączna ilość osób, którą planuje się do wzięcia udziału w poradnictwie - do 38 osób, łączna ilość godzin, którą planuje się do realizacji poradnictwa - do 50 godzin, miejscem wykonania zadania - sale w budynku Starostwa Powiatowego w Lęborku (ul. Czołgistów 5) - zamawiający zabezpieczy sale do prowadzenia poradnictwa. 2. Poradnictwo zawodowe indywidualne - doradztwo zawodowe - dla uczestników i uczestniczek projektu systemowego - zadanie obejmuje realizację usługi polegającej na przeprowadzeniu: poradnictwa zawodowego indywidualnego - doradztwa zawodowego - dla osób - uczestników i uczestniczek: Programu Integracji Społecznej i Zawodowej Osób Niepełnosprawnych oraz Programu Aktywności Lokalnej i Indywidualnych Programów Usamodzielnienia skierowanych przez Zamawiającego, łączna ilość osób, którą planuje się do wzięcia udziału w poradnictwie - do 38 osób, łączna ilość godzin, którą planuje się do realizacji poradnictwa - do 76 godzin, tj., do 38 osób razy 2 godziny; miejscem wykonania zadania - sale w budynku Starostwa Powiatowego w Lęborku (ul. Czołgistów 5) - zamawiający zabezpieczy sale do prowadzenia poradnictwa. 3. Poradnictwo prawne indywidualne dla uczestników i uczestniczek projektu systemowego zadanie obejmuje realizację usługi polegającej na przeprowadzeniu: poradnictwa prawnego indywidualnego - dla chętnych osób - uczestników i uczestniczek: Programu Integracji Społecznej i Zawodowej Osób Niepełnosprawnych oraz Programu Aktywności Lokalnej i Indywidualnych Programów Usamodzielnienia skierowanych przez Zamawiającego, łączna ilość osób, którą planuje się do wzięcia udziału w poradnictwie - do 38 osób, łączna ilość godzin, którą planuje się do realizacji poradnictwa - do 50 godzin, miejscem wykonania zadania - sale w budynku Starostwa Powiatowego w Lęborku (ul. Czołgistów 5) - zamawiający zabezpieczy sale do prowadzenia poradnictwa. Kadrę szkoleniową - to co najmniej jedna osoba posiadającą wykształcenie, kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie do przeprowadzania poradnictwa zgodnie z podaną ich tematyką. Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej poradnictwo, danego typu odpowiednio do zadań 1-3, dla minimum 10 osób. Zamawiający wymaga ponadto, aby Wykonawca dysponował osobami z wykształceniem: dla zadania 1 - magister psychologii, dla zadania 2 - wyższe o specjalności doradztwo zawodowe lub wyższe i studia podyplomowe o specjalności doradztwo zawodowe, dla zadania 3 - magister prawa. Umożliwienie Zamawiającemu przeprowadzenia wśród uczestników/czek oceny merytorycznej przebiegu zajęć, na podstawie formularza ankiety oceniającej - Poinformowanie o współfinansowaniu realizacji warsztatów w ramach projektu Unii Europejskiej poprzez zamieszczenie w dokumentacji stosownej informacji oraz logotypów a także oznakowanie miejsca realizacji zajęć, zgodnie z wytycznymi dostępnymi na stronie internetowej http://www.efs.gov.pl, zakładka Dokumenty nt.: Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Prowadzenia odpowiedniej dokumentacji realizacji zadań zgodnie z załącznikiem nr 1 odpowiednio -1a-1c. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu wszystkich w/w dokumentów w terminie do 7 dni od dnia zakończenia realizacji zadania. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za realizowane zadanie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu, w szczególności telefoniczne zgłaszania Zamawiającemu informacji o nieobecnościach uczestników/czek. Utrzymanie czystości w pomieszczeniach, w których odbywać będą się zajęcia. Materiały szkoleniowe przeznaczone na potrzeby uczestników/czek i na potrzeby ich realizacji - powinny zapewnić wysoki poziom merytoryczny, przejrzystość i spójność zawartych informacji oraz rzeczowość i kompleksowość. Materiały na potrzeby uczestników/czek - winny być przekazane im na stałe. Wykonawca powinien udokumentować przekazanie tych materiałów przez ich sfotografowanie, sporządzenie ich wykazu oraz dokumentu potwierdzającego ich odebranie przez właściwe osoby. Materiały na potrzeby realizacji zadań tj. np. ćwiczenia, wydruki, testy, ankiety do przeprowadzenia zajęć - Wykonawca zapewnia w ilości zapewniającej każdemu uczestnikowi/czce wykonanie zaplanowanych zajęć zgodnie z harmonogramem. Materiały dla winny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dostępnymi na stronie internetowej http://www.efs.gov.pl, zakładka Dokumenty nt.: Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Archiwizację dokumentacji związanej z przeprowadzeniem warsztatów do 31.12.2020 roku. Wymóg ten związany jest z zapisami umowy ramowej dot. realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Udostępnienie Dokumentacji dot. realizacji warsztatów jednostkom kontrolnym w okresie do 31.12.2020 roku. Przestrzeganie zasady równości szans kobiet i mężczyzn.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprlebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach