Przetargi.pl
Zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie jednego psychologa w wymiarze 940 godzin) uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Starostwo Powiatowe w Lęborku ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8632810 , fax. 059 8632850
  • Data zamieszczenia: 2013-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lęborku
    ul. Czołgistów 5 5
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8632810, fax. 059 8632850
    REGON: 84115175650000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-lebork.com/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie jednego psychologa w wymiarze 940 godzin) uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Cele projektu Wzrost i rozwój kompetencji kluczowych oraz świadomości i umiejętności społeczno-kulturalnych, a także wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych i wzmocnienie zdolności u 865 uczniów i uczennic (550K i 315M) Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Lęborku (ZSO nr 1 i ZSO nr 2) do przyszłego zatrudnienia poprzez wprowadzenie programów rozwojowych wzmacniających atrakcyjność i podnoszących jakość oferty edukacyjnej do dnia 31.12.2014 r. Cel ten zostanie zrealizowany poprzez organizację i przeprowadzenie bezpłatnych dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, pozaszkolnych i wyrównawczych i pozostałych przewidzianych działań projektowych. 2. Adresaci Grupę docelową w projekcie stanowić będzie 865 uczennic i uczniów (550K i 315M). Zgodnie z SZOP będą to uczennice i uczniowie dwóch placówek oświatowych, prowadzących kształcenie ogólne, posiadających miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego) na terenie woj. pomorskiego uczęszczających do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 (ZSO nr 1) i Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 (ZSO nr 2) w Lęborku. 3. Czas trwania świadczenia usług psychologicznych Łączna liczba godzin świadczenia usług psychologicznych do 20.06.2014 r. to 940 godzin, po ok. średnio 94 godzin w każdym miesiącu (po ok. średnio 47 godzin w każdym miesiącu w każdej ze szkół). Jedna godzina pracy = 60 minut. Usługi będą realizowane co do zasady w dni robocze w trakcie godzin lekcyjnych uczniów - od 8:00 do 15:00 według harmonogramu ustalonego we współpracy z dyrekcją szkoły w ujęciu tygodniowym i miesięcznym oraz zaakceptowanym przez Zamawiającego. Poza ww. godzinami i w dni wolne od obowiązkowych zajęć lekcyjnych prowadzenie usługi odbywać się może wyłącznie za pisemną zgodą wszystkich zainteresowanych uczestników. 4. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie jednego psychologa w wymiarze 940 godzin) uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez jedną osobę prowadzącą zajęcia spełniające warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć 1 ofertę. Doradztwo psychologiczne dla 865 (550 kobiet i 315 mężczyzn) uczniów i uczennic LO nr 1 w Lęborku i LO nr 2 w Lęborku mające na celu przede wszystkim zapewnienie opieki psychologicznej dla uczniów z problemami w nauce bądź zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty w szkołach w latach 2012 - 2014 oraz wsparcie uczestników/uczestniczek projektu w rozwiązywaniu problemów psychologicznych dotyczących ich szeroko rozumianej aktywności społeczno - zawodowej, w szczególności zniwelowanie barier psychologicznych występujących u skierowanych osób, podniesienie ich kompetencji życiowych, umiejętności społeczno - zawodowych, pomoc w rozwiązywaniu ich problemów osobistych i rodzinnych, wpływanie na poprawę ich relacji z innymi, komunikacji interpersonalnej, wzmocnienie ich pewności siebie, określenie predyspozycji psychofizycznych, przezwyciężania ograniczeń związanych z niepełnosprawnością oraz pomoc wyborze dalszej ścieżki edukacyjno - zawodowej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie badania i diagnozy psychologicznej zgłaszających się lub skierowanych uczestników/uczestniczek projektu. 2. Świadczenie 940 godzin usług w okresie wrzesień 2013 - czerwiec 2014 r., średnio po 94 godzin w każdym miesiącu (w tym średnio po ok. 47 godzin miesięcznie w każdej ze szkół, średnio 23 24 godzin w każdym tygodniu , w trakcie trwania obowiązkowych godzin lekcyjnych uczniów tj. od 8:00 - 15:00). 3. Ankietyzowanie uczniów lub uczennic w celu oceny stopnia osiągnięcia rezultatów projektu oraz oceny osób prowadzących zajęcia przewidziane w ramach projektu. W tym celu Zamawiający zapewni opracowane wcześniej ankiety. 4. W uzasadnionych przypadkach przeprowadzenie indywidualnego oddziaływania terapeutycznego dla uczestników lub uczestniczek projektu. 5. Prowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla uczestników i uczestniczek z problemami w nauce bądź zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty. W tym celu należy m.in. zweryfikować uczniów lub uczennice, u których istnieje ryzyko nieosiągnięcia promocji do następnej klasy. Opracowanie Indywidualnego Planu Wsparcia Psychologicznego (średnio 5 IPWP w miesiącu w każdej ze szkół) 6. Prowadzenia grupowych zajęć z zakresu poradnictwa psychologicznego (średnio 4 spotkania grupowe w miesiącu w każdej ze szkół). Tematy spotkań grupowych należy przedstawić 5 dni przed rozpoczęciem zajęć w celu zaakceptowania przez przedstawiciela Zamawiającego. Tematyka może ulec zmianie zgodnie z oczekiwaniami odbiorców. 7. Zapewnienia materiałów dydaktycznych dla uczniów lub uczennic biorących udział w projekcie. Powielanie ich i dostarczanie (ksero, wydruki itp.) we własnym zakresie. 8. Pomoc w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, barier i ograniczeń wynikających z niepełnosprawności, z wyuczonej bezradności lub innych. 9. Pomoc w łagodzeniu konfliktów interpersonalnych występujących u uczestników lub uczestniczek i poprawa ich relacji społecznych, komunikacji interpersonalnej poprzez prowadzenie terapii indywidualnej, rozmów terapeutycznych, profilaktycznych i interwencyjnych. 10. Wspieranie aktywności społecznej i zawodowej uczestników lub uczestniczek projektu. 11. Współpraca z rodzicami oraz nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie usług psychologicznych. 12. Współpraca z personelem projektu Tandemem do świetlanej przyszłości i doradcą merytorycznym - koordynatorem szkolnym w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku. 13. Współpraca z doradcami zawodowymi zatrudnionymi w ramach projektu w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku 14. Uczestnictwo w zaplanowanych wyjazdach edukacyjno-kulturowych dla uczestników projektu Tandemem do świetlanej przyszłości jako opiekun wycieczki przy jednoczesnym świadczeniu w tym czasie porad psychologicznych. 15. Przygotowania propozycji zestawu materiałów dydaktycznych z zakresu profilaktyki uzależnień (np. książki, filmy) do bibliotek szkolnych w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku - w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. 16. Stosowania właściwych metod, narzędzi i technik z obszaru indywidualnego oraz grupowego poradnictwa psychologicznego. 17. Współorganizacja warsztatów oraz pogadanek dla uczniów i rodziców zaplanowanych w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości 18. Dokumentacja własnej pracy (m.in. dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego przy rozliczeniu miesięcznym oraz całościowym wykonania usługi). 5. Wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia 1. Harmonogram zajęć: a) osoba zatrudniona w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązana do opracowania harmonogramu. Harmonogram należy ustalić we współpracy z dyrekcją szkoły w ujęciu tygodniowym i miesięcznym oraz uzyskać akceptację Zamawiającego. Wstępny harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy. b) harmonogram miesięczny, należy przedstawić Zamawiającemu do końca każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc świadczenia usługi. c) harmonogram zawiera datę świadczenia usług i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację. d) harmonogram podlega akceptacji przedstawiciela Zamawiającego e) wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. 2. W celu uzyskania lepszego zrealizowania rezultatów Projektu oraz lepszego dostosowania świadczenia przedmiotu zamówienia do potrzeb uczestniczących w nim uczniów i uczennic dopuszczalne i wskazane jest wprowadzanie zmian w przedmiocie zamówienia. O zmianach takich Wykonawca obowiązany jest poinformować Zleceniodawcę w formie pisemnej lub elektronicznej. 6. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą 1. Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzania (w formie pisemnej lub elektronicznej) dyspozycji otrzymanych od Zamawiającego, związanych z bieżącą realizacją zadań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza dotyczących terminów i miejsc świadczenia usług. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć. 7. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego) 1. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez przedstawiciela Zamawiającego (koordynatora szkolnego) uczestników. 2. Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 3. Usługi należy przeprowadzić w wybrane przez Zamawiającego dni robocze dla ZSO nr 1 i ZSO nr 2 w Lęborku, w trakcie godzin lekcyjnych, również po obowiązkowych godzinach lekcyjnych lub w weekendy (w przypadku wyrażenia takiej woli przez uczestników i uczestniczki). Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców. 4. Harmonogram należy ustalić z dyrekcją szkoły i personelem projektu oraz musi on być przedstawiony do zatwierdzenia przedstawicielowi Zamawiającego. 5. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła, z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. Materiały papiernicze Zleceniobiorca zapewni we własnym zakresie. 6. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka. 7. Zamawiający zapewni sprzęt, urządzenia i inne materiały dydaktyczne niezbędne do zrealizowania usług zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania indywidualnego poradnictwa, jak również podczas grupowych zajęć. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 10. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub uczestniczki podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest również do: - bieżącego monitorowania obecności uczestników podczas grupowego i indywidualnego poradnictwa w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie, - miesięcznego sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań - odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć pozaszkolnych, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl). - opracowywania materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas grupowego i indywidualnego poradnictwa oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi. Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane godziny w danym miesiącu. Zapłata następuje w terminie, nie później niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji po zakończeniu każdego miesiąca: a) prawidłowo wypełnione i podpisane deklaracje uczestnictwa wszystkich uczniów i uczennic biorących udział w realizacji grupowego oraz indywidualnego poradnictwa psychologicznego według wzorów otrzymanych od Zamawiającego (wymagane jest dostarczenie deklaracji tylko i wyłącznie tych osób, które w danym miesiącu rozpoczęły udział w zajęciach po raz pierwszy). b) dziennik zajęć, który musi zawierać następujące informacje: listy obecności, zestawienie zrealizowanych zajęć (z wyodrębnieniem zajęć indywidualnych i grupowych) ze wskazaniem miejsca ich odbywania, liczbą godzin i tematów zajęć za przepracowany miesiąc c) miesięczną kartę czasu pracy zawierającą okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin, d) dokumentacje fotograficzną ze zrealizowanych spotkań indywidualnych i grupowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach