Przetargi.pl
USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH WYNAJMOWANYCH PRZEZ URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W KIELCACH

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH WYNAJMOWANYCH PRZEZ URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W KIELCACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń biurowych, technicznych, gospodarczych, sanitariatów, wind, korytarzy i klatek schodowych w budynkach wynajmowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach o łącznej powierzchni 3 764,42 m2. 2. Miejsca świadczenia usług są siedziby zamawiającego położone w Kielcach: a) budynek przy ul. Świętego Leonarda 1 – powierzchnia 132,40 m2, b) budynek przy ul. Sienkiewicza 63 – powierzchnia 2 284,65 m2, c) archiwum przy ul. Sienkiewicza 63 – powierzchnia 204,37 m2, d) budynek przy ul. Sienkiewicza 27 – powierzchnia 1 143,00 m2. 3. Termin rozpoczęcia świadczenia usługi jest wspólny dla wszystkich budynków i jest to dzień 01.01.2020r. Terminy zakończenia świadczenia usługi dla poszczególnych budynków określone zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającym na wydłużeniu terminu wykonania zamówienia w budynku przy ul. Św. Leonarda 1 maksymalnie do dnia 31.12.2022r. 5. Skorzystanie przez zmawiającego z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia opcjonalnego, jeśli zamawiający będzie chciał skorzystać z przysługującego mu prawa opcji. 6. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb, przy czym realizacja zamówienia wynikającego z prawa opcji odbędzie się na warunkach i zasadach finansowych obowiązujących dla zamówienia podstawowego, po cenie jednostkowej wskazanej przez wykonawcę w „Formularzu cenowym” dla ww. lokalizacji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji najpóźniej na miesiąc przed końcem obowiązywania terminu wykonania zamówienia w ww. lokalizacji. 7. Z uprawnień wynikających z prawa opcji Zamawiający może skorzystać kilkukrotnie przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na sprzątaniu budynków, określone w Załączniku nr 1 do SIWZ - SOPZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w łącznym wymiarze 5 pełnych etatów. 9. Wykonawca, który jest jednocześnie pracodawcą, o którym mowa w art. 22 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu comiesięcznych informacji o kwocie obniżenia wpłat na PFRON, do których skorzystania uprawniony będzie Zamawiający. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia, wg wzoru stanowiącego dodatek nr 8 do Instrukcji dla Wykonawców (dotyczy tylko Wykonawcy, który będzie jednocześnie pracodawcą w myśl art. 22 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych). 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem zakresu ilościowego usługi (powierzchni), zawierający opis funkcji pomieszczeń oraz zakres obowiązków Wykonawcy określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 11. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załączniku do SIWZ. 12. Szczegółowe zasady określające obowiązki wykonawcy, zakres odpowiedzialności wykonawcy, sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 5 do SIWZ – wzór umowy. 13. Wszelkie urządzenia i narzędzia, środki chemii gospodarczej, worki na śmieci oraz materiały higieniczne (mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe) niezbędne do wykonywania przedmiotu umowy zapewnia wykonawca. 14. Środki chemii gospodarczej muszą być odpowiednio dostosowane do rodzaju czyszczonej powierzchni. Dotyczy to w szczególności podłóg, urządzeń sanitarnych oraz mebli. Stosowane przez wykonawcę środki chemii gospodarczej i mydło w płynie muszą posiadać stosowne atesty i nie mogą być przeterminowane. Wykonawca zobowiązany będzie również do systematycznego uzupełniania pojemników zainstalowanych w toaletach wymienionymi materiałami higienicznymi. 15. Zamawiający udostępni wykonawcy źródła poboru wody i energii elektrycznej do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz pomieszczenia gospodarcze do przechowywania środków chemii gospodarczej, worków na śmieci, urządzeń i narzędzi potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 16. Zamawiający wymaga, aby usługa wykonywana była przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonywanych prac. 17. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wybrany do realizacji zamówienia przez cały okres jego wykonywania był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 złotych. Dokument potwierdzający posiadanie w/w ubezpieczenia wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przedłożenia zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Obowiązek przedkładania w/w dokumentu zamawiającemu dotyczy także sytuacji przedłużania ubezpieczenia lub zawierania nowych umów ubezpieczenia na kolejne okresy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę: 15 000,00 złotych (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez Wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto Zamawiającego (moment uznania konta Zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wg danych: Nazwa banku i nr konta Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. 09 1020 2629 0000 9002 0342 7002 Nazwa i adres Zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie – Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony na usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach wynajmowanych przez urząd marszałkowski województwa świętokrzyskiego w Kielcach (OK-III.272.1.67.2019) 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b – e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania wykonawcy ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia Zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Oryginał dokumentu, potwierdzającego wniesienie przez Wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w siedzibie Zamawiającego pok. 13, w oddzielnej kopercie, opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale X pkt 3 niniejszej SIWZ z dopiskiem „WADIUM”, przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt 13 lit. a niniejszego rozdziału). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach: a) zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy - jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest wskazać wszystkie wymagane dane w odpowiednich pozycjach wypełnianego Formularza cenowego. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - oryginał lub poświadczona notarialnie kopia. 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - oryginał, poświadczona notarialnie kopia. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (Rozdział VIII, pkt 2 lit. b – e SIWZ) – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie przez wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości. Oryginał dokumentu może zostać dołączony do oferty lub może zostać złożony w siedzibie zamawiającego, pok. 13, w oddzielnej kopercie, opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale X pkt 3 niniejszej SIWZ z dopiskiem „WADIUM”, przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą dokument, o którym mowa w rozdz. V pkt. 3 SIWZ (w szczególności zobowiązanie podmiotu) sporządzony i podpisany przez podmiot trzeci (udostępniający swoje zasoby) – oryginał (składane wraz z ofertą).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach