Sąd Rejonowy w Żarach ogłasza przetarg
- Adres: 68-200 Żary, Spokojna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 363 53 00, , fax. 68 419 83 21
- Data zamieszczenia: 2017-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Żarach
Spokojna 20
68-200 Żary, woj. lubuskie
tel. 68 363 53 00, , fax. 68 419 83 21
REGON: 32558700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zary.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wymiar sprawiedliwości - Sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania i konserwacji pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Żarach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i konserwacji pomieszczeń Sądu Rejonowego w Żarach przy ul. Spokojnej 20.Powierzchnia objęta zamówieniem łącznie 3497,96m2,w tym 119 pomieszczeń wraz z klatkami schodowymi i schodami. Czynności objęte usługą: sprzątanie i konserwacja pomieszczeń, holi i korytarzy sądowych, polimeryzacja powierzchni PCV, sprzątanie i konserwacja pomieszczeń, holi i korytarzy sądowych, czyszczenie i konserwowanie mebli w pomieszczeniach i korytarzach, czyszczenie sprzętu biurowego, opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci w koszach oraz w zasobnikach niszczarek, wynoszenie i segregowanie śmieci do wyznaczonych miejsc, czyszczenie krawędzi, kątów i trudno dostępnych miejsc; czyszczenie włączników światła i gniazd elektrycznych, zamykanie okien i drzwi oraz wygaszanie świateł po zakończeniu sprzątania, mycie poręczy i balustrad schodów, odkurzanie i czyszczenie mebli tapicerowanych, mycie krat i pomieszczeń dla zatrzymanych, wycieranie parapetów, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych, listew ściennych, odkurzanie ścian i usuwanie pajęczyn z wszystkich pomieszczeń podlegających sprzątaniu, odkurzanie gaśnic, tabliczek informacji wizualnej, włączników światła, gniazd elektrycznych, opraw oświetleniowych, kaloryferów, utrzymanie czystości w sanitariatach mycie okien, mycie okien wymagające zatrudnienia grupy alpinistycznej lub przy pomocy podnośnika, mycie drzwi, sprzątanie korytarzy i holi maszynowo, zamykanie okien i drzwi oraz wygaszanie świateł po zakończeniu sprzątania, sprzątanie w czasie remontów i po remontach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu Wykonawcy wraz ofertą zobowiązani są złożyć poniższe dokumenty i oświadczenia 1) Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 pzp,, 2) Oświadczenie, że posiada odpowiednie doświadczenie tj. zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej trzy usługi obejmujących sprzątanie powierzchni nie mniejszej niż 50% powierzchni Sądu Rejonowego w Żarach, tj. nie mniejszej niż 2700 m2, 3) Polisę, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 300.000,00 złotych 4) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7) Informację o ilości osób, które Wykonawca planuje skierować do wykonania usługi, wymagane jest, aby czynności realizowane w ramach zamówienia były wykonywane przez minimum 7 (siedmiu) zatrudnionych pracowników (osoby wykonujące zamówienia) u wykonawców lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - art. 29 ust. 3a pzp. 8) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zamówienie uzupełniające sprzątanie poziomów -1 oraz -2 w budynku Sądu Rejonowego przy pl. Słowiańskim 2.
Dodano: 2021-08-04 - „Sprzątanie w obiektach i przy obiektach należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze” w podziale na 7 części”
Dodano: 2021-02-17 - Utrzymanie czystości w budynkach należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze w następujących lokalizacjach: Zadanie nr 1 – Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, al. Niepodległości 32, Zadanie nr 2 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Zadanie nr 3 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie, Zadanie nr 4 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
Dodano: 2020-10-13 - Usługa sprzątania i konserwacji pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Żarach
Dodano: 2020-07-28 - Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego w obiektach zajmowanych przez Gminę Nowa Sól – Miasto.
Dodano: 2020-01-03 - Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego w obiektach zajmowanych przez Gminę Nowa Sól – Miasto.
Dodano: 2019-11-14 - Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego w obiektach zajmowanych przez Gminę Nowa Sól – Miasto.
Dodano: 2019-01-30 - Utrzymanie czystości w budynkach należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze w następujących lokalizacjach: Zadanie nr 1 – Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, al. Niepodległości 32 Zadanie nr 2 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 3 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 4 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
Dodano: 2018-09-25 - Utrzymanie czystości i porządku w budynku A Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej w Nowej Soli.
Dodano: 2018-07-10 - Usługa sprzątania i konserwacji pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Żarach
Dodano: 2018-02-22