Przetargi.pl
Usługa sprzątania i konserwacji pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Żarach

Sąd Rejonowy w Żarach ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Spokojna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 363 53 00, , fax. 68 419 83 21
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Żarach
    Spokojna 20
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 68 363 53 00, , fax. 68 419 83 21
    REGON: 32558700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zary.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wymiar sprawiedliwości - Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania i konserwacji pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Żarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i konserwacji pomieszczeń Sądu Rejonowego w Żarach przy ul. Spokojnej 20.Powierzchnia objęta zamówieniem łącznie 3497,96m2,w tym 119 pomieszczeń wraz z klatkami schodowymi i schodami. Czynności objęte usługą: sprzątanie i konserwacja pomieszczeń, holi i korytarzy sądowych, polimeryzacja powierzchni PCV, sprzątanie i konserwacja pomieszczeń, holi i korytarzy sądowych, czyszczenie i konserwowanie mebli w pomieszczeniach i korytarzach, czyszczenie sprzętu biurowego, opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci w koszach oraz w zasobnikach niszczarek, wynoszenie i segregowanie śmieci do wyznaczonych miejsc, czyszczenie krawędzi, kątów i trudno dostępnych miejsc; czyszczenie włączników światła i gniazd elektrycznych, zamykanie okien i drzwi oraz wygaszanie świateł po zakończeniu sprzątania, mycie poręczy i balustrad schodów, odkurzanie i czyszczenie mebli tapicerowanych, mycie krat i pomieszczeń dla zatrzymanych, wycieranie parapetów, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych, listew ściennych, odkurzanie ścian i usuwanie pajęczyn z wszystkich pomieszczeń podlegających sprzątaniu, odkurzanie gaśnic, tabliczek informacji wizualnej, włączników światła, gniazd elektrycznych, opraw oświetleniowych, kaloryferów, utrzymanie czystości w sanitariatach mycie okien, mycie okien wymagające zatrudnienia grupy alpinistycznej lub przy pomocy podnośnika, mycie drzwi, sprzątanie korytarzy i holi maszynowo, zamykanie okien i drzwi oraz wygaszanie świateł po zakończeniu sprzątania, sprzątanie w czasie remontów i po remontach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu Wykonawcy wraz ofertą zobowiązani są złożyć poniższe dokumenty i oświadczenia 1) Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 pzp,, 2) Oświadczenie, że posiada odpowiednie doświadczenie tj. zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej trzy usługi obejmujących sprzątanie powierzchni nie mniejszej niż 50% powierzchni Sądu Rejonowego w Żarach, tj. nie mniejszej niż 2700 m2, 3) Polisę, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 300.000,00 złotych 4) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7) Informację o ilości osób, które Wykonawca planuje skierować do wykonania usługi, wymagane jest, aby czynności realizowane w ramach zamówienia były wykonywane przez minimum 7 (siedmiu) zatrudnionych pracowników (osoby wykonujące zamówienia) u wykonawców lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - art. 29 ust. 3a pzp. 8) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach