Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
- Data zamieszczenia: 2019-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
ul. M. J. Piłsudskiego 12
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
REGON: 97077028000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego w obiektach zajmowanych przez Gminę Nowa Sól – Miasto. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania i utrzymania czystości w następujących obiektach zajmowanych i podległych pod Urząd Miejski w Nowej Soli. a) Urząd Miejski, ul. Piłsudskiego 12 w Nowej Soli, b) Urząd Miejski, Wydział Gospodarki Nieruchomościami, ul. Parafialna 2 w Nowej Soli, c) Centrum Obsługi Pasażerów, ul. Towarowa 2 w Nowej Soli. 2. Łączna ilość powierzchni do sprzątania – 1.427,99 m2. 3. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia: mycie obustronne okien dwa razy w roku; utrzymanie czystości obejmujące wycieranie na mokro kurzu, zamiatanie i mycie podłóg, usuwanie zanieczyszczeń stałych, opróżnianie koszy na śmieci oraz segregacja śmieci, mycie i dezynfekcja sedesów, desek sedesowych, pisuarów, umywalek, glazury łazienkowej, armatury, luster, dostarczenie i uzupełnienie środków czystości w zakresie ręczników papierowych, papieru toaletowego, mydła w płynie, worków na śmieci, usuwanie pajęczyn, zabezpieczenie budynków poprzez zamknięcie drzwi wejściowych, opuszczenie rolet antywłamaniowych oraz załączenie systemu alarmowego po zakończeniu prac utrzymania czystości. 4. Usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego należy wykonywać w dni robocze po zakończeniu godzin pracy Urzędu Miejskiego. Godziny pracy Urzędu Miejskiego: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach 7:30 – 15:30, środa w godzinach 9:00 – 17:00. 5. Usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku Centrum Obsługi Pasażerów należy wykonywać codziennie (również w dni wolne od pracy i dni świąteczne) po godzinie 15:00. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4.000 złotych (słownie: cztery tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zamówienie uzupełniające sprzątanie poziomów -1 oraz -2 w budynku Sądu Rejonowego przy pl. Słowiańskim 2.
Dodano: 2021-08-04 - „Sprzątanie w obiektach i przy obiektach należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze” w podziale na 7 części”
Dodano: 2021-02-17 - Utrzymanie czystości w budynkach należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze w następujących lokalizacjach: Zadanie nr 1 – Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, al. Niepodległości 32, Zadanie nr 2 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Zadanie nr 3 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie, Zadanie nr 4 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
Dodano: 2020-10-13 - Usługa sprzątania i konserwacji pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Żarach
Dodano: 2020-07-28 - Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego w obiektach zajmowanych przez Gminę Nowa Sól – Miasto.
Dodano: 2020-01-03 - Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego w obiektach zajmowanych przez Gminę Nowa Sól – Miasto.
Dodano: 2019-11-14 - Utrzymanie czystości w budynkach należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze w następujących lokalizacjach: Zadanie nr 1 – Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, al. Niepodległości 32 Zadanie nr 2 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 3 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 4 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
Dodano: 2018-09-25 - Utrzymanie czystości i porządku w budynku A Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej w Nowej Soli.
Dodano: 2018-07-10 - Usługa sprzątania i konserwacji pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Żarach
Dodano: 2018-02-22 - Utrzymanie czystości w budynkach należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 1 – Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, al. Niepodległości 32 Zadanie nr 2 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 3 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 4 – Rejon Dróg wojewódzkich w Kłodawie
Dodano: 2017-10-16