Przetargi.pl
Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego w obiektach zajmowanych przez Gminę Nowa Sól – Miasto.

Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
  • Data zamieszczenia: 2020-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
    ul. M. J. Piłsudskiego 12
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
    REGON: 97077028000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego w obiektach zajmowanych przez Gminę Nowa Sól – Miasto.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania i utrzymania czystości w następujących obiektach zajmowanych i podległych pod Urząd Miejski w Nowej Soli. a) Urząd Miejski, ul. Piłsudskiego 12 w Nowej Soli, b) Urząd Miejski, Wydział Gospodarki Nieruchomościami, ul. Parafialna 2 w Nowej Soli, c) Centrum Obsługi Pasażerów, ul. Towarowa 2 w Nowej Soli. d) Centrum Obsługi Pasażerów - Straż Miejska - przy ul. Towarowej 2 w Nowej Soli. 2. Łączna ilość powierzchni do sprzątania – 1.641,05 m2. 3. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Piłsudskiego 12 w Nowej Soli (część ”A” – wejście od strony ul. Piłsudskiego oraz część ”B” - wejście od strony ul. Szkolnej) oraz w budynku Urzędu Miejskiego, Wydział Gospodarki Nieruchomościami przy ul. Parafialnej 2 w Nowej Soli - pomieszczenia z wejściem od strony ul. Parafialnej 2: mycie obustronne okien dwa razy w roku; odpowiednio w kwietniu i październiku; utrzymanie czystości wykonywane w dni robocze obejmujące wycieranie na mokro kurzu z mebli i parapetów, zamiatanie i mycie na mokro podłóg w całym budynku, usuwanie zanieczyszczeń stałych (np. guma do żucia), opróżnianie koszy na śmieci oraz segregacja śmieci na papier, plastiki, szkło i bio do pojemników/ worków przeznaczonych do segregacji, wraz z wymianą worków na śmieci i czyszczeniem koszy, przecieranie na mokro drzwi i poręczy, mycie i dezynfekcja sedesów, desek sedesowych, pisuarów, umywalek, glazury łazienkowej, armatury, luster, dostarczenie i uzupełnienie środków czystości w zakresie ręczników papierowych, papieru toaletowego, mydła w płynie, worków na śmieci; raz w tygodniu przecieranie na mokro kaloryferów oraz usuwanie pajęczyn w sposób niepowodujący zabrudzeń ścian i sufitów; zabezpieczenie budynku poprzez zamknięcie drzwi wejściowych oraz załączenie systemu alarmowego po zakończeniu prac utrzymania czystości. 4. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia w budynku Urzędu Miejskiego, Wydział Gospodarki Nieruchomościami przy ul. Parafialnej 2 w Nowej Soli - pomieszczenia z wejściem bocznym od podwórka od ul. Witosa: mycie obustronne okien dwa razy w roku; odpowiednio w kwietniu i październiku, utrzymanie czystości utrzymanie czystości wykonywane raz w tygodniu obejmujące wycieranie na mokro kurzu z mebli i parapetów, zamiatanie i mycie na mokro podłóg w całym budynku, usuwanie zanieczyszczeń stałych (np. guma do żucia), opróżnianie koszy na śmieci oraz segregacja śmieci na papier, plastiki, szkło i bio do pojemników/ worków przeznaczonych do segregacji, wraz z wymianą worków na śmieci i czyszczeniem koszy, przecieranie na mokro drzwi i poręczy, mycie i dezynfekcja sedesów, desek sedesowych, pisuarów, umywalek, glazury łazienkowej, armatury, luster, dostarczenie i uzupełnienie środków czystości w zakresie ręczników papierowych, papieru toaletowego, mydła w płynie przecieranie na mokro kaloryferów oraz usuwanie pajęczyn w sposób niepowodujący zabrudzeń ścian i sufitów oraz zabezpieczenie budynku poprzez zamknięcie drzwi wejściowych oraz załączenie systemu alarmowego po zakończeniu prac utrzymania czystości. 5. Usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego należy wykonywać w dni robocze po zakończeniu godzin pracy Urzędu Miejskiego. Godziny pracy Urzędu Miejskiego: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach 7:30 – 15:30, środa w godzinach 9:00 – 17:00. 6. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia w budynku Straży Miejskiej i Centrum Obsługi Pasażerów przy ul. Towarowej 2 w Nowej Soli: mycie obustronne okien raz na kwartał w terminie uzgodnionym z zamawiającym, utrzymanie czystości wykonywane codziennie w dni robocze obejmujące wycieranie na mokro kurzu z mebli i parapetów, zamiatanie i mycie na mokro podłóg w całym budynku, usuwanie zanieczyszczeń stałych (np. guma do żucia), opróżnianie koszy na śmieci oraz segregacja śmieci na papier, plastiki, szkło i bio do pojemników/ worków przeznaczonych do segregacji, wraz z wymianą worków na śmieci i czyszczeniem koszy, przecieranie na mokro drzwi i poręczy, mycie powierzchni szklanej mycie i dezynfekcja sedesów, desek sedesowych, pisuarów, umywalek, brodzików, glazury łazienkowej, armatury, luster, dostarczenie i uzupełnienie środków czystości w zakresie ręczników papierowych, papieru toaletowego, mydła w płynie, raz w tygodniu przecieranie na mokro kaloryferów oraz usuwanie pajęczyn w sposób niepowodujący zabrudzeń ścian i sufitów. 7. Usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku Centrum Obsługi Pasażerów należy wykonywać codziennie (również w dni wolne od pracy i dni świąteczne) po godzinie 15:00 oraz kontrolować stan czystości co 2 godziny, w godzinach od 6:00 do 22:00, ze szczególnym naciskiem na toalety, celem ciągłego utrzymania porządku. Usługi sprzątania i utrzymania czystości w Straży Miejskiej należy wykonywać w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.000 złotych (słownie: cztery tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – nie dotyczy wniesienia wadium w pieniądzu, 4) Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych; UWAGA: Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach