Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia okresowych, jednodniowych szkoleń dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w zakresie komunikacji społecznej i interpersonalnej, wystąpień publicznych, obsługi klienta, dyplomacji i etykiety

Województwo Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2078562 , fax. 32 2078578
  • Data zamieszczenia: 2011-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
    ul. Ligonia 46 46
    40-037 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2078562, fax. 32 2078578
    REGON: 27628463800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia okresowych, jednodniowych szkoleń dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w zakresie komunikacji społecznej i interpersonalnej, wystąpień publicznych, obsługi klienta, dyplomacji i etykiety
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia okresowych, jednodniowych szkoleń dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w zakresie komunikacji społecznej i interpersonalnej, wystąpień publicznych, obsługi klienta, dyplomacji i etykiety. Szczegółowy opis zamówienia: Szkoleniem będzie objętych maksymalnie 120 osób, w tym: - pracodawca i inne osoby kierujące pracownikami (maksymalnie 60 osób) oraz - pracownicy administracyjno-biurowi i inni (maksymalnie 60 osób). 1. W ramach usługi Wykonawca zapewni: 1) przeprowadzenie 6 jednodniowych szkoleń, zgodnie z programem i terminem ustalonym z Zamawiającym, na terenie UMWŚ w Katowicach. 2) Osoby z minimum trzyletnim doświadczeniem szkoleniowym w zakresie przeprowadzania szkoleń w następujących obszarach tematycznych: a) komunikacja społeczna i interpersonalna, b) wystąpienia publiczne i budowanie wizerunku, c) obsługa klienta, d) dyplomacja i etykieta (w tym protokół dyplomatyczny) 3) materiały szkoleniowe (wydruk prezentacji multimedialnych przygotowanych przez ekspertów) dla każdego uczestnika szkolenia, każdorazowo akceptowane przez Zamawiającego. 2. Uczestnikami szkolenia będą pracownicy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach, w liczbie nie mniej niż 90 i nie więcej niż 120 osób łącznie. Rekrutacja uczestników należy do Zamawiającego. 3. Szkolenia odbędą się w terminach określonych w uzgodnieniu z Zamawiającym, jednak nie później niż do 20 grudnia 2011 roku, w dni robocze. 4. Program każdego szkolenia powinien uwzględniać czas na dyskusje i wnioski podsumowujące daną tematykę. 5. Czas trwania szkoleń: przeprowadzenie szkolenia przez wykładowcę (eksperta) w wymiarze minimum 6 godzin zegarowych. 6. Tematyka szkoleń: 1. komunikacja społeczna i interpersonalna (specyfika komunikacji, komunikacja w kontaktach z współpracownikami i z klientami, narzędzia usprawniające efektywną komunikację, rozwinięcie umiejętności przekonywania, argumentacji i perswazji, komunikacja niewerbalna w kontaktach interpersonalnych, asertywność jako jeden z aspektów komunikacji, feedback - element kontaktów z pracownikami i współpracownikami , komunikacja w sytuacjach kryzysowych, trudny klient). 2. wystąpienia publiczne i budowanie wizerunku (wizerunek urzędnika jako składowa wizerunku urzędu, budowanie wizerunku profesjonalnego urzędnika, autoprezentacja i wystąpienia publiczne, sztuka udzielania wypowiedzi mediom, jak sprzedać siebie? (kreowanie własnego wizerunku, jak stworzyć spójny przekaz podczas wystąpienia, budowanie wypowiedzi, panowanie nad dyskusją oraz rola emocji w wystąpieniu publicznym), techniki i metody prowadzenia skutecznej prezentacji (ruch w prezentacji, zachowanie przed kamerą). 3. obsługa klienta (najważniejsze reguły i zasady profesjonalnej obsługi klienta, budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem, psychologia obsługi klienta, podstawy prawidłowych relacji interpersonalnych w kontakcie z klientem, trudne sytuacje w kontaktach z klientami, telefoniczna obsługa klienta). 4. dyplomacja i etykieta (protokół dyplomatyczny i etykieta, przyjęcia i spotkania dyplomatyczne, służbowe i towarzyskie, wizyty i delegacje - elementy międzynarodowego savoir - vivreu, elegancja w ubiorze, kultura słowa - komunikacja werbalna, kultura gestu - komunikacja niewerbalna, protokół dyplomatyczny w kontaktach międzynarodowych, różnice kulturowe a zasady savoir - vivre)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach