Przetargi.pl
Usługa prowadzenia bankowej obsługi budżetu Powiatu Chojnickiego i jego jednostek organizacyjnych.

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3966533
  • Data zamieszczenia: 2011-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    ul. 31 Stycznia 56 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3966533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa prowadzenia bankowej obsługi budżetu Powiatu Chojnickiego i jego jednostek organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi oznaczone tytułem: prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Chojnickiego i jego jednostek organizacyjnych w okresie od 10.10.2011 roku do 09.10.2016 roku. Wykaz jednostek stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2.Zamówienie obejmuje: 2.1.Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego budżetu powiatu oraz innych rachunków bieżących, pomocniczych i innych dla Powiatu i jego jednostek organizacyjnych w PLN zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ z zastrzeżeniem, że w trakcie realizacji umowy: mogą powstać nowe jednostki organizacyjne ilość rachunków bankowych w Powiecie i jednostkach organizacyjnych może zostać zwiększona ( nowe zadania często wymagają wyodrębnienia rachunków bankowych) Zmiany ilości rachunków bankowych oraz form organizacyjnych Powiatowych jednostek organizacyjnych nie spowoduje zmiany ceny oferty. 2.2.Otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych i innych dla Powiatu i jego jednostek organizacyjnych w walucie obcej wg potrzeb wynikających z zawartych umów. Obecnie Powiat nie posiada rachunków w walucie obcej. 2.3.Realizowanie rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym w tym: realizacja poleceń przelewów na rachunki zamawiającego w banku obsługującym ; realizacja poleceń przelewu na rachunki w innych bankach ; 2.4.Przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych; wypłaty gotówkowe na podstawie upoważnień kierowników jednostek. 2.5.Uznanie i obciążanie rachunków bankowych w dniu operacji; 2.6.Sporządzanie wyciągów bankowych dla poszczególnych rachunków bankowych z ustaleniem salda na każdy dzień roboczy oraz możliwość ich drukowania bezpośrednio przez użytkownika, 2.7.Udostępnienie systemu elektronicznej obsługi bankowej ( elektroniczny obieg przelewów zainstalowanie modemu w każdej jednostce z możliwością podziału na stanowiska przy wprowadzaniu przelewów i przeszkolenie pracowników, 2.8.Wydawanie blankietów czeków, na podstawie upoważnień kierowników jednostek 2.9.Wydawanie opinii i zaświadczeń, 2.10.Karty wzorów podpisów ( zmiany), 2.11.Wydanie oraz wszelkie usługi związane z kartami płatniczymi, 2.12.Na wniosek zamawiającego - uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym w każdym rok budżetowym obowiązywania umowy ze spłatą w roku budżetowym na kwotę do 1 000 000,00 zł. Zamawiający nie jest w stanie precyzyjnie określić terminów korzystania z kredytu w rachunku bieżącym, wynikało to będzie z bieżących potrzeb zamawiającego; Oprocentowanie kredytu będzie zmienne ustalone w oparciu o stawkę WIBOR 1M miesiąca poprzedzającego okres kredytowania plus marża banku. Odsetki będą naliczane od salda kredytu według kalendarza naturalnego. 2.13.Przyjmowanie lokat jednodniowych, weekendowych, tygodniowych, dwutygodniowych, miesięcznych wg odrębnych umów, 2.14.Zdeponowane środki pieniężne na rachunkach zostaną przez Bank oprocentowane, 2.15.Kapitalizacja odsetek miesięczne oraz przekazywanie naliczonych odsetek do wskazanych rachunków przez Zamawiającego, 2.16.W przypadku lokat nocnych kapitalizacja odsetek codziennie. 2.17.Bank zobowiązuje się do prowadzenia bankowej obsługi przez co najmniej jedną placówkę ( filię, oddział) w każdy roboczy dzień tygodnia w mieście będącym siedzibą Zamawiającego. 3.Podaje się podstawowe informacje o budżecie Powiatu 1) Dochody na dzień 30.06.2011 97 350 313,- 2) Wydatki na dzień 30.06.2011 106 550 313,- 3) Plan Funduszu Pracy na rok 2011 25 100 000,- 4) Plan Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - 2 000 000,- 4) Średnie ilości operacji bankowych wraz z jednostkami organizacyjnymi przedstawiono w załączniku nr 7 do SIWZ. 5) W celu zbadania kondycji finansowej Zamawiającego do SIWZ załącza się: a) Uchwała budżetowa na 2011 rok ( bez tabel) z ostatnią zmianą - załącznik nr 1 A do SIWZ, b) Wieloletnia Prognoza Finansowa wraz z ostatnia zmianą - załącznik nr 2 A do SIWZ, c) Uchwała RIO w Gdańsku w sprawie opinii o projekcie uchwały budżetowejPowiatu Chojnickiego na 2011 rok oraz możliwości sfinansowania deficytu budżetu - załącznik nr 3 A do SIWZ, d) Uchwała RIO w Gdańsku w sprawie opinii o projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Chojnickiego na lata 2011-2025 - załącznik nr 4 A do SIWZ, e) Uchwała RIO w Gdańsku w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Powiatu Chojnickiego w latach 2011-2025 - załącznik nr 5 A do SIWZ, f) Uchwała RIO w Gdańsku w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Powiatu Chojnickiego za 2010 rok - załącznik nr 6 A do SIWZ g) Sprawozdanie NDS za 2010 rok - załącznik nr 7A do SIWZ, h) Sprawozdanie NDS z I półrocze 2011 rok - załącznik nr 8A do SIWZ i) Sprawozdanie Rbz za 2010 rok - załącznik nr 9A do SIWZ, j) Sprawozdanie Rbz za I półrocze 2011 - załącznik nr 10A do SIWZ, Ilekroć w specyfikacji, formularzu ofertowym oraz załącznikach jest mowa o: Prowizji - należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne procentowo od kwoty (wartości) Opłacie - należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne kwotowo od czynności. 4.Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu w rachunku bieżącym tj. od salda niewykorzystanej części kredytu. Realizacja zamówienia od 10.10.2011 roku do 09.10.2016 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie rachunków oznaczone O
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach