Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Mińsku Mazowieckim ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Budowlana 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 758 38 96 , fax. 25 758 34 66
- Data zamieszczenia: 2014-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Mińsku Mazowieckim
ul. Budowlana 4 4
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 25 758 38 96, fax. 25 758 34 66
REGON: 14274495700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.osz-minskmazowiecki.ohp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pozyskania uczestników do szkoleń - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa pozyskania 300 uczestników do szkoleń organizowanych przez OSZ w Mińsku Mazowieckim z województw: mazowieckiego, podkarpackiego, podlaskiego, lubelskiego, lubuskiego, łódzkiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793420003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osz-minskmazowiecki-bip.ohp.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i publikacja 5 artykułów sponsorowanych w Internecie. Postępowanie nr WEiTI/20/F/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-11-24 - Opracowanie na podstawie dialogu partycypacyjnego przeprowadzonego z mieszkańcami Warszawy techniką crowdsourcingową, dokumentu diagnostycznego zawierającego założenia dla polityki budowania Marki Warszawa
Dodano: 2014-04-08 - Partycypacyjne ustalenie tożsamości i narracji miasta stołecznego Warszawy, jako podstawy do budowania Marki Warszawa
Dodano: 2013-10-07 - Marketing 4 - Umowa ramowa na usługi marketingowe
Dodano: 2013-05-21 - Usługi marketingowe - Marketing 3
Dodano: 2012-04-04 - Marketing projektów POIG i miejsc wystawowych ICHTJ
Dodano: 2010-04-20