Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy 3/5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (+48 22) 443 14 00 , fax. (+48 22) 443 14 02
- Data zamieszczenia: 2013-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
Pl. Bankowy 3/5 3/5
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (+48 22) 443 14 00, fax. (+48 22) 443 14 02
REGON: 01525964000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Partycypacyjne ustalenie tożsamości i narracji miasta stołecznego Warszawy, jako podstawy do budowania Marki Warszawa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem umowy jest partycypacyjne ustalenie tożsamości miasta, jako podstawy do budowania Marki Warszawa, podjętej w celu wzrostu prestiżu Warszawy oraz jej rozpoznawalności na arenie międzynarodowej, przy jednoczesnej optymalizacji wydatków na cele promocyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793420003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Metodyka działania crowdsourcingowego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i publikacja 5 artykułów sponsorowanych w Internecie. Postępowanie nr WEiTI/20/F/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-11-24 - Usługa pozyskania uczestników do szkoleń
Dodano: 2014-09-02 - Opracowanie na podstawie dialogu partycypacyjnego przeprowadzonego z mieszkańcami Warszawy techniką crowdsourcingową, dokumentu diagnostycznego zawierającego założenia dla polityki budowania Marki Warszawa
Dodano: 2014-04-08 - Marketing 4 - Umowa ramowa na usługi marketingowe
Dodano: 2013-05-21 - Usługi marketingowe - Marketing 3
Dodano: 2012-04-04 - Marketing projektów POIG i miejsc wystawowych ICHTJ
Dodano: 2010-04-20