Przetargi.pl
Marketing 4 - Umowa ramowa na usługi marketingowe

Instytut Chemii i Techniki Jądrowej ogłasza przetarg

  • Adres: 03-195 Warszawa, ul. Dorodna 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemii i Techniki Jądrowej
    ul. Dorodna 16 16
    03-195 Warszawa, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichtj.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Marketing 4 - Umowa ramowa na usługi marketingowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zawarcie umowy ramowej na okres trzech lat od jej podpisania na świadczenie będące usługą o charakterze niepriorytetowym sklasyfikowaną w kategorii Nr 13 Usługi reklamowe jako wyłączenie z wykazu usług priorytetowych stanowiącego załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68) wydanym w związku z art. 2a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), tj. usługą polegającą na: - sprawowaniu bieżącej obsługi promowania funkcji lidera klastra, członka konsorcjum, promowania osiągnięć komórek organizacyjnych i projektów realizowanych i współrealizowanych przez Instytut Chemii i Techniki Jądrowej, - opracowywaniu koncepcji organizacji i wizualizacji miejsc wystawowych Instytutu. 1. Umowa ramowa, której wzór zawarty jest w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) stanowiącym jej integralną część, zostanie zawarta na okres 3 lat (36 miesięcy) od jej podpisania zgodnie z art. 100 ust. 3 pkt. 1 ustawy z jednym Wykonawcą, z uwagi na nw. przyczyny organizacyjne: 1) specyfikę wewnętrznej struktury organizacyjnej Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej (ICHTJ); 2) sprawowanie przez ICHTJ (Instytut) funkcji lidera klastra lub członka konsorcjum; 3) różnorodność prowadzonych w Instytucie procesów badawczych i dydaktycznych; 4) różnorodność realizowanych i współrealizowanych projektów naukowych, projektów inwestycyjnych oraz programów badawczych, które są/lub będą finansowane: a) ze środków publicznych pochodzących z różnych źródeł krajowych, unijnych lub innych zagranicznych, b) ze środków własnych; 2. Umowa ramowa będzie świadczeniem, które swoim zakresem przedmiotowym w ramach: - sprawowania bieżącej obsługi promowania funkcji lidera klastra, członka konsorcjum, promowania osiągnięć komórek organizacyjnych i projektów realizowanych i współrealizowanych przez Instytut, - opracowywania koncepcji organizacji i wizualizacji miejsc wystawowych Instytutu, obejmować będzie wykonywanie usług (zadań) dostosowanych do potrzeb oraz działalności Zamawiającego, tj.: 1) opracowanie projektów różnych tabliczek i tablic informacyjnych - wewnętrznych i zewnętrznych; 2) opracowanie projektów różnych kalendarzy; 3) opracowanie projektów materiałów reklamowych w formie jednostronicowych lub wielostronicowych ulotek papierowych; 4) opracowanie projektów materiałów reklamowych w formie plakatów; 5) opracowanie projektów materiałów reklamowych w formie gadżetów; 6) opracowanie projektów materiałów reklamowych w formie stojaków reklamowych; 7) opracowanie koncepcji organizacji i wizualizacji miejsc wystawowych Instytutu wraz z wykonaniem graficznych projektów zagospodarowania tych miejsc wystawowych i/lub z wykonaniem stosownych dokumentacji fotograficznej ww. miejsc wystawowych; 8) obsługa wystaw połączona z wykonywaniem nadzoru autorskiego w trakcie zabudowy stanowisk wystawowych Instytutu na terenie Warszawy; 9) uczestnictwo na zlecenie Zamawiającego w obsłudze miejsc wystawowych i w wykonywaniu nadzoru autorskiego w trakcie przygotowywania stanowisk wystawowych poza terenem Warszawy, za które nastąpi zwrot kosztów związanych z rozliczaniem wyjazdowych delegacji za dojazd i pobyt w ww. miejscach w sposób ustalony przez Strony wg oddzielnych uzgodnień; 10) udział w analizie ofert i wyborze Wykonawców do realizacji projektów opracowanych w pkt. 1-7 w ramach procedur wewnętrznych Instytutu; 11) nieodpłatne usunięcie wad dokumentacji projektów stwierdzonych w toku prac wykonawczych; 12) oraz inne niemożliwe do przewidzenia miejsca i formy reklamowe. 3. Usługi, o których mowa w ust. 2 obejmować będzie swoim zakresem: 1) działalność Działu Marketingu; 2) sprawowanie funkcji lidera klastra lub członka konsorcjum; 3) działalność komórek organizacyjnych Instytutu: a) Zakład Naukowy - Centrum Badań i Technologii Radiacyjnych, b) Zakład Naukowy - Centrum Radiochemii i Chemii Jądrowej, c) Zakład Naukowy - Centrum Radiobiologii i Dozymetrii Biologicznej, d) Laboratorium Technik Jądrowych, e) Pracownia Metod Diagnostycznych, f) Laboratorium Jądrowych Technik Analitycznych, g) Laboratorium Izotopów Stabilnych, h) Laboratorium Pomiarów Dawek Technologicznych, i) Samodzielne Laboratorium Identyfikacji Napromieniowania Żywności, j) Laboratorium Badań Materiałowych, k) Laboratorium Technik Ochrony Środowiska, Szczegółowy opis ww. komórek organizacyjnych znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.ichtj.waw.pl; 4) projekty realizowane i współrealizowane przez Instytut w szczególności: a) Projekty 7PRUE, b) Projekty POIG, c) Projekty Rozwojowe, d) Inne Projekty Międzynarodowe, e) Projekty i Programy Strategiczne; 5) oraz działania przy organizacji i obsłudze: a) spotkań, wystaw, konferencji, mitingów, szkoleń zorganizowanych przez Instytut, których łączna ilość jest szacowana na 10, b) spotkań, wystaw, konferencji, mityngów w których zamierza uczestniczyć Instytut, a których łączna ilość jest szacowana na 10. 4. Opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 2-3 jest zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowiącym jej integralną część. Zamawiający informuje Wykonawców, że w Instytucie w ostatnich 12 miesiącach wydatki na realizację usług marketingowych wyniosły ok. 90 tys. zł netto. Zamawiający przewiduje i zawiadamia Wykonawców, że do maja 2016 roku wartość szacunkowa zamówień, o których mowa w ust. 2, może wynieść ok. 270 000,00 zł netto. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej ww. kwoty wartości szacunkowej umowy ramowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793420003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ichtj.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach