Instytut Chemii i Techniki Jądrowej ogłasza przetarg
- Adres: 03-195 Warszawa, ul. Dorodna 16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2010-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemii i Techniki Jądrowej
ul. Dorodna 16 16
03-195 Warszawa, woj. mazowieckie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichtj.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Marketing projektów POIG i miejsc wystawowych ICHTJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie idei i sprawowanie bieżącej obsługi promowania projektów POIG oraz opracowywanie koncepcji organizacji i wizualizacji miejsc wystawowych Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej (ICHTJ). 1) Ww. usługa obejmować będzie swoim zakresem projekty POIG: a) Centrum Radiochemii i Chemii Jądrowej na potrzeby energetyki jądrowej i medycyny nuklearnej, b) Analiza możliwości pozyskania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, c) Przewody elektryczne nowej generacji sieciowane radiacyjnie, d) Nowa generacja inteligentnych urządzeń radiometrycznych z bezprzewodową teletransmisją informacji, e) Opracowanie wieloparametrowego testu triage do oceny narażenia ludności na promieniowanie jonizujące. 2) oraz następujące lokalizacje i terminy miejsc wystawowych ICHTJ: a) EXPOPOWER2010 Poznań 18-20.05.2010 b) MIĘDZYNARODOWE TARGI EKOLOGICZNE Poznań 23-26.112010 c) XII MIĘDZYNARODOWE TARGI ANALITYKI I TECHNIK POMIAROWYCH EUROLAB2011 Warszawa 09-26.05.2011 d) EXPOPOWER2010 Poznań 18-20.05.2011 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793420003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: właściwości wykonawcy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ichtj.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i publikacja 5 artykułów sponsorowanych w Internecie. Postępowanie nr WEiTI/20/F/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-11-24 - Usługa pozyskania uczestników do szkoleń
Dodano: 2014-09-02 - Opracowanie na podstawie dialogu partycypacyjnego przeprowadzonego z mieszkańcami Warszawy techniką crowdsourcingową, dokumentu diagnostycznego zawierającego założenia dla polityki budowania Marki Warszawa
Dodano: 2014-04-08 - Partycypacyjne ustalenie tożsamości i narracji miasta stołecznego Warszawy, jako podstawy do budowania Marki Warszawa
Dodano: 2013-10-07 - Marketing 4 - Umowa ramowa na usługi marketingowe
Dodano: 2013-05-21 - Usługi marketingowe - Marketing 3
Dodano: 2012-04-04