Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych ogłasza przetarg
- Adres: 00-665 Warszawa, ul. Nowowiejska 15/19
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 234 51 01 , fax. 0-22 234 58 97
- Data zamieszczenia: 2015-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
ul. Nowowiejska 15/19 15/19
00-665 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 234 51 01, fax. 0-22 234 58 97
REGON: 00000155400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i publikacja 5 artykułów sponsorowanych w Internecie. Postępowanie nr WEiTI/20/F/ZP/2015/1030 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przygotowaniu 5 artykułów sponsorowanych oraz ich publikacji w sieci Internet. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: - przygotowanie i zamieszczenie w Internecie 5 różnych artykułów sponsorowanych; - publikację artykułów na 5 różnych polskojęzycznych portalach informacyjnych, zajmujących się między innymi: nowymi technologiami, biznesem i innowacjami. Na każdym z portali powinien zostać opublikowany co najmniej jeden artykuł niepublikowany na innym portalu. Odnośniki do artykułów muszą się znajdować na stronach głównych portali. Każdy z portali, na którym zostanie zamieszczony artykuł sponsorowany, musi posiadać minimum 2.000.000 unikalnych użytkowników miesięcznie. Każdy z artykułów będzie napisany i zredagowany w języku polskim. Tematyka artykułów obejmie takie obszary jak: zaawansowane technologie, relacje biznesu i nauki, tematyka startup-ów oraz innowacyjność; każdy z artykułów musi dotyczyć przynamniej jednego ze wskazanych obszarów tematycznych. Każdy z artykułów będzie zawierał minimum 3.000 znaków ze spacjami oraz minimum jeden graficzny element ilustrujący. 3 artykuły będą zawierały wypowiedź 1 osoby wskazanej przez Zamawiającego. 1 artykuł będzie miał formę wywiadu z przedstawicielem CEZAMAT-u wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w zakresie artykułu piątego. 3. Realizacja zamówienia odbywa się w ramach projektu Fotonika i Technologie Terahercowe - Rozwój Wydziałowego Centrum Badawczego. 4. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w niniejszym SIWZ w załączniku nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia. 5. Wszelkie wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia należy traktować jako graniczne - brak możliwości spełnienia przez zaproponowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia któregokolwiek z kryteriów wyklucza go z dalszej oceny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793420003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: LICZBA ZNAKÓW
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa pozyskania uczestników do szkoleń
Dodano: 2014-09-02 - Opracowanie na podstawie dialogu partycypacyjnego przeprowadzonego z mieszkańcami Warszawy techniką crowdsourcingową, dokumentu diagnostycznego zawierającego założenia dla polityki budowania Marki Warszawa
Dodano: 2014-04-08 - Partycypacyjne ustalenie tożsamości i narracji miasta stołecznego Warszawy, jako podstawy do budowania Marki Warszawa
Dodano: 2013-10-07 - Marketing 4 - Umowa ramowa na usługi marketingowe
Dodano: 2013-05-21 - Usługi marketingowe - Marketing 3
Dodano: 2012-04-04 - Marketing projektów POIG i miejsc wystawowych ICHTJ
Dodano: 2010-04-20