Przetargi.pl
Usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach środków własnych gminy oraz w ramach projektu: „Mobilny LOF”

Gmina Głusk Dominów ogłasza przetarg

  • Adres: 20-388 Lublin, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 518 760 , fax. 817 518 650
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głusk Dominów
    ul. Rynek 1
    20-388 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817 518 760, fax. 817 518 650
    REGON: 431019980
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugglusk.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach środków własnych gminy oraz w ramach projektu: „Mobilny LOF”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad robotami budowlanymi obejmującymi budowę linii oświetleń drogowych na terenie gminy Głusk, realizowanymi w ramach środków własnych Gminy Głusk oraz w ramach projektu: „Mobilny LOF. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części tj.: Część 1: „Sprawowanie nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad robotami budowlanymi obejmującymi budowę linii oświetleń drogowych na terenie gminy Głusk, planowanych do realizacji ze środków własnych gminy”, Przedmiotem usługi jest nadzór nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach przedsięwzięć:  przy drodze gminnej nr 112505 L i 112456 L w Dominowie (nad stawami) o długości: 1132 mb i ilości kompletów słupów i opraw: 29 szt.,  przy drodze gminnej nr 107098 L w Kalinówce (ul. Lipowa) o długości: 490 mb i ilości kompletów słupów i opraw: 10 szt.,  przy drodze osiedlowej w m. Wólka Abramowicka przy ul. Lawendowej i Różanej o długości: 470 mb i ilości kompletów słupów i opraw: 7 szt.,  przy drodze dojazdowej w Ćmiłowie (od drogi woj.835 w kierunku Żabiej Woli) o długości: 117 mb i ilości kompletów słupów i opraw: 3 szt.,  przy ul. Sasankowej w Abramowicach Prywatnych o długości: 1929 mb i ilości kompletów słupów i opraw: 31 szt.,  we wsi Wilczopole w kierunku lasu o długości: 1729 mb i ilości kompletów słupów i opraw: 31 szt., Łączną długość oświetlenia 5 867 mb, montaż 111 sztuk kompletów słupów stalowych ocynkowanych wraz z oprawami LED, Część 2: „Sprawowanie nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad robotami budowlanymi obejmującymi budowę linii oświetleń drogowych na terenie gminy Głusk, planowanych do realizacji w ramach projektu pn. „MOBILNY LOF”, będącego częścią Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.6 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego. Przedmiotem usługi jest nadzór nad robotami prowadzonymi w ramach przedsięwzięć:  Rozbudowa drogi gminnej nr 112440L oraz budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Wilczopole poprawiającego dostępność linii komunikacji miejskiej nr 73 i 16. Długość linii oświetlenia drogowego: 1094 mb. Ilość kompletów słupów i opraw: 35 szt.  Rozbudowa drogi gminnej nr 112508L Dominów- Żabia Wola oraz budowa oświetlenia drogowego poprawiającej dostępność linii komunikacji miejskiej nr 16, Długość linii oświetlenia drogowego: 1104 mb. Ilość kompletów słupów i opraw: 36 szt.  Rozbudowa drogi gminnej nr 107105L w m. Wilczopole poprzez budowę chodnika wraz z oświetleniem drogowym. Długość linii oświetlenia drogowego: 842 mb. Ilość kompletów słupów i opraw: 24 szt.  Rozbudowa dróg gminnych nr 107112L, 107111L i 107109L w m. Mętów poprzez budowę chodnika wraz z oświetleniem drogowym. Długość linii oświetlenia drogowego: 1150 mb. Ilość kompletów słupów i opraw: 18 szt.  Rozbudowa drogi gminnej nr 107112L w m. Dominów, na odcinku od drogi wojewódzkiej 835 do drogi powiatowej nr 2272L. Długość linii oświetlenia drogowego: 880 mb. Ilość kompletów słupów i opraw: 25 szt.  Przebudowa drogi powiatowej nr 2107L w m. Wilczopole poprzez budowę chodnika wraz z oświetleniem drogowym poprawiającego dostępność linii komunikacji miejskiej nr 73 i 16. Długość linii oświetlenia drogowego: 1476 mb. Ilość kompletów słupów i opraw: 49 szt.  Rozbudowa drogi powiatowej nr 2265L w m. Nowiny polegająca na budowie chodnika wraz z oświetleniem drogowym, poprawiająca dostępność linii komunikacji miejskiej nr 25. Długość linii oświetlenia drogowego: 1700 mb. Ilość kompletów słupów i opraw: 43 szt.  Przebudowa drogi powiatowej nr 2270L Prawiedniki - Mętów poprzez budowę chodnika wraz z oświetleniem drogowym poprawiającego dostępność linii komunikacji miejskiej nr 25 i 17. Długość linii oświetlenia drogowego: 2600 mb. Ilość kompletów słupów i opraw: 65 szt.  Rozbudowa drogi gminnej nr 107111L Mętów – Żabia Wola. Długość linii oświetlenia drogowego: 888 mb. Ilość kompletów słupów i opraw: 26 szt.  Budowa punktu przesiadkowego w m. Dominów. Długość linii oświetlenia drogowego: 400 mb. Ilość kompletów słupów i opraw: 6 szt. Łączna długość oświetlenia: 12.134 mb, montaż 327 sztuk kompletów słupów stalowych ocynkowanych wraz z oprawami LED, wraz z usunięciem ewentualnych kolizji energetycznych linii nn, śn, przebudową gazociągów, linii telekomunikacyjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla każdej części zamówienia odrębnie w wysokości : 2. Dla Części I - w wysokości : 2 000,00 zł (słownie : dwa tysiące złotych 00/100) 3. Dla Części II - w wysokości :10 000 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100) 4. Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 5. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści musi wynikać również zabezpieczenie do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w Pzp. 6. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinien przedstawić oryginał gwarancji. Niezłożenie oryginału bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancji wadialnej przed upływem terminu składania ofert nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Pzp oraz stanowi podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp). 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach . 8. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do godz. 10.00 dnia 04.09.2017 r. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 9. Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 10. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 Pzp. 11. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. 12. Wadium wpłacone gotówką w kasie np. banku zostanie potraktowane jako wniesione w sposób nieprawidłowy. Oferta wykonawcy, który wniósł wadium w sposób nieprawidłowy podlega odrzuceniu. Uwaga: 1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1988 ze zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek zamawiającego upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które ma złożyć każdy wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert: 1) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w ust. 1 pkt 1), ust. 2 pkt 1), ust. 3 pkt 1 oraz ust. 4 Rozdziału X, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2), 4) i w ust. 3 pkt 2), 3), 4) Rozdziału X oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) Poza dokumentami wymienionymi powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 6. Poleganie na potencjale innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp : W stosunku do w/w podmiotów Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) dokumentu wymienionego w ust. 3 pkt 1) Rozdziału X SIWZ, 2) oświadczenia, z którego ma jednoznacznie i bezspornie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane (wzór dokumentu stanowi załącznik do SIWZ). Uwaga: 1) Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się za zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) i 2) niniejszego Rozdz. SIWZ. 2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7. Forma dokumentów Forma dokumentów musi być zgodna z §14 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenia zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Postępowanie prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zgodnie z 26 ust. 6 Pzp Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach