Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg
- Adres: 83-020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6836164 , fax. 58 6836166
- Data zamieszczenia: 2013-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
ul. M. Płażyńskiego 16 16
83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
tel. 58 6836164, fax. 58 6836166
REGON: 19167494500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją wykonania robót budowlanych pn: Zaprojektowanie i budowa miasteczka ruchu drogowego w miejscowości Cedry Wielkie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Zaprojektowanie i budowa miasteczka ruchu drogowego w miejscowości Cedry Wielkie. 2.Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego w następujących okresach: a)w okresie realizacji zadania; od dnia podpisania umowy do dnia uzyskania przez Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji; 3.Charakterystyka inwestycji objętej przedmiotem sprawowania nadzoru inwestorskiego: Dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane jest zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl , znak sprawy: ZP.271.2.2013 4.Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego (w tym zakresie wszystkich branż niezbędnych do prowadzenia przedmiotu zamówienia) oraz wszystkie czynności wynikające z przepisów ustawy zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn zm.) oraz przepisami wykonawczymi. 5.W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, do obowiązków Wykonawcy należy, w szczególności: 1)na etapie projektowania: a)analiza dokumentacji technicznej, nadzoru nad prawidłowym przebiegiem projektowania, zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, będącym opisem przedmiotu zamówienia. b)Wyegzekwowania od projektanta uzupełnień lub poprawienia dokumentacji w trakcie jej realizacji w przypadku wykonywania jej niezgodnie z zamówieniem. 2)na etapie budowy: a)przekazanie Wykonawcy protokolarnie tereny budowy; b)Zapoznaniem się z opracowaniami projektowymi, umowami o wykonie robót, warunkami pozwolenia na budowę, terenem - przed wejściem wykonawców na plac budowy c)Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniami na budowę, specyfikacją techniczną wykonaniu i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno- budowlanymi; d)Uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania, których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących prac budowlanych realizowanych przez wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego; e)Współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robot budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów; f)Weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbioru końcowego), w tym m. in.: atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.; g)sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; h)dokonywanie odbiorów robót budowlanych; i)udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzenie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję; j)uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych - cen jednostkowych zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń; k)potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru; l)potwierdzanie na karcie nadzoru autorskiego pobytów osób sprawujących nadzór autorski, związany z realizacją inwestycji; m)uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji, w tym sporządzanie ewentualnych protokołów ujawnionych wad i usterek; n)Nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców zasad bhp, ustaleń planu BIOZ o)Zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy p)Żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę, q)Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy, r)Zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad modernizacją boisk wielofunkcyjnych w Gminie Żukowo
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi nadzoru nad realizacją roboty budowlanej związanej z przebudową drogi gminnej nr 157051G na odcinku Skrzeszewo - Przyjaźń
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Budowa części ul. Olgierda i ul. Żniwnej w Gdyni
Dodano: 2016-07-25 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Rozbudowa skrzyżowania ulicy 10 Lutego z ulicami Dworcową i Podjazd w Gdyni wraz z budową kładki pieszo-rowerowej nad ul. Podjazd jako I etap rozbudowy ulicy 10 Lutego
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usługi nadzoru nad realizacją robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowych na terenach wiejskich gminy Żukowo
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Budowa pętli trolejbusowej wraz z infrastrukturą techniczną i budową oświetlenia na osiedlu Fikakowo w Gdyni
Dodano: 2016-06-29 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DK 55 W MIEJSCOWOŚCI SZTUM W RAMACH PBDK - PROGRAM LIKWIDACJI MIEJSC NIEBEZPIECZNYCH
Dodano: 2016-06-07 - NADZÓR INWESTORSKI NAD BUDOWĄ KOMUNALNEGO WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. CZECHA W LĘBORKU
Dodano: 2016-06-03 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO ZWIĄZANEGO Z REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ADAPTACJA I ROZBUDOWA SKRZYDŁA Z.S.Z. NA POTRZEBY O.R.W.
Dodano: 2016-05-24 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Rozbudowa ul. Wybickiego, Plac Grunwaldzki i Armii Krajowej w Gdyni wraz z odtworzeniem nawierzchni ulic: Borchardta, Skwer Kościuszki i Al. Jana Pawła II oraz budową kanałów deszczowych i przebudową infrastruktury kolidującej
Dodano: 2016-04-15