Przetargi.pl
Usługa pełnienia funkcji inżyniera kontraktu w ramach inwestycji dotyczącej rewitalizacji terenów publicznych przy ul. Zaułek Drzewny w Białogardzie

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, 1-go Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943122310
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard
    1-go Maja 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943122310
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bialogard.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia funkcji inżyniera kontraktu w ramach inwestycji dotyczącej rewitalizacji terenów publicznych przy ul. Zaułek Drzewny w Białogardzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Zamówienie dotyczy usługi pełnienia funkcji inżyniera kontraktu w ramach inwestycji dotyczącej rewitalizacji terenów publicznych przy ul. Zaułek Drzewny w Białogardzie (działki ewid. nr 34/1; 72/1; 46/4; 45/2; 698/1; 42/2; 41/1; 32; 31; 41/5; 42/4; 82; 83; 684; 696; 702; 713 obręb 0017 m. Białogard). Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inżyniera kontraktu w ramach zadania dotyczącego rewitalizacji terenów publicznych przy ul. Zaułek Drzewny w Białogardzie, obejmująca świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynowaniem, rozliczaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją inwestycji. Rewitalizacja terenów publicznych (realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj), która podlegać będzie nadzorowi inżyniera kontraktu będzie obejmować: 2.2 Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem, decyzjami administracyjnymi i obowiązującymi przepisami. W ramach robót budowlanych przewidziano rewitalizację terenu objętego inwestycją poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno-wypoczynkowej połączonej ciągami komunikacyjnymi z istniejącą infrastrukturą, w tym: 2.2.1 Budowę dwóch kładek pieszo-rowerowych; 2.2.2 Budowę placu zabaw dla dzieci z wyposażeniem; 2.2.3 Założenie terenów zieleni urządzonej, zieleń wysoka, średnia i niska; 2.2.4 Zakup, dostawę i montaż toalety publicznej wraz z przyłączami; 2.2.5 Budowę plaży wraz z wyposażeniem; 2.2.6 Dostawę i instalację podświetlanej fontanny pływającej w nurcie rzeki Liśnicy; 2.2.7 Budowę terenu spacerowo-rekreacyjnego po pomoście wzdłuż rzeki Liśnicy wraz z zagospodarowaniem terenu nadbrzeża rzeki; 2.2.8 Budowę strefy rekreacji wyposażonej w stoły tenisowe i urządzenia siłowni plenerowej; 2.2.9 Budowę ciągu pieszo-rowerowego; 2.2.10 Budowę jezdni jednokierunkowej wzdłuż ulicy Zaułek drzewny wraz z 40 miejscami parkingowymi wraz z odwodnieniem ulicy poprzez wpusty drogowe i włączeniem poprzez przykanaliki istniejących rur spustowych budynków przylegających do drogi, do sieci kanalizacji deszczowej; 2.2.11 Budowę oświetlenia i monitoring terenu; 2.2.12 Szczegółowy zakres robot opisany jest w załączniku nr 11 do SIWZ – programie funkcjonalno – użytkowym. Ogółem wartość robot budowlanych, nad którymi prowadzony będzie nadzór inżyniera kontraktu wynosi 5 170 000,00 zł netto. 2.3 Zakres robót zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym. 2.4 Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu obejmuje: 2.4.1 przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.) - zgodnie z §3 wzoru umowy, 2.4.2 monitorowanie i kontrola przebiegu procesu poprzedzającego realizację inwestycji (uzyskanie uzgodnień, pozwolenia na budowę, dokonanie wymaganych przepisami zgłoszeń), 2.4.3 obowiązki w trakcie prowadzenia robót: a) obecność na terenie budowy w trakcie trwania realizacji robót budowlanych, co najmniej raz w tygodniu oraz dostępność na każde wezwanie zamawiającego, b) nadzorowanie prac wykonywanych przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 tj. z późn. zm.) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; c) reprezentowanie zamawiającego w kontaktach z instytucjami i podmiotami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji; d) bieżącą kontrolę jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz praktyki inżynierskiej; e) bieżące informowanie zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów; f) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; g) organizowanie oraz przewodniczenie co tygodniowym radom budowy dotyczącym postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania, oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywania ich zamawiającemu w terminie 7 dni; h) monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót; i) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów; j) nadzorowanie i weryfikowanie obmiarów robót wykonywanych przez wykonawcę robót; k) dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; l) sprawdzanie wykonywanych robót i powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; m) poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę robót; n) sprawdzanie kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przedkładanych przez wykonawcę lub podwykonawców robót; o) sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót; p) dochodzenie oraz egzekwowanie od dostawców lub wykonawców należytych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych; q) poświadczenia terminu zakończenia robót; r) sporządzanie dla zamawiającego wszelkich niezbędnych dokumentów i informacji do instytucji współfinansującej zadanie na roboty budowlane; s) powiadamianie zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżności między dokumentacją zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy; t) nadzorowanie rozliczeń z wykonawcą I podwykonawcami, w tym zestawień rzeczowo – finansowych do odbiorów częściowych oraz opracowywanie raportów, sprawozdań miesięcznych, harmonogramów prac, okresowych, rocznych I końcowych do instytucji pośredniczącej w dofinansowaniu. 2.4.4 po zakończeniu budowy: a) weryfikacja kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez wykonawcę robót i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót; b) dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego; c) rozliczenie finansowego wsparcia udzielonego ze środków publicznych na podstawie umowy o dofinansowanie projektu; d) przygotowanie dla potrzeb zamawiającego danych niezbędnych do sporządzenia dokumentów PT, OT; e) przechowywanie i przekazanie zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowawczych przez wykonawców robót po zakończeniu robót; f) przekazanie zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej; g) pełnienie nadzoru powykonawczego w okresie rękojmi i gwarancji wykonawcy robót budowlanych, w tym m.in.: – udział w przeglądach serwisowych i gwarancyjnych, w terminach wskazanych przez zamawiającego, – oświadczenie usunięcia ewentualnych wad przez wykonawcę robót, – wspieranie zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, – sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektu do dokonania przez zamawiającego komisyjnego odbioru pogwarancyjnego wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów. 2.4.5 Nadzór nad realizacją robót budowlanych odbywać się będzie zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy i przepisami Prawa budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiazany do przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach