Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Budowa infrastruktury związanej z modernizacją węzła przesiadkowego kolejowo – promowo – autobusowego w Świnoujściu

Gmina Miasto Świnoujście ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3212780 , fax. 91 3215995
  • Data zamieszczenia: 2020-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście
    ul. Wojska Polskiego 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3212780, fax. 91 3215995
    REGON: 81168429000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.swinoujscie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Budowa infrastruktury związanej z modernizacją węzła przesiadkowego kolejowo – promowo – autobusowego w Świnoujściu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego w Świnoujściu: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Budowa infrastruktury związanej z modernizacją węzła przesiadkowego kolejowo – promowo – autobusowego w Świnoujściu” - w okresie projektowania i budowy. 2. Podstawowym celem umowy (dalej: „Umowa”) zawartej między Zamawiającym a Inżynierem-Kontraktu (dalej: „Inżynier Kontraktu”) będzie efektywne, profesjonalne i rzetelne świadczenie usług w zakresie zarządzania Projektem, procesem inwestycyjnym, pełnienia funkcji inspektora nadzoru i doradztwa w zakresie realizacji zadań objętych przedmiotem umowy – opisanych w załączniku nr 3 do umowy. Połączenie kompetencji określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla obsługi Projektu, ma na celu zapewnienie kompleksowości obsługi Projektu i ustaleniu jasnych reguł odpowiedzialności za jego poprawną realizację, a także zapewnienie sprawnego przepływu informacji. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie podzielone na trzy następujące etapy, zgodnie ze wzorem Umowy (art. 6) uzależnione od etapów realizacji Inwestycji: 1) Etap I – obejmujący etap prac projektowych na Inwestycji: - od dnia wskazanego w wydanym przez Zamawiającego lub Upoważnionego Przedstawiciela Zamawiającego Poleceniu rozpoczęcia realizowania Usługi dla Etapu I, przekazanym Inżynierowi nie później niż po upływie 7 dni od dnia podpisania Kontraktu z Wykonawcą robót budowlanych i określającym termin rozpoczęcia realizacji Etapu I nie później niż w terminie 14 dni od dnia podpisania Kontraktu na roboty budowlane - w przypadku, gdy Umowa zostanie zawarta przed lub równocześnie z zawarciem Kontraktu na roboty budowlane z pierwszym Wykonawcą; - od dnia zawarcia Umowy - w przypadku, gdy Umowa zostanie zawarta po zawarciu Kontraktu z Wykonawcą robót budowlanych do dnia zakończenia prac projektowych na Inwestycji, tj. do dnia podpisania Protokołu odbioru dokumentacji projektowej Inwestycji. 2) Etap II, obejmujący etap realizacji robót budowlanych/innych prac na Inwestycji: od dnia wskazanego w wydanym przez Zamawiającego lub Upoważnionego Przedstawiciela Zamawiającego Poleceniu rozpoczęcia realizowania Usługi dla Etapu II, do dnia zakończenia realizacji robót budowlanych na Inwestycji, tj. dnia podpisania protokołu odbioru końcowego Inwestycji z Wykonawcą robót budowlanych; 3) Etap III, obejmujący okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę Inwestycji, realizowany od dnia zakończenia realizacji robót budowlanych /innych prac na Inwestycji, tj. od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego Inwestycji, przez okres 12 miesięcy, z zastrzeżeniem, iż czas ten może ulec wydłużeniu w przypadku zastosowania Prawa opcji. 4. Ustala się jednocześnie, że przewidywany termin pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu wynosi odpowiednio: 1) w okresie realizacji Etapu I - 4 miesiące; 2) w okresie realizacji Etapu II - 13 miesięcy, przy czym wskazany okres realizacji Etapu II stanowi okres podstawowy pełnienia roli Inżyniera Kontraltu w okresie realizacji robót (dalej jako: Okres podstawowy), który może ulec wydłużeniu zgodnie z art 6 ust. 4 i 5 wzoru Umowy. We wskazanym Okresie podstawowym Inżynier uprawniony jest do stałego miesięcznego wynagrodzenia, o którym mowa w art. 11 ust. 3 pkt 1 lit. b wzoru Umowy. 5. Inżynier Kontraktu jest zobowiązany do świadczenia Usługi w okresie wydłużonej realizacji robót budowlanych objętych Kontraktem, który wynosić będzie do 6 miesięcy ponad Okres podstawowy (dalej jako „Okres wydłużony realizacji Kontraktu”). Okres wydłużony realizacji Kontraktu stanowi szacunkowy okres możliwego wydłużenia realizacji robót budowlanych na Inwestycji i może ulec skróceniu lub wydłużeniu, zgodnie z art. 6 ust. 5 wzoru Umowy. W Okresie wydłużonym realizacji Kontraktu Wykonawca zachowuje uprawnienie do opcjonalnego stałego miesięcznego wynagrodzenia, o którym mowa w art. 11 ust. 3 pkt 1 lit. b wzoru Umowy. O konieczności świadczenia Usługi w Okresie wydłużonym realizacji Kontraktu Zamawiający informuje pisemnie Inżyniera nie później niż na 1 miesiąc przed terminem zakończenia realizacji Etapu II w Okresie podstawowym, wskazując długość Okresu wydłużonego realizacji Kontraktu. 6. Okres wydłużony realizacji Kontraktu może ulec wydłużeniu, w szczególności w przypadku dalszego przedłużenia terminu realizacji robót budowlanych na Inwestycji lub braku możliwości dokonania odbioru końcowego z Wykonawcą robót budowlanych/prac projektowych i/lub innych prac, w tym na skutek wad uniemożliwiających dokonania odbioru końcowego Inwestycji lub konieczności dokonania rozliczeń Inwestycji przez Inżyniera. Okres wykraczający poza okres wydłużony realizacji Kontraktu (dalej jako: „Okres wykraczający poza okres wydłużony realizacji Kontraktu”), w którym Inżynier zachowuje uprawnienie do opcjonalnego stałego miesięcznego wynagrodzenia, o którym mowa w art. 11 ust. 3 pkt 1 lit.b wzoru Umowy, wyznaczony jest maksymalnie na 3 miesiące. O konieczności świadczenia Usługi w Okresie wykraczającym poza okres wydłużony realizacji Kontraktu, Zamawiający informuje pisemnie Inżyniera nie później niż na 1 miesiąc przed terminem zakończenia realizacji Etapu II w Okresie wydłużonym realizacji Kontraktu, wskazując długość Okresu wykraczającego poza okres wydłużonego realizacji Kontraktu. 7. Obowiązki Inżyniera, wynikające ze wzoru Umowy, rozciągają się także na okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę na prace projektowe/roboty budowlane/inne prace realizowane na Inwestycji, wskazany w art. 6 ust. 2 pkt. 3 wzoru Umowy (dalej jako „Okres minimalny”) i który może ulec wydłużeniu w przypadku zastosowania Prawa opcji. Wynagrodzenie Inżyniera za wykonanie Umowy na Etapie IV w Okresie minimalnym, określa art. 11 ust. 3 pkt 2 lit. a wzoru Umowy. 8. W ramach Prawa opcji Zamawiający przewiduje, wydłużenie czasu realizacji Etapu III ponad przewidziany w Umowie Okres minimalny odpowiednio o: 1) 12 miesięcy; 2) 24 miesiące;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście 27 1240 3914 1111 0010 0965 1187 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy (Wadium w postępowaniu nr WIM.271.1.26.2020 – Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Budowa infrastruktury związanej z modernizacją węzła przesiadkowego kolejowo – promowo – autobusowego w Świnoujściu”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 1-5 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. 2) wykaz elementów rozliczeniowych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2.2 do siwz (część merytoryczna oferty) W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt. 4 ppkt. 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 6); 4) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 7 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); 5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców oraz firmy podwykonawców (jeśli są znane); Powierzenie przez Wykonawcę realizacji części zamówienia podwykonawcy lub zmiany zakresu podwykonawstwa. Jeżeli Wykonawca zadeklarował w ofercie realizację zamówienia bez udziału podwykonawcy, jest uprawniony w trakcie realizacji zamówienia wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę Umowy w zakresie powierzenia części zamówienia podwykonawcy. Zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasobach Wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegał, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu. W sytuacji zmiany Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W sytuacji rezygnacji Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu 6) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 8) w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (tzn. w formie gwarancji lub poręczenia), wówczas wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu wadialnego – w osobnej wewnętrznej kopercie, natomiast kserokopie dokumentu wadialnego poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem – należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który zamawiający winien zwrócić wadium. 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia – załącznik nr 5; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.bip.um.swinoujscie.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach