Przetargi.pl
Usługa realizacji czynności przewidzianych dla psychologa w ramach projektu „Rodzina jest najważniejsza 2019-2023” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020” – z podziałem na części

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Północna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 747 23 03 , fax. 0-95 747 23 03
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Północna 15
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-95 747 23 03, fax. 0-95 747 23 03
    REGON: 81179929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprmysliborz.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa realizacji czynności przewidzianych dla psychologa w ramach projektu „Rodzina jest najważniejsza 2019-2023” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020” – z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacja czynności przewidzianych dla psychologa w ramach projektu „Rodzina jest najważniejsza 2019-2023”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na jego części przedstawiony jest w pkt 2 poniżej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: 1) Część I - przeprowadzenia ok. 260 godzin wsparcia psychologicznego dla członków 13 rodzin ze złożonymi problemami, zagrożonych umieszczeniem dzieci w pieczy zastępczej, na co składać się będzie w szczególności: - szczegółowa diagnoza całych rodzin poprzedzająca indywidualne wsparcie, - szczegółowe określenie planów działania dla poszczególnych rodzin, - udzielanie wsparcia dostosowanego do indywidualnych potrzeb uczestników. Wsparcie będzie realizowane w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego lub w domach uczestników, o ile będzie taka potrzeba. Uczestnicy zamieszkują w miejscowościach: Dębno, Myślibórz, Barlinek, Karsko, Golin, Namyślin, Boleszkowice. Przewiduje się średnio ok. 16 godzin wsparcia indywidualnie dopasowanego do potrzeb rodzin oraz ok. 4 godzin diagnozy. Przez godzinę rozumie się 60 minut. W ramach realizacji tej części przedmiotu zamówienia psycholog zobowiązany jest do: a) przekazywania do 25. dnia każdego miesiąca poprzedzającego realizację wsparcia, harmonogramu na wzorze Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie oraz bieżącej jego aktualizacji przed następującymi zmianami, b) opracowania i dostarczenia indywidualnej diagnozy każdego uczestnika, na jej podstawie sporządzenia planu pracy i jego realizacja, a na zakończenie pracy z każdym uczestnikiem przygotowanie jej indywidualnego podsumowania wraz z wnioskami, c) uzgodnienie wzorów dokumentacji realizacji umowy z Zamawiającym, d) prowadzenia dokumentacji z prowadzonych zajęć zawierającej m.in.: listy obecności (jednoznacznie wskazujących na rodzaj udzielanego wsparcia, terminu, wskazania projektu, w ramach którego udzielane jest wsparcie, czytelny podpis trenera, podpisy uczestników), karty doradcze, e) współdziałania z asystentem rodziny i pozostałymi specjalistami pracującymi z rodzinami oraz z członkami Zespołu Interdyscyplinarnego przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w zakresie realizacji planu działania dla każdego uczestnika, f) przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail, niezwłocznie informacji o każdym uczestniku, który opuszcza spotkania lub posiada innego rodzaju zaległości, g) przesłania, w terminie 7 dni od zakończenia wszystkich zajęć dokumentów potwierdzających ich odbycie, h) równomiernego rozłożenia zajęć w poszczególnych miesiącach realizacji, i) wykonywania dodatkowych czynności związanych z prowadzeniem zajęć, w szczególności oznaczenia pomieszczeń, w których będą prowadzone zajęcia zgodnie z zasadami promocji RPO WZ 2014-2020. 2) Część II – udzielenie indywidualnego wsparcia psychologicznego w Punkcie Wsparcia Dziennego w Myśliborzu przy ul. Spokojnej 13 (18 dzieci) i ewentualnie Filii Punktu w Barlinku przy ul. Szosowej 2 (15 dzieci), które będzie obejmować w szczególności: - szczegółową diagnozę wszystkich uczestników; - szczegółowe określenie wsparcia dostosowanego do indywidualnych potrzeb; - indywidualną pracę z dziećmi w zakresie wynikającym z diagnoz; - prowadzenie szczegółowej dokumentacji potwierdzającej pracę z dziećmi, z uwzględnieniem ich dodatkowych potrzeb i efektów prowadzonego wsparcia. Usługa będzie wykonywana przez średnio 4 godzin miesięcznie, łącznie nie więcej niż 164 godziny. Przez godzinę należy rozumieć 60 minut. 3) Część III – poradnictwo psychologiczne ogólnodostępne w trakcie stałych dyżurów w siedzibie PCPR Myślibórz przy ul. Północnej 15, łącznie nie więcej niż 224 h przez 5 lat. Stały rozkład dyżurów podlega uzgodnieniu z Zamawiającym i jego akceptacji. Poradnictwo przeznaczone jest dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym poszukujących wsparcia poradnictwo rodzinne i specjalistyczne mające na celu wzmocnienie kompetencji rodzicielskich, poprawę relacji rodzic - dziecko, wspomaganie rozwoju dziecka Przez godzinę należy rozumieć 60 minut. 4) Część IV – doradztwo i superwizje dla pracowników wspierających Projekt „Rodzina jest najważniejsza 2019-2023”, prowadzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 grudnia 2016 r. w sprawie superwizji pracy socjalnej, łącznie nie więcej niż 448 h pracy rozłożonej równomiernie w poszczególnych miesiącach po ustaleniu z Zamawiajacym. Przez godzinę należy rozumieć 60 minut.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121270-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku szczególnego w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na Formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2) Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (w przypadku pełnomocnictw - oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4) Postępowanie o udzielnie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasada ta rozciąga się na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp. Zamawiający wymaga, aby cała korespondencja dotycząca przedmiotowego postępowania była prowadzona w języku polskim. 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy Pzp. 6) Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia zawarte w SIWZ, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 7) Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia zawarte w SIWZ, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 7, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8) W niniejszym postępowaniu zamawiający przewiduje możliwość zastosowania „procedury odwróconej”, zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 10) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach