Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń po Straży Gminnej i stomatologii na potrzeby ZEAS – koncepcja i PT

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 72-003 Dobra, ul. Szczecińska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 113 048 , fax. 914241545
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    ul. Szczecińska 16 a
    72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 113 048, fax. 914241545
    REGON: 00053344600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń po Straży Gminnej i stomatologii na potrzeby ZEAS – koncepcja i PT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego „Adaptacja pomieszczeń po Straży Gminnej i stomatologii na potrzeby ZEAS – koncepcja i PT”. w szczególności polegających na wykonaniu: 1. Robót budowlanych zmierzających do zmiany sposobu użytkowania wraz z przebudową budynku mieszkalno-usługowego w zakresie pomieszczeń Straży Gminnej i gabinetu stomatologicznego na biura ZEAS w Dobrej, tj. m.in.: a. robót przygotowawczych: zabezpieczenie terenu budowy (zabezpieczenie dróg, wejść i przejść); przygotowanie zaplecza socjalno-sanitarnego dla pracowników; zapewnienie wszelkich mediów potrzebnych do realizacji inwestycji (woda, prąd, łączność) i poniesienie kosztów za nie; zapewnienie ochrony budowy i oświetlenia placu budowy; urządzenie składowisk materiałów w tym zabezpieczenie materiałów niebezpiecznych; wyznaczenie i zabezpieczenie stref gromadzenia i usuwania odpadów; zapewnienie środków ochrony pożarowej i doraźnej pomocy medycznej; zabezpieczenie istniejących elementów otoczenia przed konsekwencją przeprowadzanych prac budowlanych w tym zabezpieczenie przedostawania się do gruntu materiałów szkodliwych dla środowiska, fragmentów ścian zewnętrznych b. robót rozbiórkowych: rozbiórka ścian działowych niekonstrukcyjnych murowanych z cegieł gr. 12 i lekkich z płyt gk gr. 12 cm; fragmentów ścian konstrukcyjnych w celu wykonania nowych otworów o wym. 353x320 cm i 124x320 cm; fragmentów ścian zewnętrznych w celu wykonania nowych otworów okiennych o wym. 112x184 cm (2szt.); demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej wraz z ościeżnicami; parapetów wewnętrznych; zerwanie wykładzin pcv; skłucie płytek ceramicznych ze ścian i podłóg; demontaż sufitów z płyt gk; demontaż żaluzji zewnętrznych, c. robót murowych: podmurowanie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej; uzupełnienie ubytków spoin i przemurowanie ścian z uwagi na uszkodzenia rozbiórkowe, d. robót konstrukcyjnych (podciągi i nadproża): roboty obejmujące wszystkie czynności mające na celu wykonanie i montaż konstrukcji stalowych występujące w przebudowywanym obiekcie, a w szczególności (wykonanie nadproży stalowych nad poszerzonymi i nowoprojektowanymi otworami w ścianach istniejących z belek stalowych IPE160, IPE240 i HEA 160 ze stali St3S, przewiązki z płaskowników 5x50 ze stali S235JRG2, e. robót związanych z kładzeniem podłóg: pokrycie podłóg wykładzinami obiektowymi PCV, f. robót związanych z pokryciem ścian płytkami ceramicznymi: wykonanie okładzin powierzchni pionowych płytkami ceramicznymi w pomieszczeniach wilgotnych (staranne oczyszczenie podłoża, uzupełnienie ubytków w podłożu zaprawa cementową, gruntowanie chłonnych zapylonych powierzchni podkładem gruntującym, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z płynnej folii wraz z wklejeniem taśm uszczelniających, doszczelnienie przejść rurowych i innych kolizji, klejenie okładzin ceramicznych na kleju, spoinowanie płytek zaprawą, wypełnienie fug w narożach i nad szczeliną dylatacyjną wypełniaczem sylikonowym i sznurami dylatacyjnymi), g. robót okładzinowych, ścian i sufitów a płyt gk: tj. wykonanie sufitu podwieszanego EI 30 z płyt gk typu F wg rozwiązań systemowych ppoż. systemów; wykonanie ścian działowych z płyt gk grubości 12 cm i ścian działowych z płyt gk grubości 8 cm i wg rozwiązań systemowych ppoż. Systemów, h. robót montażowych sufitów podwieszanych modułowych: zabudowy konstrukcji sufitów w systemie lekkiej zabudowy z płyt 60x60 cm, i. robót tynkarskich i malarskich: wykonanie napraw tynkarskich (wykonanie tynków cem.-wap. Kat. III odpowiadających normie PN-70/B-10100 na ścianach istniejących, przemurowywanych lub murowanych od nowa; wykonanie gładzi szpachlowych; malowanie ścian i sufitów, j. robót związanych z montażem stolarki okiennej i drzwiowej k. robót związanych z montażem systemowych ścianek działowych: wykonanie systemowych, aluminiowych ścianek działowych EI 15 wydzielających pokoje biurowe (montaż konstrukcji przegród aluminiowych przeciwpożarowych EI 15, wypełnienie szkłem ognioodpornym bezpiecznym, zawieszenie skrzydeł drzwiowych wg zestawienia, montaż okablowania zgodnie z projektem instalacji elektrycznych i niskoprądowych, montaż blatu meblowego), l. robót związanych z montażem elementów wykończenia wnętrz: montaż osłon odbojowych we wszystkich pomieszczeniach oprócz pomieszczenia WC; montaż kątowników odbojowych na narożnikach wypukłych we wszystkich pomieszczeniach i na drogach komunikacji ogólnej, m. robót związanych z montażem mebli zabudowanych: wykonanie i odbiór zabudowy meblowej, tj. lady obsługowej sekretariatu w pomieszczeniu holu, n. robót związanych z wykonaniem nowej, zmodernizowanej instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej: częściowy demontaż istniejącej instalacji; montaż rurociągów; montaż armatury; montaż urządzeń; badania instalacji; wykonanie izolacji termicznej, o. robót związanych z przebudową instalacji c.o. na poziomie przyziemia i parteru oraz budowę instalacji zasilania nagrzewnic: demontaż istniejącej części instalacji; montaż grzejników; montaż armatury; badania instalacji; wykonanie izolacji termicznej; regulacja działania instalacji, p. robót związanych z instalacją wentylacji mechanicznej: roboty przygotowawcze; roboty montażowe; odbiór robót i kontrola jakości, q. robót związanych z instalacją klimatyzacji: roboty przygotowawcze; roboty montażowe; odbiór robót i kontrola jakości, tj. zakup, dostawę i montaż i uruchomienie układów klimatyzacyjnych (klimatyzatory z ekologicznym czynnikiem chłodniczym R410 A, montaż jednostek zewnętrznych, montaż jednostek wewnętrznych, wykonanie połączeń technologicznych rurociągami miedzianymi chłodniczymi), r. robót w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych: instalacje elektryczne gniazd wtykowych (w tym gniazd dedykowanych dla sprzętu komputerowego), oświetlenia ogólnego, zasilania urządzeń klimatyzacji i wentylacji; instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu; instalacji systemu kontroli dostępu; lokalną sieć komputerową LAN; instalacji SSWiN. s. robót związanych z przebudową instalacji sygnalizacji pożaru. 2. Po stronie Wykonawcy będzie realizacja przedmiotowej inwestycji m.in. zgodnie z dokumentacją projektową, decyzją Nr 293/2020 z dnia 10 kwietni 2020 r. (znak: AB.6740.605.D.2019.JN), z zachowaniem najwyższej staranności, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Ww. dokument stanowi załącznik do procedury o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Po stronie Wykonawcy i na jego koszt będzie zlecenie jednostce geodezyjnej opracowanie dokumentacji umożliwiającej Zamawiającemu zgłoszenie do Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Policach wykazu zmian danych budynkowych, przekazania dokumentacji powykonawczej wynikającej z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawa budowlanego (Dz. U. 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.), powykonawczej mapy geodezyjnej wraz z oświadczenie geodety, atestów, certyfikatów i deklaracji, protokołów z badań, sprawdzeń i pomiarów, wykonanie niezbędnych zmian w instalacji wynikających z uzgodnionego schematu jednokreskowego, zgłoszenie i odbiór wykonanej instalacji w zakresie układu pomiarowego z Inspektorem ENEA Operator Sp. z o. o. wraz z przekazaniem dokumentów Zamawiającemu celem podpisania umowy kompleksowej (lub dystrybucyjnej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości : 5 000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto w Banku PEKAO Bank Polski S.A., nr 46 1020 4795 0000 9302 0331 9639, z dopiskiem na przelewie: „Wadium do postępowania „Adaptacja pomieszczeń po Straży Gminnej i stomatologii na potrzeby ZEAS – koncepcja i PT” WKI.ZP.271.21.2020.LT”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299) - w sekretariacie Zamawiającego: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003, sekretariat głównego budynku Urzędu przy ul. Szczecińskiej 16a, 72-003 Dobra, w godz. poniedziałki 8:30-16:30; wtorki- piątki 7:00-15:00, w kopercie z dopiskiem: „Adaptacja pomieszczeń po Straży Gminnej i stomatologii na potrzeby ZEAS – koncepcja i PT” WKI.ZP.271.21.2020.LT”. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 3 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów; przykładowy wzór zobowiązania innego podmiotu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 4) pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej w Rozdział III pkt 1 SIWZ; Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom, wykonawcy mają dołączyć do oferty opis produktów równoważnych, jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w rozdziale XV pkt 4.7) SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach