Przetargi.pl
Usługa organizacji szkolenia w zakresie: ABC przedsiębiorczości

Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Dmowskiego 8
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 6433780 , fax. 015 6433787
  • Data zamieszczenia: 2013-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
    ul. Dmowskiego 8 8
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 6433780, fax. 015 6433787
    REGON: 83046302200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupstalowawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa organizacji szkolenia w zakresie: ABC przedsiębiorczości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 100 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Stalowej Woli w zakresie ABC przedsiębiorczości. Szkolenie ma być realizowane w 5 edycjach po 20 osób, w każdej edycji mają być 2 grupy liczące po 10 osób (+/- 2 osoby). Szkolenie realizowane będzie w ramach projektu pn. Moja firma moim sukcesem współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Stalowej Woli zakwalifikowane do udziału w projekcie, które są zainteresowane podjęciem własnej działalności gospodarczej. a)Cel szkolenia: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej. b)Instytucja szkoleniowa musi posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP. c)Miejsce realizacji szkolenia: Stalowa Wola. W ofercie należy wskazać dokładny adres realizacji zajęć. d)Liczba godzin szkolenia: musi wynosić 78 godzin zegarowych, w tym zajęcia edukacyjne 90 godzin po 45 minut tj. 67 godzin i 30 minut i przerwy 10 godzin 30 minut. Liczba godzin szkolenia stanowi sumę: liczby godzin zajęć edukacyjnych oraz liczby godzin przeznaczonych na przerwy. Czas przeznaczony na zajęcia edukacyjne na 1 uczestnika szkolenia wynosi: -52 godziny lekcyjne zajęć grupowych -38 godzin lekcyjnych warsztatów przygotowania biznes planu własnego przedsięwzięcia, w tym 36 godzin zajęć grupowych i 2 godziny indywidualnych konsultacji dla każdego uczestnika szkolenia. Zajęcia edukacyjne razem na jednego uczestnika - 90 godzin lekcyjnych, tj. 67 godzin i 30 minut. Dla grupy 10 osobowej liczba godzin lekcyjnych indywidualnych konsultacji wynosi 20. Przerw nie należy planować w dniach, w których będą prowadzone indywidualne konsultacje uczestników szkolenia w ramach warsztatów przygotowania biznes planu własnego przedsięwzięcia. e)Program szkolenia ma zawierać zagadnienia niezbędne do uruchomienia i prowadzenia działalności gospodarczej, w szczególności: - podstawy prawne prowadzenia działalności, - formy organizacyjne działalności gospodarczej, - rejestracja firmy krok po kroku, - zarządzanie firmą, - marketing w firmie i tworzenie wizerunku firmy, - techniki negocjacji w biznesie, - podatki w działalności gospodarczej, - księgowość małych podmiotów gospodarczych, - rozliczenia wobec ZUS i US, - wystawianie faktur VAT, wypełnianie dokumentów ZUS (Płatnik) i podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz rejestrację firmy w CEIDG z wykorzystaniem programów komputerowych, - warsztaty przygotowania biznes planu własnego przedsięwzięcia /38 godzin edukacyjnych, w tym 2 godziny edukacyjne indywidualnych konsultacji z wykładowcą dla każdego uczestnika szkolenia/. Opracowany na warsztatach biznes plan będzie załącznikiem do Wniosku o przyznanie bezrobotnemu jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, w tym na pokrycie kosztów pomocy prawnej, konsultacji i doradztwa związanych z podjęciem tej działalności Projekt Moja firma moim sukcesem, który będzie złożony w Powiatowym Urzędzie Pracy w Stalowej Woli i będzie podlegał ocenie przez Komisję Oceny Wniosków. Warsztaty przygotowania biznes planu planowanej działalności przez każdego z Uczestników i indywidualne konsultacje mają być zorganizowane w okresie 8 dni szkolenia, z zastrzeżeniem, że indywidualne konsultacje - w wymiarze 2 godzin edukacyjnych dla każdego uczestnika szkolenia - należy zaplanować po jednej godzinie dla każdego uczestnika szkolenia w drugim i w siódmym dniu warsztatów, w pozostałych 6 dniach warsztaty mają odbywać się po 6 godzin edukacyjnych + przerwy. f)Szkolenie powinno odbywać się w formie kursu realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia szkoleniowe mogą odbywać się w godzinach od 8:00 do 19:00. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy. Liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 7 godzin zegarowych dziennie z uwzględnieniem przerw/ z wyjątkiem dni w których odbywać się będą warsztaty przygotowania biznes planu. g)Każdy uczestnik ma otrzymać w dniu rozpoczęcia szkolenia na własność, za potwierdzeniem odbioru materiały szkoleniowe: - książkę dotyczącą przedmiotu zamówienia z podaniem tytułu, autora, roku wydania, - teczkę - aktówkę A4 z rączką, zamykaną na suwak, wyposażoną w: ring i klips umożliwiający przypięcie notesu, z materiału ekoskóra, w kolorze czarnym, z nadrukiem o treści: Moja firma moim sukcesem projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, nadruk metodą sitodruku umieszczony w dolnej części teczki, - notes - A4 min. 60 kartkowy w kratkę, klejony po górnej krawędzi umożliwiający swobodne odrywanie stron. - długopis - materiał: metal, - ołówek automatyczny, - zakreślacz fluorescencyjny - długość min. 10 cm - pendrive 4GB, typ złącza USB 2.0 wraz ze smyczą, - kalkulator - 12 pozycyjny wyświetlacz typu LCD, z podwójnym zasilaniem bateryjnym i słonecznym, funkcją zaokrąglania, klawiszem cofania o wymiarach min: 137x103x32mm. Wszystkie wyżej wymienione materiały mają być trwale (druk, sitodruk, laser) oznaczone Logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. h) Wykonawca na czas trwania kursu zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia odpowiednie warunki lokalowe oraz socjalne do prawidłowego przebiegu szkolenia. W trakcie odbywania zajęć teoretycznych jak i warsztatów praktycznych mają być zapewnione właściwe, zgodne z obowiązującymi przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowe oraz wymagania sanitarne. Na warsztatach praktycznych uczestnicy szkolenia mają mieć do dyspozycji odpowiedni sprzęt spełniający wymogi bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. W trakcie warsztatów praktycznych na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno stanowisko komputerowe z zainstalowanym niezbędnym oprogramowaniem oraz dostępem do drukarki. i)Wykonawca obowiązany jest ubezpieczyć skierowanych przez Zamawiającego Uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Przed rozpoczęciem szkolenia Zamawiający przekaże Wykonawcy imienny wykaz osób uprawnionych do ubezpieczenia, j) W całkowitym koszcie szkolenia należy również uwzględnić koszt materiałów dydaktycznych, które otrzymają uczestnicy na własność, koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia i koszt cateringu. k) Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom szkolenia zaświadczenie o ukończeniu kursu lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia zawierający: numer rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. l) Zajęcia mają być prowadzone przez kadrę dydaktyczną wskazaną imiennie w wykazie o którym mowa w Rozdziale 8 pkt 1 ppkt 3 lit.a) (Załącznik nr 5 do SIWZ) m) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia w każdym dniu szkolenia catering w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, woda mineralna) oraz ciastek. n) Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na wszystkich dokumentach i materiałach szkoleniowych związanych z organizacją szkolenia, w tym również w miejscu realizacji szkolenia, informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flaga Unii Europejskiej z dwoma podpisami oraz informacja o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego). o) Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący monitorowaniu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupstalowawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach