Przetargi.pl
USŁUGA NAPRAWY POJAZDÓW W ROKU 2023

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Konstantynowska 85
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Konstantynowska 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    REGON: 101067256
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA NAPRAWY POJAZDÓW W ROKU 2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Naprawy bieżące pojazdów osobowych, osobowo–terenowych i dostawczych w Tomaszowie Mazowieckim i Nowym GlinnikuNaprawy bieżące pojazdów osobowych, osobowo–terenowych i dostawczych w Leźnicy Wielkiej, Zgierzu i ŁodziNaprawy bieżące pojazdów osobowych, osobowo–terenowych i dostawczych w KutnieNaprawy bieżące pojazdów ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów w Tomaszowie Mazowieckim i Nowym GlinnikuNaprawy bieżące pojazdów ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów w Leźnicy Wielkiej, Zgierzu i ŁodziNaprawy bieżące pojazdów ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów Kutnie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia, rozszerzoną o odpowiedzialność od zaboru mienia, szkody w wyniku działania żywiołów i szkody całkowitej, na kwotę minimum:• dla zadania 1 – o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł,• dla zadania 2 – o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł,• dla zadania 3 – o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł,• dla zadania 4 – o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł,• dla zadania 4 – o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł,• dla zadania 4 – o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł,W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.2. zdolności technicznej lub zawodowej:d1. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują minimum stanowiskami do naprawy pojazdów osobowych, osobowo–terenowychi dostawczych (dla zadań 1, 2 i 3) oraz minimum 2 stanowiskami do naprawy pojazdów ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów (dla zadań 4, 5 i 6).Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie spośród zadań dot. naprawy pojazdów osobowych (tj. zad. 1, 2 i 3) musi dysponować minimum 2 stanowiskami do ich naprawy (niezależnie, na ile z nich złożona zostaje oferta).Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie spośród zadań dot. naprawy pojazdów ciężarowych (tj. zad. 4, 5 i 6) musi dysponować minimum 2 stanowiskami do ich naprawy (niezależnie, na ile z nich złożona zostaje oferta) .Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany będzie złożyć wykaz narzędzi (Załącznik Nr 7 do SWZ)Ponieważ liczba stanowisk stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, Wykonawca jest zobowiązany podać ich liczbę na etapie składania ofert, w formularzu ofertowym.d. 2. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują minimum dwoma pracownikami posiadającymi kwalifikacje w zawodzie mechanik lub/i elektromechanik i doświadczeniem minimum 1 rok.Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany będzie złożyć wykaz osób (Załącznik Nr 5 do SWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach