Przetargi.pl
Naprawy pojazdów służbowych powiatowych jednostek Policji garnizonu łódzkiego

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2021-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawy pojazdów służbowych powiatowych jednostek Policji garnizonu łódzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych Policji garnizonu łódzkiego, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego - Kod CPV 50112100-4. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania usług zostały określone w załączniku Nr 4 do SIWZ stanowiącym Wzór umowy. 2.Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu. 3.Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z: 1)Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu 2)Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi 3)Instalacją łączności i sprzętem audio – video 4)Zakupem ogumienia 5)Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych 6)Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza 7)Kosmetyką pojazdu 4.Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji. 5.Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps - w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę. 6.Usługi będą realizowane dla niżej wymienionych jednostek: 1)Komenda Powiatowa Policji w Brzezinach, ul. Konstytucji 3-go Maja 5 2)Komenda Powiatowa Policji w Kutnie, ul. Toruńska 14 3)Komenda Powiatowa Policji Łódź-Wschód w Koluszkach, ul. 11-go Listopada 62 F 4)Komenda Powiatowa Policji w Opocznie, ul. Aleja Dąbrówki 1 5)Komenda Powiatowa Policji w Pabianicach, ul. Żeromskiego 18 6)Komenda Powiatowa Policji w Pajęcznie, ul. 1-go Maja 52 7)Komenda Powiatowa Policji w Radomsku, ul. Piłsudskiego 56 8)Komenda Powiatowa Policji w Wieruszowie, ul. Kuźnicka 28A 9)Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli, ul. Spacerowa 27 7.Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza: a)984,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w: Pajęcznie i Wieruszowie, b)861,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w: Kutnie, Opocznie i Radomsku, c)738,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w: Brzezinach, Koluszkach, Pabianicach i Zduńskiej Woli. 8.W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu. 9.Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. 10.W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu. 11.Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów. 12.Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii. 13.Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów. 14.Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji. 15.Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł. 16.Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego. 17.W terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy Wykonawca/podwykonawca przekaże do Wydziału Transportu KWP w Łodzi wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub w przypadku, kiedy Wykonawca będzie osobiście wykonywał czynności o których mowa w pkt 3.16, oświadczenie o osobistym wykonaniu usługi. Niniejsze oświadczenie stanowi załącznik do umowy. 18.O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w wykazie osób Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od powstania zmiany) poinformować Zamawiającego poprzez złożenie aktualnego wykazu osób. 19.Zmiany w Wykazie osób nie wymagają zmian umowy. 20. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia Wykonawca/podwykonawca będzie zobowiązany w terminie 10 dni do przedłożenia na każde żądanie Zamawiającego oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie w formie pisemnej powinno potwierdzać fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wskazanych w wykazie osób. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dane podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie liczby osób zatrudnionych, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę/ podwykonawcę zanonimizowanych umów o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników realizujących zamówienie. 21.Anonimizacja umów o pracę oraz dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, powinna zostać przeprowadzona w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami (tj. usunięcia z umów o pracę danych osobowych pracowników w szczególności: adresów, nr Pesel pracowników). Informacje tj. data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zweryfikowania. 22.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę/podwykonawcę oświadczenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku, o którym mowa w pkt. 3.16 SIWZ i zostanie naliczona kara umowna, zgodnie z zapisami wzoru umowy. 23.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w wykazie osób Zamawiający ma możliwość zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach