Przetargi.pl
Naprawy pojazdów służbowych Policji dla jednostek garnizonu łódzkiego

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 470754976
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawy pojazdów służbowych Policji dla jednostek garnizonu łódzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych Policji garnizonu łódzkiego, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Kod2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania usług zostały określone w załączniku Nr 3 do SWZ stanowiącym wzór umowy.3. Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność technicznąi eksploatacyjną samochodu.4. Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu.2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi.3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video.4) Zakupem ogumienia.5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych.6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza.7) Kosmetyką pojazdu.5. Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.6. Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.7. Usługi będą realizowane dla niżej wymienionych jednostek:1) Komenda Powiatowa Policji w Kutnie, ul. Toruńska 148. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:- 1 107,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Kutnie i KPP w Radomsku,- 922,50 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Łowiczu,- 984,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Rawie Mazowieckiej, KMP w Skierniewicach i KPP w Zduńskiej Woli.9. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.10. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.11. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.12. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.13. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.14. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.16. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartościco najmniej 50 000,00 zł.17. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) wszystkie osoby wykonujące wszelkie czynności związane z realizacją napraw pojazdów służbowych. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.18. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 11 i § 13 wzoru umowy – załącznik nr 3 do SWZ1. Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych Policji garnizonu łódzkiego, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Kod2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania usług zostały określone w załączniku Nr 3 do SWZ stanowiącym wzór umowy.3. Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.4. Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu.2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi.3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video.4) Zakupem ogumienia.5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych.6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza.7) Kosmetyką pojazdu.5. Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.6. Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.7. Usługi będą realizowane dla niżej wymienionych jednostek:1) Komenda Powiatowa Policji w Łowiczu, ul. Bonifraterska 12/145.8. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:- 1 107,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Kutnie i KPP w Radomsku,- 922,50 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Łowiczu,- 984,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Rawie Mazowieckiej, KMPw Skierniewicach i KPP w Zduńskiej Woli.9. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.10. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.11. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.12. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.13. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.14. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.16. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartościco najmniej 50 000,00 zł.17. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) wszystkie osoby wykonujące wszelkie czynności związane z realizacją napraw pojazdów służbowych. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.18. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 11 i § 13 wzoru umowy – załącznik nr 3 do SWZ1. Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych Policji garnizonu łódzkiego, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Kod2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania usług zostały określone w załączniku Nr 3 do SWZ stanowiącym wzór umowy.3. Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.4. Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu.2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi.3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video.4) Zakupem ogumienia.5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych.6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza.7) Kosmetyką pojazdu.5. Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.6. Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.7. Usługi będą realizowane dla niżej wymienionych jednostek:1)Komenda Powiatowa Policji w Radomsku, ul. Piłsudskiego 565.8. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:- 1 107,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Kutnie i KPP w Radomsku,- 922,50 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Łowiczu,- 984,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Rawie Mazowieckiej, KMP w Skierniewicach i KPP w Zduńskiej Woli.9. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.10. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu11. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.12. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.13. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.14. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.16. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł.17. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) wszystkie osoby wykonujące wszelkie czynności związane z realizacją napraw pojazdów służbowych. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.18. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 11 i § 13 wzoru umowy – załącznik nr 3 do SWZ1. Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych Policji garnizonu łódzkiego, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Kod2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania usług zostały określone w załączniku Nr 3 do SWZ stanowiącym wzór umowy.5.usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.4. Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu.2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi.3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video.4) Zakupem ogumienia.5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych.6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza.7) Kosmetyką pojazdu.5. Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.6. jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.7. Usługi będą realizowane dla niżej wymienionych jednostek:1) Komenda Powiatowa Policji w Rawie Mazowieckiej, ul. Kościuszki 238. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:- 1 107,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Kutnie i KPP w Radomsku,- 922,50 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Łowiczu,- 984,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Rawie Mazowieckiej, KMP w Skierniewicach i KPP w Zduńskiej Woli.9. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.10. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.11. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.12. które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.13. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.14. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.16. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł.17. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) wszystkie osoby wykonujące wszelkie czynności związane z realizacją napraw pojazdów służbowych. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.18. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 11 i § 13 wzoru umowy – załącznik nr 3 do SWZ1. Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych Policji garnizonu łódzkiego, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Kod2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania usług zostały określone w załączniku Nr 3 do SWZ stanowiącym wzór umowy.3. Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.4. Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu.2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi.3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video.4) Zakupem ogumienia.5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych.6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza.7) Kosmetyką pojazdu.5. Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.6. Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.7. Usługi będą realizowane dla niżej wymienionych jednostek:1) Komenda Miejska Policji w Skierniewicach, ul. Jana III Sobieskiego 695.8. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:- 1 107,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Kutnie i KPP w Radomsku,- 922,50 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Łowiczu,- 984,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Rawie Mazowieckiej, KMP w Skierniewicach i KPP w Zduńskiej Woli.9. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.10. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.11. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.12. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.13. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.14. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.16. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartościco najmniej 50 000,00 zł.17. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) wszystkie osoby wykonujące wszelkie czynności związane z realizacją napraw pojazdów służbowych. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.18. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 11 i § 13 wzoru umowy – załącznik nr 3 do SW1. Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych Policji garnizonu łódzkiego, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Kod 2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania usług zostały określone w załączniku Nr 3 do SWZ stanowiącym wzór umowy.3. Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.4. Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu.2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi.3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video.4) Zakupem ogumienia.5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych.6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza.7) Kosmetyką pojazdu.5. Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.6. Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.7. Usługi będą realizowane dla niżej wymienionych jednostek:1) Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli, ul. Spacerowa 278. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:- 1 107,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Kutnie i KPP w Radomsku,- 922,50 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Łowiczu,- 984,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Rawie Mazowieckiej, KMP w Skierniewicach i KPP w Zduńskiej Woli.9. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.10. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.11. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.12. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.13. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.14. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.16. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł.17. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) wszystkie osoby wykonujące wszelkie czynności związane z realizacją napraw pojazdów służbowych. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.18. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 11 i § 13 wzoru umowy – załącznik nr 3 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach