Przetargi.pl
USŁUGA NAPRAWY POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH, OSOBOWO-TERENOWYCH, CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW ORAZ POZOSTAŁYCH POJAZDÓW

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 26 1442098 , fax. 26 1442101
  • Data zamieszczenia: 2017-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Konstantynowska 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 26 1442098, fax. 26 1442101
    REGON: 10106725600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA NAPRAWY POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH, OSOBOWO-TERENOWYCH, CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW ORAZ POZOSTAŁYCH POJAZDÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pojazdów samochodowych (osobowych, dostawczych, osobowo-terenowych, ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów) w roku 2017 dla 31 WOG Zgierz oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym, a znajdujących się w Zgierzu, Leźnicy Wielkiej, Łodzi, Nowym Glinniku, Tomaszowie Mazowieckim, Regnach. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 zadania: Zadanie 1 – naprawa pojazdów osobowych, osobowo-terenowych i dostawczych dla kompleksów Nowy Glinnik, Tomaszów Mazowiecki Zadanie 2 – naprawa pojazdów osobowych, osobowo-terenowych i dostawczych dla kompleksów Leźnica Wielka, Zgierz, Łódź Zadanie 3 – naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów dla kompleksów Nowy Glinnik, Tomaszów Mazowiecki, Skład Regny Zadanie 4 – naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów dla kompleksów Leźnica Wielka, Zgierz, Łódź Opis przedmiotu zamówienia: 1. Pojazdy lub podzespoły kierowane do wykonawcy usługi będą przekazywane w siedzibie Wykonawcy. Usługa powinna być wykonywana w odległości nie większej niż 70 km od siedziby jednostki wojskowej. 2. Wykonanie usługi nastąpi po uzgodnieniu zakresu i czasu naprawy oraz po zatwierdzeniu kosztorysu Wykonawcy przez Zamawiającego. 3. Przyjęcie przez Wykonawcę sprzętu do naprawy dokonuje się na podstawie protokołu przyjęcia pojazdu lub podzespołu do naprawy. 4. Naprawa pojazdu lub podzespołu zostanie wykonana zgodnie z warunkami technicznymi (WT) przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. 5. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta danej marki pojazdu. 6. Części użyte do naprawy będą nowe i o potwierdzonej jakości, o parametrach nie gorszych od części producenta pojazdu. Dopuszcza się regenerację podzespołów. Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 60% wartości nowego. 7. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw pojazdów, zostaną zwrócone do Zamawiającego a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 8. Wykonawca na wykonana usługę udziela 12 miesięcy gwarancji liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru. 9. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty doręczenia prawidłowa wystawionej faktury z wyszczególnieniem operacji technologicznych oraz użytych części zamiennych i materiałów. Potwierdzeniem usługi jest protokół odbioru. 10. Szacunkowa ilość roboczogodzin wyniesie: Dla zadania 1 – 660 rbh Dla zadania 2 – 705 rbh Dla zadania 3 - 1447 rbh Dla zadania 4 - 1341 rbh 11. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi 10 % zamówienia podstawowego. Zapisy dotyczące opcji zawiera umowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadań od nr 1 do nr 4 stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112100-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach