Miasto Dęblin ogłasza przetarg
- Adres: 08-530 Dęblin, ul. Rynek
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 883-00-01 , fax. 081 880-19-11
- Data zamieszczenia: 2020-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Dęblin
ul. Rynek 12
08-530 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 081 883-00-01, fax. 081 880-19-11
REGON: 43101941900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.deblin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa Nadzoru Inwestorskiego nad wymianą oświetlenia ulicznego i parkowego w Mieście Dęblin w ramach realizacji projektu pod nazwą „Poprawa jakości powietrza poprzez modernizację i budowę energooszczędnego oświetlenia ulicznego w mieście Dęblin” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: profesjonalne świadczenie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej zgodnie wymaganiami Zamawiającego, dla zadania inwestycyjnego – wymiana oświetlenia ulicznego i parkowego w Mieście Dęblin w ramach realizacji projektu pod nazwą „Poprawa jakości powietrza poprzez modernizację i budowę energooszczędnego oświetlenia ulicznego w mieście Dęblin”. Zakres prac objętych nadzorem inwestorskim obejmuje w szczególności: 1) Demontaż 1 812 szt. istniejących opraw oświetleniowych oraz 1 036 szt. wysięgników wraz z okablowaniem i zabezpieczeniami. 2) Dostawę opraw oświetleniowych, zgodnych ze złożoną ofertą, w miejsce prowadzenia prac instalacyjnych w ilości 1 815 szt., w tym 1 583 szt. opraw ulicznych, 35 szt. opraw ulicznych ozdobnych i 197 szt. opraw ozdobnych parkowych. Przy tym, poziom zaprogramowania zasilacza w cyklu 24 h dostarczanej oprawy, winien uwzględniać zarówno wymogi normy oświetlenia ulic PN-EN 13201:2016, jak również wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r., w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. nr 93/2007, poz. 623, ze zm.). 3) Wykonanie oraz uzgodnienie projektu technicznego według warunków technicznych wydanych przez PGE Dystrybucja S.A. Odział Lublin, tj. Operatora Systemu Dystrybucyjnego, zwanego dalej OSD oraz zawarcie umowy z OSD o współpracy przy modernizacji oświetlenia drogowego i ulicznego. 4) Instalację dostarczonych opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach i słupach zgodnie z zestawieniami (tabele, przedmiary i mapa), w ilości 1 815 szt. 5) Montaż przewodów zasilających (oprawa – zabezpieczenie) o długości ok. 4 m na komplet dla słupów linii napowietrznej w ilości 913 szt. i ok. 10 m na komplet dla słupów linii kablowej w ilości 195 szt. 6) Montaż zabezpieczeń dla opraw na linii napowietrznej w ilości 913 szt. oraz dla linii kablowej komplet złącz kablowych w ilości 195 szt. wraz z wkładką topikową 4A. 7) Wymianę zacisków prądowych AL/Cu dla opraw na liniach napowietrznych w ilości 913 szt. Przy złączu na linii nieizolowanej zastosować zacisk przystosowany do montażu na liniach nieizolowanych, przy złączu na linii izolowanej zacisk przystosowany do montażu na linii izolowanej. 8) Dostawę i instalację 62 szt. szafek oświetleniowych wyposażonych w zegary sterujące oświetleniem z możliwością zdalnego dostępu do opraw oświetleniowych oraz ich grupowego zdalnego programowania, układ kompensacji mocy biernej do wartości określonej w warunkach przyłączeniowych, zabezpieczenia przeciwprzepięciowe (B+C), zabezpieczenia główne i obwodowe oraz aparaty łączeniowe. 9) Wyniesienie szaf z układami pomiarowymi poza obszar stacji transformatorowych w ilości 14 szt. 10) Wymianę wysięgników na ocynkowane jednoramienne dla opraw modernizowanych o parametrach geometrycznych wynikających z obliczeń fotometrycznych, w ilości 1 027 szt. 11) Wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej dla zainstalowanych urządzeń w I klasie ochrony. 12) Wykonanie pomiarów rezystancji uziemienia i izolacji przewodów i kabli. 13) Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia dla wskazanych przez Zamawiającego dziesięciu odcinków modernizowanego oświetlenia, a w przypadku, kiedy którykolwiek z pomiarów natężenia oświetlenia nie potwierdzi poziomów ze złożonej oferty, przeprowadzenie 100% kontroli natężenia modernizowanego oświetlenia objętego projektem, na koszt Wykonawcy realizowanej inwestycji – w terminie nie dłuższym niż 21 dni. 14) Wykonanie pomiarów mocy zainstalowanej oraz cos(φ) dla wszystkich zmodernizowanych obwodów oświetlenia. 15) Sprawdzenie ciągłości żył kabli zasilających. 16) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geoinformatyczną GIS elementów systemu oświetleniowego. Szczegółowy zakres nadzorowanych prac zawiera dokumentacja inwestycji stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad przedsięwzięciem realizowanym w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA
Dodano: 2024-04-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Rewitalizacja toru wyścigowego w Biłgoraju wraz z dostosowaniem i budową infrastruktury towarzyszącej etap – I ”
Dodano: 2023-07-18 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi pn. „Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap I” oraz pn. „Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap II”
Dodano: 2023-02-20 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na wykonaniem przebudowy i rozbudowy budynku dawnej szkoły w Osuchach na potrzeby Muzeum Ziemi Biłgorajskiej w Osuchach
Dodano: 2023-02-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. „Budowa strzelnicy przy Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym”
Dodano: 2022-10-25 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa budynku użyteczności publicznej ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Kultury w Krasnem wraz z zagospodarowaniem terenu”
Dodano: 2022-07-12 - Sprawowanie kontroli i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych ujętych w projekcie ,,Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Starym Orzechowie''
Dodano: 2021-03-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku” w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Miasta Kraśnik”
Dodano: 2021-03-03 - Sprawowanie kontroli i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych ujętych w projekcie ,,Przebudowa drogi gminnej nr 104010L na odcinku Sosnowica-Sosnowica Dwór od 1+011 km do 1+415 km w msc. Sosnowica
Dodano: 2021-02-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją gminnych inwestycji dotyczących budowy oświetleń drogowych
Dodano: 2021-01-14