Przetargi.pl
USŁUGA EKSPOZYCJI REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ DLA POTRZEB OPERY WROCŁAWSKIEJ

Opera Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-066 Wrocław, ul. Świdnicka 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3708800 , fax. 081 3708852
  • Data zamieszczenia: 2010-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opera Wrocławska
    ul. Świdnicka 35 35
    50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3708800, fax. 081 3708852
    REGON: 00027894200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA EKSPOZYCJI REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ DLA POTRZEB OPERY WROCŁAWSKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby Opery Wrocławskiej w 2010 r. z uwzględnieniem wymagań szczegółowych Zamawiającego. Wymagania szczegółowe: Przedmiotem zamówienia jest kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard (504 x 238 cm) i citylight (120 x 180 cm) dotycząca superwidowiska operowego: Turandot Giacomo Pucciniego (lub innego spektaklu w tym samym okresie) przeprowadzona w wybranych miastach Polski w terminach: 1. od 1 kwietnia 2010 r. do 30 czerwca 2010 r. w tym: - na nośnikach komercyjnych: od 01.05.2010 do 15.06.2010 - na nośnikach sponsorowanych: od 01.04.2010 do 30.06.2010 w oparciu o następujące założenia: - łączna ilość nośników (billboard + citylight): 730 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową według zestawienia: CITYLIGHT Wrocław : kwiecień: 75 szt, maj: 75 szt, czerwiec 75 szt Dolny Śląsk: kwiecień: 0 szt, maj: 0 szt, czerwiec 0 szt Warszawa: kwiecień: 25 szt, maj: 40 szt, czerwiec 25 szt Poznań: kwiecień: 10 szt, maj: 20 szt, czerwiec 0 szt Kraków: kwiecień: 10 szt, maj: 20 szt, czerwiec 0 szt Łódź: kwiecień: 10 szt, maj: 20 szt, czerwiec 0 szt Katowice-miasto: kwiecień: 10 szt, maj: 15 szt, czerwiec 0 szt Opole: kwiecień: 0 szt, maj: 0 szt, czerwiec 0 szt Razem kwiecień: 140 szt. Razem maj:190 szt Razem czerwiec: 100 szt Suma: 430 sztuk BILLBOARD Wrocław : kwiecień: 0 szt, maj: 53 szt, 1-15 czerwiec 52 szt Dolny Śląsk: kwiecień: 0 szt, maj: 56 szt, 1-15 czerwiec 31 szt Warszawa: kwiecień: 0 szt, maj: 20 szt, 1-15 czerwiec 10 szt Poznań: kwiecień: 0 szt, maj: 20 szt, 1-15 czerwiec 0 szt Kraków: kwiecień: 0 szt, maj: 15 szt, 1-15 czerwiec 0 szt Łódź: kwiecień: 0 szt, maj: 10 szt, 1-15 czerwiec 0 szt Katowice-miasto: kwiecień: 0 szt, maj: 20 szt, 1-15 czerwiec 0 szt Opole: kwiecień: 0 szt, maj: 10 szt, 1-15 czerwiec 3 szt Razem kwiecień: 0 szt. Razem maj:204 szt Razem 1-15 czerwiec: 96 szt Suma: 300 sztuk Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości nośników w poszczególnych lokalizacjach w granicach +/- 10 %, z zachowaniem łącznej ilości nośników w liczbie 730 sztuk. Zamawiający zakłada, że niniejsza kampania reklamowa realizowana będzie w układzie: a) komercyjnym (tzn. Wykonawca podaje cenę uwzględniającą wszystkie elementy kalkulacji, łącznie z zyskiem Wykonawcy), oraz b) sponsorowanym (tzn. Wykonawca podaje tylko cenę montażu plakatów na nośnikach reklamowych, natomiast pozostała wartość rozliczana będzie w ramach wzajemnej: Wykonawca - Zamawiający, wymiany usług reklamowych na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umownych ( Załącznik nr 1 do IDW) Wykonawcy zobowiązani są podać ceny ofertowe na w/w nośniki w układzie cen jednostkowych na dany nośnik na okres:1 miesiąca na jednomiesięczne okresy ekspozycji i 2 tygodni na dwutygodniowe okresy ekspozycji, z podziałem na ceny sponsorowane i komercyjne, zgodnie z Tabelą zbiorczą cen zawartą w Formularzu Ofertowym oraz procentowy udział nośników sponsorowanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena sponsorowana (brutto) ekspozycji jednego nośnika
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.opera.wroclaw.pl/1/index.php?page=49
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach