Opera Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50-066 Wrocław, ul. Świdnicka 35
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3708800 , fax. 081 3708852
- Data zamieszczenia: 2010-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Opera Wrocławska
ul. Świdnicka 35 35
50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3708800, fax. 081 3708852
REGON: 00027894200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA EKSPOZYCJI REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ DLA POTRZEB OPERY WROCŁAWSKIEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby Opery Wrocławskiej w 2010 r. z uwzględnieniem wymagań szczegółowych Zamawiającego. Wymagania szczegółowe: Przedmiotem zamówienia jest kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard (504 x 238 cm) i citylight (120 x 180 cm) dotycząca superwidowiska operowego: Turandot Giacomo Pucciniego (lub innego spektaklu w tym samym okresie) przeprowadzona w wybranych miastach Polski w terminach: 1. od 1 kwietnia 2010 r. do 30 czerwca 2010 r. w tym: - na nośnikach komercyjnych: od 01.05.2010 do 15.06.2010 - na nośnikach sponsorowanych: od 01.04.2010 do 30.06.2010 w oparciu o następujące założenia: - łączna ilość nośników (billboard + citylight): 730 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową według zestawienia: CITYLIGHT Wrocław : kwiecień: 75 szt, maj: 75 szt, czerwiec 75 szt Dolny Śląsk: kwiecień: 0 szt, maj: 0 szt, czerwiec 0 szt Warszawa: kwiecień: 25 szt, maj: 40 szt, czerwiec 25 szt Poznań: kwiecień: 10 szt, maj: 20 szt, czerwiec 0 szt Kraków: kwiecień: 10 szt, maj: 20 szt, czerwiec 0 szt Łódź: kwiecień: 10 szt, maj: 20 szt, czerwiec 0 szt Katowice-miasto: kwiecień: 10 szt, maj: 15 szt, czerwiec 0 szt Opole: kwiecień: 0 szt, maj: 0 szt, czerwiec 0 szt Razem kwiecień: 140 szt. Razem maj:190 szt Razem czerwiec: 100 szt Suma: 430 sztuk BILLBOARD Wrocław : kwiecień: 0 szt, maj: 53 szt, 1-15 czerwiec 52 szt Dolny Śląsk: kwiecień: 0 szt, maj: 56 szt, 1-15 czerwiec 31 szt Warszawa: kwiecień: 0 szt, maj: 20 szt, 1-15 czerwiec 10 szt Poznań: kwiecień: 0 szt, maj: 20 szt, 1-15 czerwiec 0 szt Kraków: kwiecień: 0 szt, maj: 15 szt, 1-15 czerwiec 0 szt Łódź: kwiecień: 0 szt, maj: 10 szt, 1-15 czerwiec 0 szt Katowice-miasto: kwiecień: 0 szt, maj: 20 szt, 1-15 czerwiec 0 szt Opole: kwiecień: 0 szt, maj: 10 szt, 1-15 czerwiec 3 szt Razem kwiecień: 0 szt. Razem maj:204 szt Razem 1-15 czerwiec: 96 szt Suma: 300 sztuk Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości nośników w poszczególnych lokalizacjach w granicach +/- 10 %, z zachowaniem łącznej ilości nośników w liczbie 730 sztuk. Zamawiający zakłada, że niniejsza kampania reklamowa realizowana będzie w układzie: a) komercyjnym (tzn. Wykonawca podaje cenę uwzględniającą wszystkie elementy kalkulacji, łącznie z zyskiem Wykonawcy), oraz b) sponsorowanym (tzn. Wykonawca podaje tylko cenę montażu plakatów na nośnikach reklamowych, natomiast pozostała wartość rozliczana będzie w ramach wzajemnej: Wykonawca - Zamawiający, wymiany usług reklamowych na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umownych ( Załącznik nr 1 do IDW) Wykonawcy zobowiązani są podać ceny ofertowe na w/w nośniki w układzie cen jednostkowych na dany nośnik na okres:1 miesiąca na jednomiesięczne okresy ekspozycji i 2 tygodni na dwutygodniowe okresy ekspozycji, z podziałem na ceny sponsorowane i komercyjne, zgodnie z Tabelą zbiorczą cen zawartą w Formularzu Ofertowym oraz procentowy udział nośników sponsorowanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena sponsorowana (brutto) ekspozycji jednego nośnika
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.opera.wroclaw.pl/1/index.php?page=49
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośnikach typu billboard, citylight i wielki format dla potrzeb spektakli premierowych _Poławiacze pereł_ oraz _Tosca _
Dodano: 2016-03-07 - Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej (usługa obejmuje montaż, ekspozycję wraz z obsługą i demontaż) na nośnikach typu billboard, citylight i wielki format dla potrzeb Opery Wrocławskiej zgodnie z wymogami Zamawiającego. Kampania reklamowa będzie dotyczyć premiery megawidowiska Opery Wrocławskiej- Hiszpańska noc z Carmen- Zarzuela Show, które odbędzie się na Stadionie Wrocław w dniu 18.06.2016 r
Dodano: 2016-03-03 - Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na łącznie 60 nośnikach typu billboard i citylight dla potrzeb Opery Wrocławskiej
Dodano: 2015-10-21 - Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na łącznie 20 nośnikach typu billboard i citylight dla potrzeb Opery Wrocławskiej
Dodano: 2015-08-27 - USŁUGI W ZAKRESIE EKSPOZYCJI REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ NA POTRZEBY WYDARZEŃ ORGANIZOWANYCH PRZEZ WP HALA LUDOWA Sp. z o.o. we Wrocławiu.
Dodano: 2015-06-12 - Usługi reklamy w prasie i internecie dla Narodowego Forum Muzyki
Dodano: 2015-04-15 - Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośniku typu frontlight dla potrzeb Opery Wrocławskiej
Dodano: 2015-03-05 - Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na łącznie 235 nośnikach typu billboard, citylight i wielki format dla potrzeb Opery Wrocławskiej
Dodano: 2015-03-04 - Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na łącznie 23 nośnikach typu billboard, citylight i wielki format dla potrzeb Opery Wrocławskiej
Dodano: 2015-03-02 - USŁUGI W ZAKRESIE EKSPOZYCJI REKLAMY NA POTRZEBY WYDARZEŃ ORGANIZOWANYCH PRZEZ WP HALA LUDOWA Sp. z o.o. we Wrocławiu.
Dodano: 2015-02-06