Przetargi.pl
Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby Opery Wrocławskiej

Opera Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-066 Wrocław, ul. Świdnicka 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3708800 , fax. 081 3708852
  • Data zamieszczenia: 2011-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opera Wrocławska
    ul. Świdnicka 35 35
    50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3708800, fax. 081 3708852
    REGON: 00027894200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby Opery Wrocławskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej typu miniboard na potrzeby Opery Wrocławskiej dotycząca superwidowiska operowego Kniaź Igor A. Borodina z uwzględnieniem wymagań szczegółowych Zamawiającego. Poniżej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośnikach typu miniboard (min. 252cm x min. 119cm) w łącznej ilości min. 40szt. Zamawiający zastrzega, że liczba nośników może ulec zwiększeniu. b) Czas ekspozycji: od 1.11.2011r. do 15.11.2011r., c) Miejsce ekspozycji: w miejscowościach na terenie Dolnego Śląska oraz innych miejscowościach w obrębie 100km od Wrocławia, ze szczególnym uwzględnieniem takich miast jak: Oleśnica, Oława, Świdnica, Trzebnica, Wałbrzych, Brzeg, Jelenia Góra. Zaproponowane przez Zamawiającego miasta maja charakter przykładowy i nie stanowią obligatoryjnego warunku co do miejsca ekspozycji reklam. d) Montaż i demontaż: siłami własnymi Wykonawcy. Wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest załączyć do oferty dokładny opis miejsca ekspozycji reklam wraz z załączeniem fotografii i/lub wizualizacji zaoferowanych miejsc ekspozycji reklam.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu przetargowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.opera.wroclaw.pl/1/index.php?page=49
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach