Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 38400 Krosno, ul. Fredry
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 368 311 , fax. 134 368 678
- Data zamieszczenia: 2016-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o.
ul. Fredry 12
38400 Krosno, woj. podkarpackie
tel. 134 368 311, fax. 134 368 678
REGON: 37037410700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa czynności segregacji ręcznej niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów wstępnie posegregowanych „u źródła” oraz usługa prac porządkowych na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Krośnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi czynności segregacji ręcznej niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów wstępnie posegregowanych „u źródła” oraz usługa prac porządkowych na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Krośnie przy ul. Białobrzeskiej 108, w tym rozrywanie i opróżnianie z worków odpadów biodegradowalnych przez niewykwalifikowanych pracowników fizycznych (rozumieć przez to należy również przyjmującego zlecenie lub świadczącego usługi) zwane w dalszej części SIWZ „usługami segregacji/pracami porządkowymi”, pracujących: 1) w rozkładzie pracy zmianowej (trzy zmiany) od poniedziałku do piątku w ilości zapewniającej od 20 do 27 – krotności pełnego wymiaru czasu pracy (8 godzin dziennie) w każdym miesiącu. 2) w systemie jednozmianowym w sobotę w ilości zapewniającej od 7 do 9 – krotności pełnego wymiaru czasu pracy (8 godzin dziennie) w każdym miesiącu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zniesienia pracy w porze nocnej. Miesięczne zapotrzebowanie na ilość godzin ww. usług przeliczonej odpowiednio na ilość stanowisk pracy zgłaszać będzie do Wykonawcy każdorazowo kierownik ZUO lub upoważniony pracownik. Szacowana liczba godzin w ramach realizacji zamówienia wynosi max 57 600 . Klauzula dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a w zw. z art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 20 osób – wykonujących usługę segregacji/prac porządkowych w trakcie realizacji zamówienia.
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodano: 2017-04-24Zakup i dostawa używanej koparko–ładowarki – część I; Zakup i dostawa używanego ciągnika rolniczego – część II.
- Dodano: 2017-04-10„Poprawa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Radomyśl Wielki”
- Dodano: 2017-03-06„Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Partyni wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej”
- Dodano: 2017-02-27„Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Dulczy Wielkiej”
- Dodano: 2017-01-27
- Dodano: 2016-12-02Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół nr 1 w Żurawicy w okresie I półrocza 2017 roku
- Dodano: 2016-11-30Dostawa mięsa, wędlin i ryb
- Dodano: 2016-11-30Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
- Dodano: 2016-11-29Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 5 w Rzeszowie
- Dodano: 2016-11-23Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie w roku kalendarzowym 2017.