Przetargi.pl
Usługa cateringowa na spotkaniach z Liderami SZPR w ramach realizacji projektu w podziale na 4 części, w ramach projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, w podziale na 4 części

Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Rynek 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 843 42 47 , fax. 074 8434247
  • Data zamieszczenia: 2015-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu
    ul. Rynek 6 6
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 843 42 47, fax. 074 8434247
    REGON: 02133408700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ciz.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringowa na spotkaniach z Liderami SZPR w ramach realizacji projektu w podziale na 4 części, w ramach projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, w podziale na 4 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa cateringowa na spotkaniach z Liderami SZPR w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku II w podziale na 4 części: Cz.1 Usługa cateringowa na spotkaniu z Liderami SZPR w dniu 10 marca 2015r. w Jeleniej Górze dla max 55 osób. Cz.2 Usługa cateringowa na spotkaniu z Liderami SZPR w dniu 11 marca 2015r. w Legnicy dla max 60 osób. Cz.3 Usługa cateringowa na spotkaniu z Liderami SZPR w dniu 12 marca 2015r. w Wałbrzychu dla max 61 osób. Cz.4 Usługa cateringowa na spotkaniu z Liderami SZPR w dniu 13 marca 2015r. we Wrocławiu dla max 92 osoby. 1.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany pierwotnej liczby uczestników spotkań, jednak nie więcej niż do 10% początkowej liczby uczestników. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3.Zamawiający przewiduje zlecenie realizacji wykonania usług uzupełniających. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ tj. wzorem umowy, usługa cateringowa będzie polegać na wykonaniu 2 zadań w każdej z 4 części: Zadanie 1: poczęstunku powitalnego/bufetu kawowego przed rozpoczęciem spotkania roboczego w godz. 09.00-10.00 uzupełnianego w miarę potrzeb (catering ciągły). Na poczęstunek powinny składać się: a) kawa świeżo parzona w ekspresie, serwowana z ekspresu lub termosów -minimum 200 ml/1 osobę, b) mleczko do kawy 10% - minimum 10 gram/1 osobę, c) cukier w jednorazowych torebkach, d) herbata ekspresowa w różnych wariantach smakowych do wyboru (co najmniej 2 rodzaje) pakowana w oddzielnych torebkach parzona wrzątkiem, e) cytryna, f) ciasto domowe co najmniej dwa rodzaje (typu: orzechowiec, szarlotka, sernik) - minimum 200 gram/1 osobę, g) 2 rodzaje soków 100 % co najmniej - 200 ml/1 osobę, h) woda gazowana i niegazowana w butelkach - 0,25 l/1 osobę Sposób podania: w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklaneczek do zimnych napojów, łyżeczek i serwetek (nie dopuszcza się stosowania plastikowych sztućców i naczyń), woda gazowana i niegazowana w butelkach, soki serwowane w szklanych dzbankach. Wykonawca zobowiązany jest do udekorowania stołu m.in.: obrusy jednolitego koloru (wyklucza się obrusy jednorazowe), kompozycja dopasowana do wnętrza oraz obejmować musi, co najmniej 2 obrusy dobrane do siebie, umiejętnie upięte od strony reprezentacyjnej, zasłaniające nogi stołu, możliwość wykorzystania dekoracji z kwiatów i serwetek. Zadanie 2: Lunchu dostępnego w godz. 12.00-12.45 uzupełnianego w miarę potrzeb (catering ciągły) składającego się z: a) dwóch rodzajów sałatek typu gyros/sałatka grecka/z tuńczykiem - co najmniej 150gram/1 osobę, b) desek pieczonych mięs (trzy rodzaje mięs: schab, karczek wieprzowy, boczek gotowany/wędzony)- minimum 50 gram/1 osobę, c) desek serów typu brie, camembert, rokpol- minimum 50 gram/1 osobę, d) co najmniej dwa rodzaje chleba - minimum 15 gram/1 osobę, e) co najmniej trzech rodzajów tartinek - z co najmniej trzema składnikami każda (np. pasta jajeczna, łosoś, wędliny) w ilości co najmniej po trzy sztuki na osobę - łączna gramatura trzech tartinek winna wynieść co najmniej 150 gram/1 osobę, f) trzy rodzaje owoców - bez ograniczeń. oraz dodatkowo: a) kawa świeżo parzona w ekspresie, serwowana z ekspresu lub termosów -minimum 200 ml/1 osobę, b) mleczko do kawy 10% - minimum 10 gram/1 osobę, c) cukier w jednorazowych torebkach, d) herbata ekspresowa w różnych wariantach smakowych do wyboru (co najmniej 2 rodzaje) pakowana w oddzielnych torebkach parzona wrzątkiem, e) cytryna, f) ciasto domowe co najmniej dwa rodzaje: (orzechowiec, szarlotka, sernik) - minimum 200 g/1 osobę g) 2 rodzaje soków 100 % co najmniej - 200 ml/1 osobę h) woda gazowana i niegazowana w butelkach - 0,25 l/1 osobę Sposób podania: w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklaneczek do zimnych napojów, łyżeczek i serwetek (nie dopuszcza się stosowania plastikowych sztućców i naczyń), woda gazowana i niegazowana w butelkach, soki serwowane w szklanych dzbankach. Wykonawca zobowiązany jest do udekorowania stołu m.in.: obrusy jednolitego koloru (wyklucza się obrusy jednorazowe), kompozycja dopasowana do wnętrza oraz obejmować musi, co najmniej 2 obrusy dobrane do siebie, umiejętnie upięte od strony reprezentacyjnej, zasłaniające nogi stołu, możliwość wykorzystania dekoracji z kwiatów i serwetek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Żywność ekologiczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ciz.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach