Przetargi.pl
Usługa bankowej obsługi budżetu Powiatu Zielonogórskiego.

Powiat Zielonogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4527575 , fax. 068 4527500
  • Data zamieszczenia: 2014-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zielonogórski
    ul. Podgórna 5 5
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4527575, fax. 068 4527500
    REGON: 97077014900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zielonogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa bankowej obsługi budżetu Powiatu Zielonogórskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowej obsługi budżetu Powiatu Zielonogórskiego, polegająca na: a) otwarciu i prowadzeniu rachunku podstawowego i rachunków pomocniczych budżetu Zamawiającego oraz otwarciu i prowadzeniu rachunku podstawowego i pomocniczych 17 jednostek organizacyjnych Zamawiającego. Liczba jednostek organizacyjnych Zamawiającego może ulec zmianie w okresie trwania umowy na bankową obsługę budżetu (na plus jaki i na minus). Na dzień ogłoszenia postępowania nie są znane okoliczności, które mogłyby spowodować taką zmianę. W takcie trwania obecnie obowiązującej umowy na bankową obsługę budżetu liczba jednostek organizacyjnych Zamawiającego zmniejszyła się o 2, b) zamknięciu na podstawie złożonego wniosku rachunków pomocniczych budżetu Zamawiającego i rachunków prowadzonych dla 17 jednostek organizacyjnych Zamawiającego, c) przyjmowaniu wpłat gotówkowych, d) dokonywaniu wypłat gotówkowych. Świadczenia wypłacane przez jednostki organizacyjne Zamawiającego takie jak Powiatowy Urząd Pracy i Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie nie są i nie będą realizowane w oddziałach banku, e) realizacji wszystkich poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR, f) realizacji poleceń przelewów do innych banków w systemie SORBNET (średnio 1 raz w m-cu), g) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku), h) zabezpieczeniu dostępu do wersji elektronicznej z możliwością podglądu i wydruku wyciągów bankowych. Elektroniczny wyciąg bankowy powinien być dostępny w ciągu 24 h od dokonania operacji bankowej lub w pierwszym dniu roboczym po jej dokonaniu; Usługa ta powinna być dostępna dla wszystkich jednostek organizacyjnych Zamawiającego, i) przyjmowaniu wpłat, dokonywaniu wypłat i realizacji przelewów bankowych przy użyciu waluty obcej. Dotychczas transakcje te dokonywane były wyłącznie przy użyciu EURO i były to transakcje bezgotówkowe. Na dzień ogłoszenia postępowania nie posiadamy wiedzy czy w okresie trwania umowy na bankową obsługę budżetu będą przeprowadzane transakcje przy użyciu innej waluty obcej niż EURO, j) lokowaniu środków na warunkach negocjowanych w formie lokat typu: overnight, weekendowych, 3-dniowych, 4-dniowych, 5-dniowych, 6-dniowych, 7-dniowych, 14- dniowych, i 1- miesięcznych, 3-miesięcznych, półrocznych i rocznych. Zamawiający w 2013 roku założył następujące lokaty: - 5 lokat na okres 3 dni średnio na kwotę 2.500.000 zł, - 1 lokatę na okres 5 dni na kwotę 2.500.000 zł, - 5 lokat na okres 6 dni średnio na kwotę 3.000.000 zł, - 2 lokaty na okres 7 dni średnio na kwotę 2.000.000 zł, - 7 lokat na okres 14 dni średnio na kwotę 2.500.000 zł, k) uruchomieniu kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 1.000.000 zł na pokrycie występującego w czasie roku przejściowego deficytu budżetu Powiatu (kwota kredytu w rachunku może być zmieniona na podstawie uchwały, zatwierdzonej przez Radę Powiatu). Do sporządzenia oferty przez bank przyjmuje się kwotę 1.000.000,00 zł. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie deklaracji wekslowej do weksla in blanco, będącego zabezpieczeniem kredytu w kwocie 1.000.000,00 zł. Zamawiający wyraża zgodę, aby przyznanie kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 1.000.000,00 zł uzależnione było od pozytywnej oceny zdolności kredytowej. Zamawiający po podpisaniu umowy na prowadzenie bankowej obsługi budżetu złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie art. 96 i 97 Prawa bankowego (tj. Dz.U. z 2014 r. poz. 586). W 2013 roku kredyt w rachunku bieżącym był wykorzystywany przez Zamawiającego w 5 kilkudniowych okresach, a kwota wykorzystanego kredytu wynosiła średnio 400.000 zł, l) wykonywaniu obsługi rachunków bankowych przy wykorzystaniu systemu bankowości elektronicznej oraz przeszkoleniu pracowników do obsługi systemu (przynajmniej po 1 osobie w każdej jednostce organizacyjnej Zamawiającego), m) miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych. Odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego (wskazanych przez Zamawiającego) przekazywane będą po ich naliczeniu na rachunek podstawowy budżetu Zamawiającego. Opłaty bankowe od prowadzonych rachunków bankowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego (wskazanych przez Zamawiającego) pobierane będą z rachunku wydatków budżetu Zamawiającego, n) wydawaniu dla Zamawiającego zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych i opinii o istniejącej współpracy, o) wydawaniu blankietów czekowych, p) zapewnieniu konwoju do odbioru środków pieniężnych z kas Zamawiającego, które są zlokalizowane w Starostwie Powiatowym w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Delegaturze Starostwa Powiatowego w Sulechowie przy Pl. Ratuszowym 8;odbiór środków pieniężnych ma się odbywać po zamknięciu obu kas w następujących godzinach: (pn. 15.15; wt-czw. 14.30; pt. 14.00); średnia wartość konwojowanych środków wynosi w kasie w Zielonej Górze 7 000,00 zł dziennie a w Delegaturze 10 000,00 zł dziennie; konwojowanie środków pieniężnych powinno się odbywać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 2010 r. Nr 166, poz. 1128), r) bezpłatnym zapewnieniu możliwości uzupełniania pogotowia kasowego, przez pracowników kas Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych za pomocą karty bankomatowej, s) możliwości wglądu w rachunki bankowe jednostek organizacyjnych Zamawiającego przez Starostę i Skarbnika Powiatu. 2. Wszystkie informacje umożliwiające ocenę sytuacji finansowej Zamawiającego, oraz niezbędne do przygotowania oferty, znajdują się na stronie internetowej Powiatu: www.bip.powiat-zielonogorski.pl w zakładce Budżet Powiatu. 3. Informację o obsłudze bankowej Powiatu Zielonogórskiego zawiera: załącznik nr 3a i nr 3b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku podstawowym i rachunkach pomocniczych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-zielonogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach