Przetargi.pl
Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubniewice w 2014 r.

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 69-210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II 34
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7558400 , fax. 95 7557044
  • Data zamieszczenia: 2014-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubniewice
    ul. Jana Pawła II 34 34
    69-210 Lubniewice, woj. lubuskie
    tel. 95 7558400, fax. 95 7557044
    REGON: 21004416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/web/lubniewice
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubniewice w 2014 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg, 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Wspólny Słownik Zamówień: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Przedmiotem zamówienia jest remont tłuczniem odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubniewice o łącznej długości 1315 mb i szerokości 3,5 mb. Remontem objęte są odcinki o długościach od 20 do 200 mb. Lokalizacja odcinków przeznaczonych do remontu zamieszczona jest na mapie poglądowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania i odbioru robót znajdują się w załącznikach: -Zał. nr 3b Formularz cenowy wraz z opisem wykonywania robót, -Zał. nr 13a Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - koryto, -Zał. nr 13b Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- podbudowy, -Zał. nr 13c Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- nawierzchnie -Zał. nr 11b Projekt przekroju normalnego naprawy. Wspólny Słownik Zamówień:45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie równania dróg przy użyciu równiarki samobieżnej i walca wibracyjnego na szerokości drogi od 3,5 do 5 mb i o łącznej długości 38900 mb. Lokalizacja odcinków przeznaczonych do równania zamieszczona jest na mapie poglądowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania i odbioru robót znajdują się w załącznikach: -Zał. nr 3a Formularz cenowy wraz z opisem wykonywania robót, -Zał. nr 12 Warunki techniczne odbioru prac dot. konserwacji -Zał. nr 11b Projekt przekroju normalnego konserwacja. Druk formularza cenowego jest dokumentem pomocniczym, mającym na celu oszacowanie wartości oferty, natomiast rozliczenie robót odbędzie się na podstawie kosztorysu powykonawczego opartego na obmiarze wykonanych robót i usług. Jednostką rozliczeniową będzie m? wykonanych usług i robót budowlanych. Zaleca się oględziny miejsca wykonania robót przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych i wariantowych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na własny koszt ewentualnych prac: - usunięcie wszelkiej roślinności i karp wraz z ich wywiezieniem we wskazane miejsce. Pozyskanie i zrywka drewna ( grubizny ) pozostaje w gestii Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN). 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2014-07-09 do godz. 09:00. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO I/O Sulęcin 84 1240 3624 1111 0000 3063 3270; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał zawarcia umowy gwarancji, poręczenia Wykonawca wkłada do koperty, w której znajduje się oferta. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/web/lubniewice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach