Przetargi.pl
Remont nawierzchni na terenie miasta Świebodzin w roku 2016 z podziałem na 2 grupy

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4750916 , fax. 68 4750916
  • Data zamieszczenia: 2016-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    ul. Rynkowa 2 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 68 4750916, fax. 68 4750916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni na terenie miasta Świebodzin w roku 2016 z podziałem na 2 grupy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont nawierzchni na terenie miasta Świebodzin w roku 2016 z podziałem na 2 grupy: 1.1. Grupa 1 obejmująca wykonanie: 1) Zadanie 1: Remont ul. Szkolnej, polegający m.in. na: a) sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na średnią grubość 3 cm o pow. ok. 360 m2, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy o pow. ok. 2227,5 m2, c) rozbiórce chodników i zjazdów z materiałów betonowych o pow. ok. 93 m2, d) rozbiórce krawężników betonowych o długości ok. 396 m, e) wykonaniu chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej o pow. ok. 270 m2, f) ustawieniu krawężników betonowych o długości ok. 396 m, g) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ścieralnej o pow. ok. 2227,50 m2, h) regulacji pionowej kratek ściekowych ulicznych oraz studzienek telefonicznych, dla włazów kanałowych i zaworów wodociągowych lub gazowych w ilości ok. 24 szt. 2) Zadanie 3: Remont nawierzchni placu przy Gimnazjum nr 1, polegający m.in. na: a) sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na średnią grubość 3 cm o pow. ok. 55 m2, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy o pow. ok. 860 m2, c) rozbiórce nawierzchni z betonu o pow. ok. 150 m2, d) rozbiórce krawężników betonowych o długości ok. 60 m, e) ustawieniu krawężników betonowych o długości ok. 60 m, f) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ścieralnej o pow. ok. 860 m2, g) regulacji pionowej kratek ściekowych ulicznych oraz studzienek dla włazów kanałowych w ilości ok. 11 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysach ofertowych - zał. nr 1a-1-1, 1a-1-3 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 16 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. lub 1.2. Grupa 2 obejmująca wykonanie: 1) Zadanie 2: Remont ul. Poprzecznej, polegający m.in. na: a) sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na średnią grubość 3 cm o pow. ok. 120 m2, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy o pow. ok. 750 m2, c) rozbiórce chodników i zjazdów z materiałów betonowych o pow. ok. 258 m2, d) rozbiórce krawężników betonowych o długości ok. 140 m, e) wykonaniu chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej o pow. ok. 240 m2, f) ustawieniu krawężników betonowych o długości ok. 140 m, g) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ścieralnej o pow. ok. 750 m2, h) regulacji pionowej kratek ściekowych ulicznych oraz studzienek telefonicznych, dla włazów kanałowych i zaworów wodociągowych lub gazowych w ilości ok. 15 szt. 2) Zadanie 4: Remont nawierzchni drogi do budynku nr 4 na Os. Widok, polegający m.in. na: a) rozbiórce nawierzchni z płyt kamiennych i płyt drogowych typu JOMB o pow. ok. 126 m2, b) rozbiórce krawężników betonowych o długości ok. 5 m, c) ustawieniu krawężników betonowych o długości ok. 94 m, d) ułożeniu nawierzchni z płyt ażurowych typu MEBA / EKO i płyt z rozbiórki typu JOMB o pow. ok. 153 m2, 3) Zadanie 5: Remont drogi wzdłuż bloku nr 5 i 12 na Os. Widok, polegający m.in. na: a) sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na średnią grubość 3 cm o pow. ok. 160 m2, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy o pow. ok. 660 m2, c) rozbiórce nawierzchni z płyt drogowych o pow. ok. 8 m2, d) rozbiórce ogrodzeń o długości ok. 100 m, e) rozbiórce krawężników betonowych o długości ok. 200 m, f) ustawieniu krawężników betonowych o długości ok. 200 m, g) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ścieralnej o pow. ok. 660 m2, h) regulacji pionowej kratek ściekowych ulicznych oraz studzienek dla włazów kanałowych i zaworów wodociągowych lub gazowych w ilości ok. 10 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysach ofertowych - zał. nr 1a-2-2, 1a-2-4 i 1a-2-5 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 16 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie, odrębnie dla każdego Zadania, wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów, b) zakupu i dostawy materiałów, c) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), d) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót, e) opracowania, uzgodnienia i wprowadzenia projektu czasowej organizacji ruchu na Zadanie 1 (Grupa 1) i Zadanie 2 (Grupa 2), f) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną wartość 100 000,00 zł (Grupa 1), 60 000,00 zł (Grupa 2), g) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, h) uporządkowania terenu po wykonaniu robót. 3. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględni w swojej ofercie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Grupa 1: 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100). Grupa 2: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Świebodzin Nr 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP). Dokument przelewu należy opisać: Grupa 1: Wadium - Remont nawierzchni - Grupa 1, Grupa 2: Wadium - Remont nawierzchni - Grupa 2 Kopię przelewu wadium należy załączyć do oferty. 4. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach należy złożyć w oryginale w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, I piętro - pokój nr 17 - w godzinach pracy Urzędu. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 5. Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Termin wniesienia wadium - do dnia 29.07.2016 r. do godz. 12:00. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 29.07.2016 r. do godz. 12:00 wyklucza się z postępowania. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach